خانه / News / جزئیات محتویات آینده بازی Just Cause 4 در دسترس قرار گرفت

جزئیات محتویات آینده بازی Just Cause 4 در دسترس قرار گرفت

امروز آپدیت جدید بازی Just Cause 4 در دسترس کاربران پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قرار گرفته است. در جریان این آپدیت شاهد بهبود عملکرد بازی، بهبود انیمیشن‌های آب، رندر جدید رزولوشن 4K و سایر موارد هستیم. همچنین این آپدیت به‌زودی در دسترس کاربران کامپیوتر هم قرار می‌گیرد.

با توجه به‌جدیدترین اخبار بازی، جدا از این آپدیت، استودیو آوالانچ (Avalanche Studios) و کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، تصویری را منتشر کرده‌اند که این تصویر محتویات آینده بازی جاست کاز 4 را نشان می‌دهد. بعضی از آیتم‌های در نظر گرفته شده، محتویات رایگان و بعضی دیگر محتویات پولی هستند. در انتها و در کنار دومین بسته الحاقی بازی Just Cause 4، شاهد اضافه شدن چالش‌های ماهیانه به‌صورت رایگان هستیم. در چالش‌های ماهیانه سطح مهارت و توانایی بازیکنان به‌چالش کشیده‌ می‌شود.

اشخاصی که بتوانند این چالش‌ها را تمام کنند،‌ آیتم‌های تزئینی را برای وینگ سوئیت و چتر نجات ریکو رودریگز دریافت می‌کنند. با این‌حال باید تا زمان عرضه این محتویات منتظر بمانیم و ببینیم تیم سازنده به‌طور دقیق‌تر چه محتویاتی را برای بازیکنان در نظر گرفته است. بازی Just Cause 4 توانست نمره ۷ را از زومجی دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

در مقایسه با بازی‌های جهان‌باز بزرگ سال جاری یا حتی در مقایسه با نسخه قبلی سری جاست کاز، Just Cause 4 چیز جدیدی برای ارائه کردن ندارد. با این حال اگر از طرفداران همیشگی این مجموعه باشید، بدون شک از دنیای مملو از انفجار‌های عظیم، اکشن‌های اغراق‌شده و هرج‌ومرج دیوانه‌وار این بازی نهایت لذت را خواهید برد و خب جاست کاز 4 آنقدر برای خلق چنین صحنه‌های ابزار کافی در اختیارتان قرار می‌دهد که تجربه آن تا پایان بازی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باقی بماند.

 

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …