خانه / News / بازی Persona 5 Royal بر روی ایکس باکس شامل تمام بسته‌های الحاقی خواهد شد

بازی Persona 5 Royal بر روی ایکس باکس شامل تمام بسته‌های الحاقی خواهد شد

بازی Persona 5 Royal خیلی زود قرار است بالاخره برای ایکس باکس و پلتفرم PC عرضه شود. خبر خوب این است که این عرضه شامل تمام بسته‌های الحاقی از پیش عرضه شده برای این بازی خواهد بود.

 

استودیوی Atlus در اوایل این ماه اعلام کرد که سری Persona دیگر انحصاری پلتفرم پلی استیشن نخواهد بود و بالاخره شاهد عرضه‌ی Persona 4 Golden ،Persona 3 Portable و Persona 5 Royal برای ایکس باکس و PC خواهیم بود. این عناوین هم‌چنین از روز اول عرضه بر روی سرویس Xbox Game Pass در دسترس خواهند بود. از میان این سه بازی، Persona 5 Royal اولین عنوانی خواهد بود که به این پلتفرم‌ها خواهد آمد.

انتشار این نقش‌آفرینی تحسین‌شده برای ایکس باکس در قالب یک پکیج کامل خواهد بود. این یعنی تمام بسته‌های الحاقی که پیش از این برای بازی منتشر شده‌اند همراه بازی خواهد بود. پیش از این بیش از 40 بسته الحاقی متفاوت برای Persona 5 Royal عرضه شده بود که البته بیشتر آن‌ها آیتم‌های ظاهری هستند. با این حال داشتن آن‌ها قطعا بهتر از نداشتن آن‌ها است.

بازی Persona 5 Royal در تاریخ 21 اکتبر برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و پلتفرم PC عرضه خواهد شد. Persona 3 Portable و Persona 4 Golden هم در آینده به این پلتفرم‌ها خواهند آمد. شایعات حاکی از این هستند که این عناوین برای سوییچ هم عرضه خواهند شد.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …