خانه / News / شایعه: Assassin’s Creed Rift احتمالا در بغداد جریان دارد

شایعه: Assassin’s Creed Rift احتمالا در بغداد جریان دارد

طبق گزارشاتی، بازی بعدی Assassin’s Creed در شهر بغداد به وقوع می‌پیوندد. این موضوع گزارشاتی که به فضای آزتکی بازی بعدی این سری اشاره داشت، را رد می‌کند.

 

جیسون شرایر (Jason Schreier)، خبرنگار وبسایت بلومبرگ (Bloomberg)، در پاسخ به این ادعا که نسخه بعدی Assassin’s Creed دارای فضای آزتکی خواهد بود، این چنین نوشت:

بازی بعدی این سری Rift نام دارد که در شهر بغداد واقع است.

عنوان بعدی نیز Assassin’s Creed Infinity خواهد بود که قرار است شامل چندین بازی، تجربه و زیست‌بوم مختلف باشد. من در مورد هر دو شنیده‌ام و هیچکدام از آن‌ها ربطی به آزتک‌ها ندارد.

در حالی که به صورت رسمی از آن رونمایی نشده، ادعا می‌شود که یوبیسافت (Ubisoft) برای عرضه یک عنوان از سری Assassin’s Creed با مقیاس کوچک‌تر و تمرکز روی مخفی‌کاری در سال جاری یا 2023 برنامه‌ریزی کرده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ در فوریه، این بازی با کد Rift شناخته می‌شود و شخصیت Assassin’s Creed Valhalla یعنی بسیم در آن حضور خواهد داشت. این عنوان در ابتدا برای عرضه به صورت یک بسته‌الحاقی برای نسخه قبلی برنامه‌ریزی شده بود اما در سال گذشته به یک بازی مستقل تبدیل شد.

به نظر می‌رسد که Assassin’s Creed Rift قبل از رونمایی رسمی از Assassin’s Creed Infinity که یک همکاری مشترک بین یوبیسافت کبک و یوبیسافت مونترئال خواهد بود، عرضه شود.

به دنبال گزارش بلومبرگ، یوروگیمر (Eurogamer) نیز ادعا کرد که در مورد طرح‌های اولیه بازی که به شهر بغداد مربوط می‌شود، شنیده است.

طبق گفته اخیر یوبیسافت، از آینده سری Assassin’s Creed در طول مراسمی در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

بر اساس گزارشات، Assassin’s Creed Infinity یک بازی آنلاین بزرگ خواهد بود که در چندین دوره تاریخی جریان دارد و به عنوان یک بازی سرویس‌محور، در طول زمان پیشرفت خواهد کرد.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …