خانه / News / بازی Anthem مشکلات فنی روی پلی استیشن 4 ایجاد کرده است

بازی Anthem مشکلات فنی روی پلی استیشن 4 ایجاد کرده است

تنها با گذشت کمتر دو هفته از عرضه‌ی بازی Anthem، کاربران از نارضایتی خود از این بازی می‌گویند؛ چرا که طبق آخرین گفت‌وگوها در سایت Reddit، این بازی باعث خاموش شدن و خرابی کنسول پلی‌ استیشن 4 می‌شود. بازی Anthem حتی قبل از انتشار با انتقادات زیادی همراه بود و به شدت بر میزان فروش این بازی تاثیر منفی داشت. حال اگر چنین موردی فراگیر شود، احتمالا کار BioWare برای ادامه‌ی فعالیت بسیار سخت می‌شود.

در چند روز گذشته صحبت‌هایی در مورد این که بازی انتم باعث کرش کردن و یا خاموشی کامل PS4 می‌شود، نگرانی‌هایی را برای کاربران این پلتفرم ایجاد کرده است. طبق این گفته‌ها، بیش‌تر اوقات هنگام حریف‌یابی (Matchmaking)، بازی با خطا مواجه می‌شود و به منوی اصلی بازی می‌گردد و یا کاملا بازی کرش می‌شود. همچنین دیده شده است که کاربران به قسمت داشبورد پلی‌استیشن 4 نیز انداخته شده‌اند. برخی دیگر مدعی شدند که حتی بازی باعث می‌شود که کنسول کاملا و ناگهانی و بدون دلیل خاصی خاموش شود. کاربر دیگری از خراب شدن کامل پلی‌استیشن 4 خود می‌گوید و به دیگر کاربران و بایوور اخطار داده است.

این موضوع زمانی جدی می‌شود که تعداد بسیار زیادی از کاربران PS4 گرفتار این مشکل شده‌اند و حال بعضی از این افراد درخواست پس‌گرفتن پول خود از سونی و بایوور را دارند. یکی از کابران هم از طریق پشتیبانی سونی، پول خود را پس‌گرفته و به شدت از انتم انتقاد کرده است. همچنان که این گفت‌وگوها در Reddit جریان دارد، هیچ پاسخی از سوی BioWare و EA اعلام نشده است. علت ایجاد این خرابی‌ها هم هنوز کاملا مشخص نیست.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند (۲۲ فوریه) برای پلتفرم‌های ویندوز، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شده است.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …