خانه / News / بازی چندنفرۀ Assassin’s Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد

بازی چندنفرۀ Assassin’s Creed توسط اعضای تیم‌های For Honor و Rainbow Six توسعه می‌یابد

به گفتۀ یوبیسافت (Ubisoft)، اثر چندنفرۀ مستقل مجموعۀ Assassin’s Creed، قرار است نسبت به تجربۀ‌های چندنفرۀ پیشین آن، در دسترس‌تر و عامه‌پسندتر باشد.

 

از بازی Assassin’s Creed Mirage گرفته تا Codename RED و Codename HEXE، یوبیسافت (Ubisoft) موارد زیادی از این فرنچایز پیشتاز خود را در دستور کار دارد، اما با این حال که محتویات داستان‌محور تک نفره قرار است مرکز توجهات این شرکت باشد، یوبیسافت به روشنی اذعان کرده که با پلتفرم و هاب پیوسته در حال رشد Infinity، به دنبال ارائۀ تجربه‌های متفاوت هم است.

یکی از بازی‌های Assassin’s Creed که توسعۀ آن تحت این پلتفرم تأیید شده، یک پروژۀ چندنفرۀ مستقل است؛ که یوبیسافت آن را با Assassin’s Creed Invictus خطاب می‌کند (به معنای تسلیم‌ناپذیر). البته، بخش چندنفره موردی است که در نسخه‌های پیشین این مجموعه با حالت‌های PvP و Co-op تجربه کرده‌ایم، اما در پروژۀ Invictus شاهد چه نوعی از تجربۀ چندنفره خواهیم بود؟

آقای مارک الکسیس کوته (Marc-Alexis Côté)، معاون تهیه‌کنندگی اجرایی Assassin’s Creed، در مصاحبه با VGC اشاره کرد که پروژۀ Invictus نسبت به تجربه‌های چندنفرۀ گذشتۀ این مجموعه، بسیار در ‌دسترس‌تر بوده و برای مخاطب عام طراحی خواهد شد. در همین راستا، یوبیسافت چندین توسعه‌دهنده که عضو تیم‌های سازندۀ عناوین آنلاین بسیار موفق مثل Rainbow Six Siege و For Honor بودند را برای ساخت Assassin’s Creed Invictus انتخاب کرده است.

آقای کوته دربارۀ همین موضوع گفت:

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …