خانه / News / یک رویداد Nintendo Direct Mini فردا برگزار خواهد شد

یک رویداد Nintendo Direct Mini فردا برگزار خواهد شد

نینتندوی آمریکا رسما یک رویداد Nintendo Direct Mini را برای فردا اعلام کرده است. این رویداد حدود 25 دقیقه خواهد بود و به معرفی عناوین Third-Party برای نینتندو سوییچ می‌پردازد.

در هفته‌های اخیر شاهد انتشار شایعات زیادی در رابطه با یک رویداد Nintendo Direct با تمرکز بر روی عناوین Third-Party بوده‌ایم. حال نینتندوی آمریکا به این شایعات واقعیت بخشیده و اعلام کرده که یک Nintendo Direct Mini فردا ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت تهران برگزار خواهد شد. این رویداد حدود 25 دقیقه خواهد بود.

طبق شایعات بازی Mario + Rabbids Sparks of Hope که زمان معرفی در سال گذشته چندان در خبرها نبوده قرار است ‌پس‌فردا یک نمایش گیم‌پلی داشته باشد. با این اوصاف ممکن است در رویداد فردا شاهد انتشار یک تریلر کوتاه‌تر از این بازی باشیم.

در مورد سایر عناوین هم باید گفت که چندان دور از انتظار نیست اگر شاهد انتشار یک تریلر جدید برای بازی Hollow Knight: Silksong باشیم. این مهم به امری معمول در رویدادهای Direct تبدیل شده است. به علاوه این احتمال وجود دارد که شاهد نمایشی از بازی Oxenfree 2: Lost Signals باشیم که قرار است امسال عرضه شود و در هیچ کدام از رویدادهای بزرگ دیگر حضور نداشته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد اخبار مرتبط به Nintendo Direct Mini فردا با همراه باشید.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …