خانه / News / اطلاعات جدیدی از سریال God Of War منتشر شد

اطلاعات جدیدی از سریال God Of War منتشر شد

یکی از بازی‌های محبوب و بسیار موفق کنسول‌های پلی‌استیشن، فرنچایز The Last Of Us (آخرین بازمانده از ما) نام دارد که پس از سال‌ها بالاخره شاهد پخش سریالی اقتباسی از آن توسط شبکه HBO هستیم که نه تنها به عنوان بهترین اقتباس تاریخ بازی‌های ویدیویی لقب گرفته است، بلکه انتظارات را نسبت به باقی کمپانی‌های فیلم‌سازی نیز به صورتی قابل توجه افزایش داده است.

یکی دیگر از عناوین کمپانی سونی که توسط آمازون به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی اقتباس خواهد شد، God Of War (خدای جنگ) نام دارد که از تاریخچه بسیار غنی‌ای بر روی کنسول‌های پلی‌استیشن بهره برده است. با این حال طرفداران بابت کیفیت نهایی این اقتباس نگران هستند که کمپانی آمازون وعده اتفاقات بزرگی را به آن‌ها داده است.

کاترین پاپ که مدیر استودیوهای تلویزیونی سونی می‌باشد، در گفت و گو با خبرگزاری ددلاین اعلام کرده که کمپانی آمازون همانند کاری که HBO با The Last Of Us انجام داده است را در قبال اقتباس تلویزیونی God Of War عمل کرده و به ارزش‌های این فرنچایز پایبند خواهند بود.

در حالی که پروسه تولید این سریال به تازگی آغاز شده و مدت زمان بسیاری تا اعلام تاریخ پخش آن فاصله داریم اما کاترین پاپ نسبت به عملکرد تیم پشت صحنه شگفت‌زده شده و فاش کرده که آن‌ها سخت مشغول تهیه اثری هستند که به این فرنچایز وفادار باشد.

نسبت به زحماتی که آن‌ها انجام می‌دهند تا جهان این سریال را در عین وفاداری به فرنچایز گسترش دهند، بسیار شگفت‌زده شده‌ام. مردم ممکن است که فکر کنند توسعه این مجموعه در چنین مدیومی می‌تواند کار ساده‌ای باشد؛ با این حال این پروسه بسیار طاقت‌فرسا و مشقت‌بار می‌باشد و من کار تیم پشت صحنه را ستایش می‌کنم.

در حالی که تاکنون شاهد تنها 3 قسمت از سریال تلویزیونی The Last Of Us بوده‌ایم اما کیفیت این اقتباس به حدی بالا و ستودنی بوده که انتظارات را از بابت باقی اقتباس‌های فرنچایزهای سونی افزایش داده است. باید دید که کمپانی آمازون و تیم پشت صحنه God Of War در تهیه سریالی وفادارانه تا چه اندازه موفق خواهند بود.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

شخصیت Marvin the Martian و استیج Game of Thrones به MultiVersus خواهند آمد

استودیوی پلیر فرست گیمز (Player First Games) تأیید کرده است که شخصیت Marvin the Martian …