خانه / News / ویدیو جدید Sekiro: Shadows Die Twice سرپنت بزرگ را نشان می دهد

ویدیو جدید Sekiro: Shadows Die Twice سرپنت بزرگ را نشان می دهد

مدتی است که حساب کاربری توییتر بازی Sekiro: Shadows Die Twice، ویدیوهای مختلفی را معرفی می‌کند. تا به‌حال ویدیوهایی را با معرفی شخصیت اصلی و تعدادی از باس‌های بازی شاهد بودیم. حال با توجه به‌جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر Sekiro: Shadows Die Twice ویدیو کوتاه جدیدی را منتشر کرده است.

تریلر جدید سکیرو با محوریت سرپنت بزرگ بازی منتشر شده است. در تریلر معرفی بازی و همچنین بعضی از ویدیوهایی که تابه‌حال منتشر شده است، یک مار عظیم‌الجثه‌ای را دیدیم که میان کوه‌های بازی در حال حرکت است و اگر حواس‌تان جمع نباشد، شما را از بین خواهد برد. احتمال می‌رود با پیشروی در داستان Sekiro: Shadows Die Twice، بازیکنان بتوانند با سرپنت بزرگ بازی مبارزه کنند.

با تمام این تفاسیر باید تا تاریخ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس) منتظر بمانیم و ببینیم جدیدترین ساخته استودیو فرام سافتور (FromSoftware) به چه نحوی مخاطبان خود را سرگرم خواهد کرد. بازی Sekiro: Shadows Die Twice با اینکه از نظر مواردی مثل باس فایت‌ها شباهت‌هایی به ساخته‌های قبلی فرام سافتور دارد، اما در ساختار گیم‌پلی و همچنین روایت داستانی، شاهد تفاوت‌های بسیاری هستیم. Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ ذکر شده برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو کوتاه این بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …