خانه / News / Apex Legends در اولین ماه انتشارش از مرز 50 میلیون بازیکن عبور کرد

Apex Legends در اولین ماه انتشارش از مرز 50 میلیون بازیکن عبور کرد

با احتساب امروز دقیقاً یک ماه از انتشار شوتر بتل رویال استودیوی ریسپاون اینترتینمنت (Respawn Entertainment)، یعنی بازی Apex Legends می‌گذرد. از این رو وینس زامپلا، مدیرعامل استودیو از آمار زیاد بازیکنان و جمعیت رو به رشدشان خبر داد. Apex Legends در اولین ماه انتشارش از مرز ۵۰ میلیون بازیکن عبور کرد. آمار گزارش شده، مجموع بازیکنانی را شامل می‌شود که بازی را در سه پلتفرم مقصدش تجربه کرده‌اند. این رقم رو به رشد حتی توانست از مجموع بازیکنان بازی پرطرفدار Fortnite در ماه اول انتشارش نیز پیشی بگیرد. در مقایسه باید گفت که بیش از چهار ماه طول کشید تا Fortnite به چنین حجمی از بازیکنان برسد.

زامپلا طی پیامی در صفحه توییترش به بازیکنان گفت:

از شما ۵۰ میلیون بازیکنی که در اولین ماه عرضه Apex Legends پدیدار شدید متشکرم. شما این بازی را به پدیده‌ای تبدیل کردید و بدانید که اتفاقات بیشتری در راه است.

زامپلا در کنار این گزارش از آمار بازیکنان، ویدیویی جدید در توییتش قرار داد تا بسیاری از بخش‌‎های برجسته Apex Legends در این ماه را نمایش دهد. این ویدیو به دستاوردها و موفقیت‌‎هایی که بازی از زمان انتشارش تاکنون به دست آورده نیز اشاره دارد.

Apex Legends برای پلتفرم‌های پی سی، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است و براساس نقدها و امتیازاتی که تاکنون از آن شاهد بودیم، مطمئناً لیاقت این حجم از حمایت را دارد.

همچنین ببینید

شخصیت Marvin the Martian و استیج Game of Thrones به MultiVersus خواهند آمد

استودیوی پلیر فرست گیمز (Player First Games) تأیید کرده است که شخصیت Marvin the Martian …