خانه / News / فیل اسپنسر خواهان اضافه کردن Xbox Game Pass به تمامی پلتفرم‌ ها است

فیل اسپنسر خواهان اضافه کردن Xbox Game Pass به تمامی پلتفرم‌ ها است

مدتی است که شایعات مختلفی حول سرویس‌های ایکس‌ باکس به‌گوش می‌رسد. درابتدا گفته شده بود که میاکروسافت قصد دارد سرویس ایکس باکس لایو را روی اندروید و iOS هم در دسترس قرار دهد. همچنین در ادامه هم گفته شد که Xbox Live در دسترس کاربران نینتندو سوییچ هم قرار خواهد گرفت. این شایعات زمانی داغ‌تر شدند که اعلام شد سرویس Xbox Game Pass برای نینتندو سوییچ نیز عرضه می‌شود. ازاین‌رو نگاه‌ها به‌سمت پروجک ایکس‌کلود (Project X-Cloud)، سرویس استریم جدید مایکروسافت، جلب شد.

باتوجه به‌جدیدترین اخبار بازی، به‌تازگی GeekWire گفت‌وگویی با فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس مایکروسافت، انجام داده است. فیل اسپنسر در این مصاحبه در مورد سرویس Xbox Game Pass صحبت کرده است. او در این باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم سرویس ایکس باکس گیم‌پس را روی تمامی دستگاه‌هایی که کاربران با آن‌ها بازی می‌کنند، عرضه کنیم. این گفته به‌ این دلیل نیست که سرویس ذکر شده ساخته مایکروسافت است، بلکه ساختار این مدل تجاری به بازیکنان اجازه می‌دهد بازی‌هایی را که تجربه نکرده‌اند، به‌راحتی تجربه کنند.

ایده‌ی اسپنسر، ایده‌ی خوبی است و به‌بازیکنان اجازه می‌دهد فارغ از پلتفرم‌شان، بتوانند بازی‌های متعددی را تجربه کنند. در ادامه فیل اسپنسر توضیحات بیشتری را حول این موضوع ارائه کرد:

این جایی نیست که شما درآمد خواهید داشت. تجارت استفاده شده در داخل بازی‌ها باعث فروش و سرویس‌هایی می‌شوند که اجازه دسترسی به آن‌ها را به‌بازیکن می‌دهند. به‌عبارتی این یک کسب و کار بنیادی است. ازاین‌رو هرقدر که بازیکنان یک بازی را اجرا کنند، زمان تجربه‌ی بازی بیشتر می‌شود و در نتیجه باعث گسترش یافتن این کسب و کار می‌شود.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …