خانه / News / دومین بسته‌ی الحاقی OlliOlli World با انتشار تریلری معرفی شد

دومین بسته‌ی الحاقی OlliOlli World با انتشار تریلری معرفی شد

شرکت پرایوت دویژن (Private Division) و استودیوی رول 7 (Roll7) با انتشار تریلری، از دومین و آخرین بسته‌ی گسترش‌دهنده‌ی بازی OlliOlli World رونمایی کردند.

 

این بسته که Finding the Flowzone نام دارد، در تاریخ 2 نوامبر (11 آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به صورت دیجیتالی منتشر می‌شود. قیمت این بسته‌ی گسترش‌دهنده 7.99 دلار خواهد بود.

بسته‌ی Finding the Flowzone بازیکنان را در مأموریتی با شخصیت‌های اسکویید (Squid)، لیخت (Licht) و پروفسور پلنکس (Professor Planks) همراه می‌کند تا با همکاری یکدیگر، استثمار شخصیت بی.بی. هوپر (B.B. Hopper) در شهر مخفی را متوقف کنند.

با جمع‌آوری تکه‌های مختلف نقشه در حین کاوش در دنیای بازی، می‌توانید راه ورود به جزیره‌ای مخفی را کشف کنید. همچنین، با اسکیت‌سواری در مناطقی به نام Windzone، می‌توانید حرکات نمایشی مختلفی را به اجرا درآورید. این مناطق چالش‌های مختلفی را جلوی پایتان می‌گذارند که به عنوان نمونه، می‌توان به توده‌های عظیم بادی اشاره کرد که می‌توانند شما را از مسیرتان خارج کنند. امکان استفاده از باد برای انجام حرکات چرخشی نیز وجود دارد.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …