خانه / News / نقدها و نمرات Resident Evil Village: Winters’ Expansion اعلام شدند

نقدها و نمرات Resident Evil Village: Winters’ Expansion اعلام شدند

در فاصله چند روز مانده به انتشار بسته الحاقی Resident Evil Village: Winters’ Expansion، نقدهای برخی از سایت‌ها و مجلات گیمینگ برای این عنوان منتشر شده است.

 

بازی Resident Evil Village در سال ۲۰۲۱ از سوی کپکام (Capcom) منتشر شد و نقدهای خوبی از سوی گیمرها و منتقدین دریافت نمود. اولین بسته الحاقی این بازی Winters’ Expansion نام داشته و ۳ مورد مهم را به بازی می‌افزاید.

اولین محتوای اضافی عنوان Resident Evil Village، حالت سوم شخص را به بازی اضافه می‌کند. حالا شما می‌توانید در قالب سوم شخص به پیش‌روی در داستان اصلی بازی بپردازید. در این حالت، شما می‌توانید اتان (Ethan) را زمانی که با دشمنان به مبارزه می‌پردازد، مشاهده کنید. دیگر محتوای اضافه شده به بازی، Mercenaries Additional Orders نام دارد. در این حالت، یک تجربه اکشن و شبیه به آرکید در اختیار شما قرار می‌گیرد و علاوه بر محیط‌های اضافی، می‌توانید توسط شخصیت‌های جدیدی از قبیل کریس ردفیلد (Chris Redfield)، کارل هایزنبرگ (Karl Heisenberg) و آلسینا دیمیترسکو (Alcina Dimitrescu) به تجربه بازی بپردازید. قد بسیار بلند آلسینا و توانایی کنترل مغناطیس توسط هایزنبرگ به همراه چکشی که در دست دارد، از قابلیت‌های جالب توجه این شخصیت‌های جدید محسوب می‌شوند. در Shadow of Rose که‌ مهم‌ترین محتوای جدید این بسته الحاقی محسوب می‌شود، بازیکنان در نقش رُز قرار می‌گیرند. این در حالیست که در بازی اورجینال، ما رُز را در دوره کودکی‌اش دیده بودیم. در این محتوای اضافی، داستان نجات و زنده ماندن رُز، ۱۶ سال بعد از وقایع بخش کمپین Village روایت می‌شود. در ادامه با نقدهای این بسته الحاقی با ما همراه باشید.

:Twinfinite: 90/100

بسته الحاقی Resident Evil Village: Winters’ Expansion از کیفیت مناسبی برخوردار است. این بسته موفق می‌شود تا داستان بازی اصلی را بسط داده و ویژگی‌ها و حالت‌هایی را به بازی اضافه کند که تا پیش از این نمی‌دانستم به آن‌ها نیازی دارم. باید خاطر نشان کرد که ستاره واقعی این بسته الحاقی Shadow of the Rose بوده که یادآور داستان‌گویی جذاب فرنچایز Resident Evil در بهترین روز‌هایش است. با این‌که نقدهایی به این محتوای اضافی دارم اما حقیقت این است که تجربه آن لذت‌بخش و در عین حال ترسناک بود. خرید این بسته الحاقی را به همه پیشنهاد می‌کنم؛ به خصوص کسانی که یک سال و نیم قبل به تجربه RE Village پرداختند.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …