خانه / News / سونی از برنامه PlayStation Stars رونمایی کرد

سونی از برنامه PlayStation Stars رونمایی کرد

سونی از برنامۀ جدید پاداش‌دهی خود تحت عنوان Playstation Stars رونمایی کرد. در این برنامه، برای تکمیل فعالیت‌های مختلف، به گیمرها پاداش‌های خاصی اهدا می‌شود.

برنامۀ مذکور در اواخر سال جاری (2022) راه‌اندازی می‌شود، شامل کمپین «بررسی ماهانه» برای دریافت جایزه خواهد شد و تمامی مخاطبین به صورت رایگان توانایی ملحق شدن به آن را خواهند داشت. در قالب این برنامه، کمپین‌های دیگری مانند «دریافت تروفی‌های خاص»، بردن مسابقات گوناگون و دریافت اولین تروفی پلتنیوم در منطقۀ خاص خودتان نیز راه‌اندازی می‌شود.

پلیرها در ازای انجام این فعالیت‌ها، «امتیاز وفاداری» دریافت خواهند کرد که قابل اعمال در PSN خواهد بود و شامل پول واقعی و محصولات خاص در فروشگاه پلی استیشن می‌شود. از سوی دیگر، مشترکین این برنامه در ازای خرید درون فروشگاه پلی استیشن نیز امتیاز وفاداری دریافت خواهند کرد. در کنار تمامی این کمپین‌ها، مواردی به صورت دیجیتالی قابل دریافت و جمع‌آوری خواهند بود که در قالب مجسمه‌های دیجیتالی از کاراکترهای محبوب و مواردی از این دست ارائه می‌شوند. این محتویات دیجیتالی قابل جمع‌آوری (Collectibles)، در دسته‌های مختلف از نظر کم‌یاب بودن قرار خواهند گرفت.

سونی در بیانیه‌ای مجزا تاکید کرده است که محتویات دیجیتالی قابل جمع‌آوری به هیچ عنوان NFT نخواهند بود. در بیانیۀ یاد شده این‌گونه آمده است:

قطعاً این جوایز NFT نخواهند بود. شما توانایی معامله یا فروش آن‌ها را نخواهید داشت و تحت قالب تکنولوژی بلاک‌چین قرار نخواهند گرفت.

برنامۀ Playstation Stars در مرحلۀ آزمایش قرار دارد و در اواخر سال جاری به مرور در دسترس مناطق مختلف قرار خواهد گرفت.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …