خانه / News / چت صوتی دیسکورد سرانجام به ایکس باکس می‌آید

چت صوتی دیسکورد سرانجام به ایکس باکس می‌آید

چندین سال می‌شود که ایکس باکس از پلتفرم دیسکورد پشتیبانی می‌کند، اما قابلیت‌های متعدد آن غیرفعال هستند. به زودی این رویه تغییر خواهد کرد.

 

دیسکورد (Discord) و ایکس باکس دقایقی پیش اعلام کردند که ویژگی مورد انتظار چت صوتی سرانجام امروز برای اینسایدرهای ایکس باکس در دسترس قرار خواهد گرفت و یک عرضۀ همه‌جانبه به زودی برای دارندگان ایکس باکس وان و سری ایکس/اس رخ خواهد داد.

در این میان، باید متذکر شد که تماس‌های صوتی را ابتدا باید از طریق دکستاپ یا موبایل برقرار و سپس آن را به دیسکورد کنسول ایکس باکس خود انتقال دهید. به یاد داشته باشید که برای دسترسی به قابلیت‌های جدید، باید دوباره حساب کاربری دیسکورد خود را به اکانت ایکس باکس متصل کنید، حتی اگر پیش از این نیز پروسۀ اتصال را طی کرده‌اید، باید دوباره آن را انجام دهید. گزینه‌ای برای انتقال تماس وجود دارد که اجازه می‌دهد از طریق هدست ایکس باکس با دوستان خود صحبت کنید.

دیسکورد مدتی پیش برای مشترکین پلی استیشن نیز در دسترس قرار گرفت، اما در این پلتفرم نیز به قابلیت‌های دیسکورد دسترسی نخواهید داشت. انتظار می‌رود که به زودی قابلیت چت صوتی برای کاربران پلتفرم پلی استیشن نیز در دسترس قرار گیرد.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …