خانه / News / بتل پس Apex Legends هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد

بتل پس Apex Legends هفته آینده در دسترس قرار می‌گیرد

مدتی پیش شایعاتی حول قهرمان جدید بازی Apex Legends به‌گوش می‌رسید؛ اینکه این بازی به‌زودی میزبان قهرمان جدیدی به‌نام Octane خواهد بود. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، سایت Daily Esports اعلام کرده است که اوکتانه نام قهرمان بعدی بازی ایپکس لجندز خواهد بود و همچنین تصویری این قهرمان را هم در دسترس قرار داده است.

در ادامه این سایت اعلام کرده است که اوکتانه، یکی از المان‌های کلیدی بتل‌پس بازی Apex Legends است. در واقع بتل‌پس این بازی بتل رویال در روز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ماه (۱۲ مارس) منتشر می‌شود و ظاهرا بازیکنان از طریق این بتل‌پس می‌توانند به‌قهرمان Octane هم دسترسی پیدا کنند. البته باتوجه به اخبار گذشته و جزئیات محتویات آینده ایپکس لجندز که از سوی ریسپاون (Respawn Entertainment) منتشر شده بود، مخاطبان احتمال می‌دادند که به‌زودی بتل‌پس این بازی عرضه شود.

با تمام این تفاسیر هنوز سوالات زیادی حول بتل‌پس بازی Apex Legends وجود دارد؛ اینکه قیمت این بتل‌پس چه‌قدر است و چه‌محتویاتی را ارائه می‌دهد؟ همچنین بین یک بتل‌پس تا بتل‌پس جدید چند ماه فاصله‌ است؟ باید منتظر ماند و ببینیم استودیو ریسپاون چه اطلاعات تکمیلی‌ای را منتشر می‌کند یا در روز عرضه بتل‌پس، چه مواردی را شاهد خواهیم بود. نظر شما کاربران زومجی در مورد محتویات بتل‌پس بازی ایپکس لجندز چیست؟ از دیگر اخبار حول Apex Legends هم می‌توان به‌عبور تعداد بازیکنان این بازی از مرز ۵۰ میلیون کاربر اشاره کرد.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …