خانه / News / بازی های رایگان سرویس آنلاین نینتندو سوییچ در ماه مارس ۲۰۱۹ معرفی شدند

بازی های رایگان سرویس آنلاین نینتندو سوییچ در ماه مارس ۲۰۱۹ معرفی شدند

در کنار فراهم کردن زمینه تجربه آنلاین بازی‌ها، یکی از ویژگی‌های سرویس آنلاین کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) ارائه بازی‌های رایگان کنسول NES است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی Nintendo (نینتندو) بازی‌هایی که اعضای سرویس مذکور می‌توانند از ماه جاری به صورت رایگان آن‌ها را تجربه کنند، معرفی کرده است.

با استناد به اعلام کمپانی نینتندو، از تاریخ ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) دو بازی Kid Icarus و StarTropics در دسترس کاربران سرویس آنلاین نینتندو سوییچ قرار خواهند گرفت. البته شرایط در ژاپن قدری متفاوت است و بازی‌های مختلفی برای این دسته از دارندگان نینتندو سوییچ در نظر گرفته شده است. در حالی که بازی Kid Icarus در اختیار کاربران ژاپنی نیز قرار می‌گیرد، اما بازی StarTropics با بازی‌های Yie Ar Kung-Fu و Fire Emblem: Shadow Dragon and The Blade of Light جایگزین می‌شود. تفاوت بازی‌های ارائه شده براساس مناطق مختلف امری مرسوم در بین بازی‌های رایگان سرویس آنلاین نینتندو سوییچ است.

کتابخانه بازی‌های کنسول NES با حضور تعداد ۲۰ بازی مشهور این پلتفرم از جمله بازی‌های Super Mario Bros ،The Legend of Zelda ،Dr. Mario ،Ice Climber ،Metroid و Donkey Kong در سال ۲۰۱۸ در دسترس قرار گرفت. این کتابخانه همچنان در حال گسترش است و تا‌کنون بازی‌های Zelda II: The Adventure of Link و Super Mario Bros. 2 به آن اضافه شده‌اند.

دارندگان کنسول نینتندو سوییچ می‌توانند با پرداخت مبالغ ۴، ۸ و ۲۰ دلار به ترتیب اشتراک یک ماهه، سه ماهه و یک ساله سرویس مذکور را خریداری کنند. علاوه بر این اشتراک خانواده که تا سقف هشت حساب کاربری می‌توانند از آن استفاده کنند، به مبلغ ۳۵ دلار به فروش می‌رسد. کاربران جدید می‌توانند به صورت رایگان به مدت هفت این سرویس را امتحان کنند. علاوه بر بازی‌های کنسول NES، به واسطه سرویس آنلاین نینتندو سوییچ می‌توانید از ذخیره‌سازی ابری و تجربه آنلاین بازی‌هایی همچون Super Smash Bros. Ultimate و Mario Kart 8 Deluxe استفاده کنند.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …