خانه / News / فروشگاه استیم از دسترس خارج شد [بروزرسانی]

فروشگاه استیم از دسترس خارج شد [بروزرسانی]

بروزرسانی ۱۴ اسفند: به‌نظر می‌رسد پس از مشکلات کلی که دیشب رخ دادند، استیم از صبح امروز بدون مشکل روی برخی از ارائه‌دهنده‌های اینترنت در دسترس قرار گرفته است. با این حال هنوز هم برخی ISP‌ها در دسترسی به سایت و فروشگاه استیم دچار مشکل هستند.

با وجود ظهور پلتفرم‌های جدیدی چون فروشگاه اپیک، هنوز هم استیم پلتفرم اصلی خرید و تجربه قانونی بازی‌های پی‌سی است و مخصوصا افرادی که بازی‌هایی چون Dota 2 را تجربه می‌کنند، مدام با این پلتفرم سر و کار دارند. با این حال از ساعاتی پیش فروشگاه Steam در داخل کشور از دسترس خارج شده که هنوز دلیل اصلی بروز چنین مشکلی مشخص نیست. البته در بررسی‌های صورت‌گرفته توسط زومجی، بسته به شرکت‌های ارائه‌دهنده سرویس اینترنت وضعیت دسترسی به استیم هم متفاوت است و برای مثال روی برخی سرویس‌ها فقط فروشگاه استیم از دسترس خارج شده و بقیه قسمت‌ها بدون مشکل در دسترس هستند و در برخی دیگر هیچ‌یک از خدمات استیم قابل استفاده نیستند.

حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، در واکنش اولیه به این اتفاق اعلام کرد که بنیاد نقشی در بروز این مشکل نداشته است. باید در نظر داشت که پیش‌تر هم مشکلات مشابهی برای استیم رخ داده بودند که پس از گذشت چند روز رفع شدند و این پلتفرم مجددا بدون مشکل در دسترس قرار گرفت. حال باید منتظر ماند و دید که چه اقداماتی در این مورد صورت خواهند گرفت.

آیا استیم برای شما هم از دسترس خارج شده است؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی به‌اشتراک بگذارید.

همچنین ببینید

شخصیت Marvin the Martian و استیج Game of Thrones به MultiVersus خواهند آمد

استودیوی پلیر فرست گیمز (Player First Games) تأیید کرده است که شخصیت Marvin the Martian …