خانه / News / Atlus برای ساخت بازی Persona 6 نظرسنجی برگزار کرد

Atlus برای ساخت بازی Persona 6 نظرسنجی برگزار کرد

سال ۲۰۱۷ میلادی، یک سال عالی برای بازی‌های ژاپنی بود و آثاری مثل Zelda: Breath of The Wild ،Nier Automata توانستند عملکردی درخشان از خود در صنعت بازی ثبت کنند. بازی Persona 5، ساخته‌ی استودیو آتلوس، یکی دیگر از این بازی‌های شرقی بود که توانست تحسین منتقدان و بازیکنان را از آنِ خود کند و با ثبت نمره‌ی ۹۳ در وب‌سایت متاکریتیک، کیفیت بالای خود را به دنیا نشان داد.

چند ماه پیش بود که شایعاتی پیرامون انتشار این بازی برای نینتندو سوییچ قوت گرفت؛ شایعه‌ای که تایید یا تکذیب نشد و به دنبال آن، یک تیزر از محتوایی جدید برای «پرسونا 5» با نام Persona 5 R منتشر شد؛ تریلری که خاطرنشان می‌کرد در ماه جاری میلادی یعنی ماه مارس (اسفند ۹۷-فروردین ۹۸) اطلاعات بیشتری از Persona 5 R منتشر می‌شود و البته که هنوز خبری نشده است.

حالا به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، سازندگان بازی یک نظرسنجی بین‌المللی میان مخاطبان خود برگزار کرده‌اند. استودیو Atlus در صفحه‌ی توییتر خود اعلام کرده که دنبال «بازخورد» مخاطبش است و به همین دلیل، نظرسنجی مذکور را برپا کرده و به قید قرعه، به یک سری از شرکت کنندگانش گیفت کارت ایکس باکس/پلی استیشن/نینتندو سوییچ هدیه می‌دهد.

در این نظرسنجی موارد زیادی دیده می‌شود؛ از موارد تجاری و بازاریابی گرفته تا نظرخواهی درباره‌ی پلتفرم‌های مقصد دنباله‌های Persona 5 مثلا بازی Persona 6، همه را می‌توانید در این نظرسنجی پیدا و دیدگاه خود را پیرامون آن‌ها مطرح کنید. در نظرسنجی که میان مخاطبان اروپایی/آمریکایی بازی صورت گرفته، در کنار پرسش از علاقه‌ی آن‌ها به پورت شدن بازی برای نینتندو سوییچ، ایکس باکس وان یا پی سی، درباره‌ی نگرش سازنده نسبت به مسیری که بازی پرسونا در آینده طی خواهد کرد هم پرسش‌هایی مطرح شده است. برای شرکت در نظرسنجی استودیو آتلوس، می‌توانید از این لینک اقدام بکنید.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …