خانه / News / نسخه بازسازی To the Moon راهی کنسول نینتندو سوییچ می شود

نسخه بازسازی To the Moon راهی کنسول نینتندو سوییچ می شود

بازی To the Moon به خاطر داستان درگیر کننده‌اش توانست هنگام انتشار برای پلتفرم پی سی در سال ۲۰۱۱ سروصدای زیادی بر پا کند. بازی از اولین آثار RPG Maker در سال ۲۰۱۲ بود و به خاطر پورت آسانش به پلتفرم‌های مک، لینوکس، iOS و اندروید نیز راه یافت. To the Moon هنوز برای کنسول‌ها منتشر نشده، اما از قرار معلوم این قاعده به زودی تغییر می‌کند. فری برد گیمز (Freebird Games) و X.D. Network امروز تأیید کردند که بازی را برای نینتندو سوییچ بازسازی خواهند کرد.

با این که RPG Maker MV بالاخره راهی کنسول‌ها می‌شود، احتمالاً پورت بازی با موتور قدیمی RPG Maker چندان مورد استقبال قرار نمی‌گیرد. از این جهت X.D Network کل بازی را با موتور Unity برای نینتندو سوییچ بازسازی خواهد کرد. البته نیاز نیست نگران ایجاد تغییر در تجربه واقعی To the Moon باشید؛ X.D Network اطمینان داده است که آن‌ها تمام تجربه To the Moon را به شکل دقیق بازسازی می‌کنند.

با تماشای تریلر رونمایی بازی در پایین که توسط موتور گرافیکی جدید بازی ساخته شده است، متوجه می‌شوید که نسخه سوییچ با کمی ارتقا شباهت‌های زیادی به نسخه اصلی دارد. کان گائو، کارگردان استودیوی X.D Network دلیل پورت بازی بعد از سال‌ها را این چنین بیان کرد:

حتی با رونق بازار آثار AAA هرگز برای ارائه یک داستان گیرا به گروهی از بازیکنان جدید دیر نیست.

To the Moon با انتشارش در چند سال پیش مورد توجه بسیاری قرار گرفت و تجربه دوباره‌اش روی یک پلتفرم جدید خالی از لطف نخواهد بود. در ضمن یک انیمه هم برای بازی ساخته می‌شود که مطمئناً ارزش تماشا را دارد.

در حال حاضر X.D Netword و فری برد گیمز چیزی راجع به انتشار نسخه Unity بازی To the Moon روی کنسول‌های دیگر یا پی سی، مک، لینوکس، iOS و اندروید اعلام نکرده‌اند. به هیچ برنامه‌ای هم برای نسخه کنسولی دنباله بازی یعنی Finding Paradise اشاره نشده است.

در پایین می‌توانید اولین تریلر و برخی از اولین اسکرین شات‌های نسخه جدید To the Moon برای کنسول هیبریدی نینتندو را مشاهده کنید. سازندگان انتشار نسخه سوییچ To the Moon را برای زمان نامشخصی در تابستان امسال وعده داده‌اند.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …