خانه / News / آپدیت جدید Bloodborne در راه است؛ گمانه‌زنی دوبارۀ طرفداران

آپدیت جدید Bloodborne در راه است؛ گمانه‌زنی دوبارۀ طرفداران

فرام‌سافتور (From Software) با پیامی درون بازی، آپدیت جدیدی را برای Bloodborne تأیید کرد و طرفداران گمان می‌کنند که این موضوع، به شایعۀ مراسم بزرگ پلی استیشن در ماه سپتامبر مربوط است.

 

طبق چیزی که در چند سپتامبر گذشته شاهد بودیم، بسیاری انتظار دارند که در ماه میلادی پیش‌رو، سونی یک مراسم بزرگ پلی استیشن (PlayStation Showcase) تمام و کمال را میزبانی کند. در بحث مراسمات پلی استیشن، شایعات همیشه وجود دارند، اما منابع قابل اطمینانی تاریخ 17 شهریور (8 سپتامبر) را برای این مراسم تعیین کرده‌اند. البته که باید تنها با دید شایعه به آن نگاه کرد، ولی تاریخ 8 سپتامبر برای این مراسم دور از ذهن نیست. همچنین، رویدادهای دیگری نیز در ماه آینده مثل مراسم Ubisoft Forward و Disney and Marvel Games Showcase رخ خواهند داد که شاید سونی می‌خواهد مراسم خود را زودتر از آن‌ها اجرا کند.

انتظار می‌رود که جزئیات تازه‌ای از God of War Ragnarok در این رویداد منتشر شود، همچنین احتمال انتشار اطلاعات بیشتری دربارۀ کنترلر Dualsense Edge و تعدادی از بازی‌های دیگر که برای بازۀ پاییز تا پایان 2023 (یا بعد از آن) برنامه‌ریزی شده‌اند، وجود دارد. اگرچه، با گذشت هر رویداد پلی استیشن، عنوان سولزبورن مذکور است که اغلب طرفداران مشتاق انتشار خبری از آن هستند. احتمال حضور بازی Bloodborne در مراسم پیش‌روی پلی استیشن بیشتر از قبل نیست، اما بعد از پیام درون بازی فرام‌سافتور برای آپدیت آیندۀ آن، طرفداران باری دیگر امید به انتشار اخباری از این عنوان در مراسم پیش‌رو دارند.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …