خانه / News / استودیوی سانتا مونیکا درباره‌ی رفتارهای آزاردهنده طرفداران صحبت کرد

استودیوی سانتا مونیکا درباره‌ی رفتارهای آزاردهنده طرفداران صحبت کرد

استودیوی توسعه‌دهنده‌ی God of War Ragnarok، یعنی سانتا مونیکا (Santa Monica)، به تازگی در توییتر، درباره‌ی رفتارهای زننده طرفداران مقابل کارمندان این استودیو اظهارنظر کرد.

 

بسیاری از شایعات نشان از این داشتند که سونی تاریخ انتشار دنبالۀ God of War را در هفته‌ی گذشته اعلام خواهد کرد، اما منابع معتبری از قبیل روزنامه‌نگار مشهور بازی‌های ویدیویی، جیسون شرایر (Jason Schreier)، بعدها گفتند که رونمایی از تاریخ انتشار عنوان مذکور در آخرین لحظه به تعویق افتاده است.

متاسفانه به نظر می‌رسد که این تأخیر در برنامه به دل بعضی‌ از طرفداران این فرنچایز خوش نیامد و ظاهراً بعضی از آن‌ها، ناراحتی خود را سر توسعه‌دهندگان بازی، از جمله طراح بخش سینماتیک بازی، یعنی Estelle Tigani، خالی کردند. نویسنده و طراح God of War Ragnarok، کوری بارلوگ (Cory Barlog)، مدتی قبل از طرفداران خواست که با تیم سخت‌کوش او با احترام برخورد کنند.
حالا استودیوی سانتا مونیکا، در یک بیانیه رسمی در رابطه با کارمندان آزار دیده خود صحبت کرد:

تمامی افراد در سانتا مونیکا در حال تلاش برای ساخت بازی هستند که به آن افتخار می‌کنیم، بازی که امیدواریم در زمان انتشار از آن لذت ببرید.

طرفداران همیشه در ما انگیزه ایجاد می‌کنند و ما شوق و ذوق شما برای اطلاعات درباره‌ی بازی را درک می‌کنیم؛ ولی این اشتیاق شما نباید به شکلی زننده باشد یا به قیمت شأن و منزلت یک انسان تمام شود.

بیایید با رفتاری محترمانه مقابل گیمرها و توسعه‌دهندگان، این جامعه‌ی بازی‌های ویدیویی را گرامی بداریم.

پیامی کاملاً صحیح از استودیوی سانتا مونیکا، البته که اصلاً نباید کار به اینجا می‌کشید. بیایید سپاسگذار توسعه‌دهندگان باشیم و با آن‌ها با وقار و احترام برخورد کنیم.

انتظار می‌رود که بازی God of War Ragnarok تا پایان سال ۲۰۲۲، به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ منتشر شود. این عنوان برای انتشار در سال گذشته برنامه‌ریزی شده بود اما به دلیل کرونا و بهبودی بازیگر شخصیت کریتوس، Christopher Judge، به تأخیر افتاد.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …