خانه / News / رسمی: ایکس باکس در مراسم Gamescom 2022 حضور خواهد داشت

رسمی: ایکس باکس در مراسم Gamescom 2022 حضور خواهد داشت

مایکروسافت اعلام کرد که در مراسم Gamescom 2022 حضور خواهد داشت و اطلاعات جدیدی از بازی‌های رونمایی شده ایکس باکس منتشر خواهد کرد.

 

شرکت مایکروسافت (Microsoft) در یک اطلاعیه رسمی، بیان کرد: «با خوشحالی اعلام می‌داریم که ایکس‌ باکس در Gamescom 2022، در شهر کُلْن آلمان، حضور خواهد داشت. خبرهایی تازه دربارۀ تعدادی از بازی‌های رونمایی شده که طی 12 ماه آینده برای ایکس‌ باکس منتشر خواهند شد، در انتظار طرفداران‌ ما در اروپا و سراسر جهان خواهد بود.»

طرفداران ایکس‌باکس در مراسم Xbox & Bethesda Games Showcase در ماه ژوئن، شاهد اطلاعاتی تازه از بازی‌ها و رونمایی از عناوین جدید بودند. جزئیات جدیدی از بازی‌هایی مثل Redfall ،Hollow Knight Silksong ،Forza Motorsport و Starfield در این مراسم منتشر شدند؛ علاوه بر آن، از عناوین جدیدی از جمله High on Life ،Flintlock: The Siege of Dawn و Wo Long: Fallen Dynasty رونمایی شد.

در حال حاضر مشخص نیست که از چه بازی‌های معرفی شده‌ای در ماه ژوئن، در این مراسم اطلاعات تازه‌ای به دست خواهیم آورد، اما زمان زیادی منتظر نخواهیم ماند، چرا که مراسم Gamescom 2022 از تاریخ 1 الی 6 شهریور 1401 (23 الی 28 آگوست 2022)، برگزار خواهد شد.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …