خانه / News / موسس استودیو سازنده Just Cause از این استودیو جدا می شود

موسس استودیو سازنده Just Cause از این استودیو جدا می شود

استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) در سال ۲۰۰۳ تأسیس شد و کریستوفر ساندبرگ و لینوس بلومبرگ با کمک هم باعث شکل‌گیری آن شدند. اکنون کریستوفر ساندبرگ بعد از ۱۶ سال قصد جدایی از استودیوی خود دارد. وی این خبر را در توییتر منتشر و اواخر ماه آوریل را زمان خداحافظی خود با آوالانچ اعلام کرده است.

ساندبرگ کارگردان خلاق اولین نسخه Just Cause بود و به کمک تیم خود اثری مهیج را طراحی کرد که با جذابیت‌های خاص خود در قالب یک بازی جهان باز (Open World) به موفقیت زیادی رسید و راه را برای ساخت سه نسخه دیگر از این سری هم باز کرد. ساندبرگ روی طراحی سایر پروژه‌های آوالانچ مانند بازی Mad Max هم نظارت داشت و در مجموع یکی از اعضای کلیدی استودیو محسوب می‌شد. او در پیام خود چنین نوشته شده است:

چند لحظه پیش به اعضای تیم خود در استودیو آوالانچ خبر دادم که اواخر ماه آوریل استودیو را ترک خواهم کرد؛ استودیویی که کارهای اولیه‌ی آن را در آشپزخانه‌ی منزل خود شروع کردم و به تدریج کامل‌تر و وسیع‌تر شد و در این ۱۶ سال هم استودیو و همکاری با اعضای آن را عاشقانه دوست داشتم.

ساندبرگ در ادامه به این نکته اشاره کرده است که در حال حاضر قصد استراحت دارد و می‌خواهد کمی از صنعت بازی دور شود، ولی در آینده دوباره به این صنعت برمی‌گردد. او هنوز هم علاقه زیادی به ساخت بازی و تجربه کردن آثار دیگران را دارد، ولی از بخش‌های تجاری این صنعت خسته شده است. وی افزود

من عاشق بازی کردن و ساختن بازی‌های ویدیویی هستم و از طرف دیگر از جنبه‌های تجاری این صنعت و عطش زیاد برای کسب درآمد عظیم از بازی‌ها خوشم نمی‌آید، ولی در آینده دوباره با شور و اشتیاق به سراغ دنیای بازی خواهم آمد.

آخرین محصول عرضه شده از استودیو آوالانچ، بازی Just Cause 4 بود که سایت زومجی در نقد خود امتیاز ۷ را برای آن در نظر گرفت. همچنین استودیو این روزها سرگرم کار روی بازی Rage 2 است و این اثر را با همکاری id Softwareبرای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر آماده می‌کند.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …