خانه / News / رئیس Blizzard به دفاع از بازی Diablo Immortal پرداخت

رئیس Blizzard به دفاع از بازی Diablo Immortal پرداخت

استودیوی Blizzard می‌گوید بخش عمده انتقادات از سیستم پرداخت درون برنامه‌ای عنوان Diablo Immortal، به دلیل اخبار کذبی است که این بازی را احاطه کرده‌اند.

 

رئیس شرکت بلیزارد (Blizzard) آقای مایک ایبارا (Mike Ybarra) در گفت‌و‌گو با لس‌ آنجلس تایمز (Los Angeles Times) بیان داشت که وجود سیستم میکروترنزکشن (microtransaction) که به معنی پرداخت پول برای خرید آیتم‌های مختلف موجود در بازی است، به آن‌ها اجازه داد تا Diablo Immortal را به طور رایگان در اختیار بازیکنان قرار دهند. ایبارا در این‌باره می‌گوید:

ما از یک روش جدید برای کسب درامد در بازی Diablo Immortal استفاده نمودیم. ما بازی را به صورت رایگان در دسترس صدها میلیون بازیکن قرار دادیم؛ آن‌هم در حالی که گیمرها به بیش از ۹۹.۵ درصد آیتم‌های موجود در بازی دسترسی دارند. بحث پرداخت پول، به محتوای پایان بازی مربوط می‌شود. مهم‌ترین نکته برای تیم سازنده این بوده است که صدها میلیون بازیکن بتوانند بدون پرداخت هرگونه هزینه، به تجربه بخش کمپین بازی ما بپردازند. از این نقطه نظر، Diablo Immortal می‌تواند آغازگر مسیری جدید، برای تجارب بعدی ما در فرنچایز Diablo باشد.

جدیدترین نسخه از فرنچایز دیابلو با نام Diablo Immortal، در تاریخ ۲ ژوئن برای سیستم‌‌های عامل اندروید و IOS عرضه شد. نسخه‌ی بتای آزاد بازی نیز در دسترس کاربران PC قرار دارد. این بازی بلافاصله بعد از انتشار، به خاطر سیستم پرداخت پول موجود در بازی مورد انتقاد شدید منتقدین و گیمرها قرار گرفت. طبق گزارش‌هایی که اخیراً منتشر شده است، بازیکنان برای این‌که شخصیت خود را به گونه‌ی کامل ارتقاء دهند، باید حدود ۱۱۰ هزار دلار پول پرداخت نمایند. امتیازی که بازی Diablo Immortal در وبسایت معتبر متاکریتیک از بازیکنان دریافت کرده ۰.۲/۱۰ بوده که تاکنون در تاریخ این سایت سابقه نداشته است. نمره‌ی این بازی در حال حاضر ۰.۳ است؛ این امتیاز که توسط ۴۵۲۷ بازیکن به Diablo Immortal داده شده، این عنوان را به صورت مشترک با یک بازی دیگر، در رده‌ی بدترین بازی‌های تاریخ سایت متاکریتیک قرار داده است.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …