خانه / News / گزارش: Beyond Good and Evil 2 چند سال دیگر زمان نیاز دارد

گزارش: Beyond Good and Evil 2 چند سال دیگر زمان نیاز دارد

به گزارش تام هندرسون (Tom Henderson) از رسانه‌ی ، ساخت بازی مورد انتظار Beyond Good and Evil 2 چند سال دیگر طول خواهد کشید.

 

طی چند سال گذشته، خبرها، گزارش‌ها و شایعات منفی زیادی از فرایند آشفته‌ی ساخت بازی Beyond Good and Evil 2 منتشر شد. کارگردان بازی یعنی میشل انسل (Michel Ancel) در سال 2020 از دنیای بازی‌ها و پروژه‌ی ساخت این عنوان کنار رفت و در آخرین صحبت‌های خود گفت: «روند ساخت بسیار خوب پیش می‌رود.» اکنون، دو سال از کناره‌گیری انسل می‌گذرد و جز اینکه این بازی هنوز در دست ساخت قرار دارد، اطلاعاتی از سوی یوبیسافت (Ubisoft) منتشر نشده است.

ماه پیش، تام هندرسون گزارشی مبنی بر آزمایش بازی توسط افرادی خارج از یوبیسافت منتشر کرده بود و دو منبع متفاوت تصاویر و ویدیوهایی را با این شرط که جای دیگری منتشر نشوند، در اختیار اعضای Exputer قرار داده بودند. به گفته‌ی هندرسون، بازی در تصاویر و ویدیوهای یادشده نسبت به که یوبیسافت در دسامبر 2018 منتشر کرده بود، بسیار ناقص‌تر به نظر می‌رسید و از اعمال تغییرات مختلف پس از انتشار تریلر گیمپلی بازی خبر می‌داد.

همچنین، می‌دانیم که بازیکنان می‌توانند در Beyond Good and Evil 2، شخصیت مخصوص به خود را خلق کنند و با استفاده از پوشش‌های متفاوت، به شخصی‌سازی آن‌ها بپردازند.

منابع هندرسون به «دور از انتشار بودن بازی» و «عدم پیروی آن از خط فکری مشخص» اشاره کرده‌اند و حتی یکی از آن‌ها گفته است: «حین تجربه‌ی بازی، نمی‌دانستم که دقیقاً دارم چه کاری می‌کنم.»

این انتقادات منطقی به نظر می‌رسند، زیرا سارا آرلانو () به تازگی به مقام نویسندگی ارشد این بازی رسیده و با این حساب، هنوز داستانی برای بازی به نگارش در نیامده است. آرلانو پیش از این سابقه‌ی طراحی روایت بازی World of Warcraft را در استودیوی بلیزارد اینترتینمنت (Blizzard Entertainment) داشته است.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …