خانه / News / کمپانی سازنده Dying Light 2 تعدادی از کارمندان خود را برکنار کرد

کمپانی سازنده Dying Light 2 تعدادی از کارمندان خود را برکنار کرد

کمپانی Techland (تک‌لند) در سال ۱۹۹۱ در کشور لهستان تاسیس شد. این کمپانی که دفتر اصلی آن در شهر اوستروف ویلکوپولسکی قرار دارد، تا‌کنون بازی‌های Call of Juarez ،Dead Island و Dying Light را ساخته است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی مذکور خبر از برکنار تعدادی از کارمندانش داده است.

براساس اعلام تک لند، این کمپانی تصمیم گرفته است که به فعالیت بخش توزیع و نشر خود در کشور لهستان پایان دهد. این بخش که در آخر سال میلادی جاری تعطیل خواهد شد، مسئولیت عرضه نسخه فیزیکی بازی‌های ترد پارتی در کشور مذکور را بر عهده داشت. کمپانی تک‌لند اعلام کرده است که کارمندان بر‌کنار شده از مزایای پایان خدمتی بهره‌مند خواهد شد که «فراتر از استاندارد‌های صنعت بازی‌های ویدیویی و قوانین کار کشور لهستان» است. همچنین کمپانی ذکر شده پیش از رسمی شدن تعطیلی بخش توزیع و نشر به اعضای آن اطلاع داده است و حتی به این دسته از کارمندان در راستای پیدا کردن شغل جدید یاری خواهد رساند.

کمپانی تک‌لند در بخشی از بیانیه خود به این نکته اشاره کرده است که «از سال‌ها پیش» بخش توزیع و نشر در بین ستون‌های اصلی استراتژی این کمپانی جایی ندارد؛ در نتیجه تعطیل شدن آن چندان دور از انتظار نبوده است. کارمندان برکنار شده جزو بخش‌های «لجستیک و تجارت» هستند که به واسطه این امر هیچ‌یک از کارمندانی که مسئولیت ساخت بازی را بر عهده دارند، تحت تاثیر قرار نگرفته‌اند. تعطیلی بخش مذکور روی روند ساخت بازی Dying Light 2 و انتشار بازی God’s Trigger تاثیر نداشته است و ساختار جهانی کمپانی بدون تغییر باقی مانده است.

همچنین ببینید

شخصیت Marvin the Martian و استیج Game of Thrones به MultiVersus خواهند آمد

استودیوی پلیر فرست گیمز (Player First Games) تأیید کرده است که شخصیت Marvin the Martian …