خانه / News / منتظر عرضه Returnal روی PC باشید؛ شواهد سخن می‌گویند، سونی چطور؟

منتظر عرضه Returnal روی PC باشید؛ شواهد سخن می‌گویند، سونی چطور؟

ورودی مشکوکی که احتمال می‌رود مربوط به ، انحصاری سونی باشد، برای بار چندم روی پایگاه داده استیم به‌روزرسانی شد تا بازیکنان بیش از پیش درباره احتمال عرضه آن روی پلتفرم رایانه‌های شخصی بحث و جدال کنند.

نسخه رایانه‌های شخصی این بازی اولین بار در ماه می سال جاری میلادی روی SteamDB با نام رمز Oregon رویت شد. در حالی که در آن زمان مشخص نبود با چه اثری مواجه هستیم اما رشته‌های مربوط به فایل‌های ترجمه بازی آشکار کرد که ظاهراً سونی دوباره برای پورت یکی از عناوین انحصاری خود، دست به کار شده است و آن چیزی نیست غیر از Returnal.

کاربران نکته‌سنج با بررسی دقیق متوجه تغییراتی شده‌اند که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به اضافه شدن پروفایل اختصاصی استیم دک، رایانه گیمینگ دستی ولو اشاره کنیم. اگرچه به‌روزرسانی‌ها بسیار نامفهوم هستند و به خودی خود نمی‌توانند زمان رونمایی رسمی از نسخه رایانه‌های شخصی را مشخص کنند اما یک چیز به صراحت آشکار است: فاصله چندانی بین معرفی و عرضه این نسخه وجود نخواهد داشت.

برای مثال، برای درک بهتر سیاست‌های سونی در این زمینه، می‌توانیم به Spider-Man اشاره کنیم. نسخه رایانه شخصی این بازی ماه میلادی گذشته معرفی شد و به زودی در ماه آگوست عرضه می‌شود.

با این وجود، هیچ تضمینی وجود ندارد که همیشه با چنین فرایندی مواجه شویم؛ نمونه؟ با وجود عرضه نسخه کنسولی Uncharted: Legacy of Thieves در ماه ژانویه، نسخه رایانه‌های شخصی بازی مذکور هنوز به دست طرفداران مشتاق این پلتفرم نرسیده است.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …