خانه / News / کارگردان بازی Control جزئیات تازه‌ ای از این بازی منتشر کرد

کارگردان بازی Control جزئیات تازه‌ ای از این بازی منتشر کرد

علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی، استودیو Remedy را به واسطه مجموعه‌هایی عالی و بی‌همتایش همچون Alan Wake و Max Payneمی‌شناسند. اما تولیدات این استودیو به موارد ذکر شده ختم نمی‌شود و در جریان کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E3 2018 بود که از تازه‌ترین محصول استودیو رمدی به نام بازی Control رو‌نمایی شد. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، گیم اینفورمر مصاحبه‌ای با کارگردان بازی یعنی میکائیل کاسورینن ترتیب داده است که در قالب آن به برخی از سوالات مربوط به بازی مذکور پاسخ داده است.

در جریان مصاحبه میکائیل کاسورینن با گیم اینفورمر مشخص می‌شود که استودیو رمدی قصد دارد برای بازی Control بسته الحاقی عرضه کند. با این حال او به همین مورد اکتفا کرده و اطلاعات آن از جمله محتویاتی که ارائه خواهد شد و احتمال عرضه همزمان با انتشار بازی اصلی یا در تاریخی پس از آن را اعلام نکرده است. با این حال با توجه به سابقه استودیو رمدی می‌توان انتظار داشت که بسته الحاقی بازی Control پس از انتشار در دسترس قرار می‌گیرد.

پس از تایید بسته الحاقی بازی Control، میکائیل کاسورینن اعلام می‌کند که بازی مذکور فاقد هر‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای خواهد بود. با این وجود که این امر چندان غافلگیر‌کننده نیست، اما به علت فراگیر‌ شدن پرداخت‌های درون برنامه‌ای، فقدان آن در بازی Control را باید به فال نیک گرفت. میکائیل کاسورینن در ادامه صحبت‌هایش به این مورد اشاره می‌کند که بازی مذکور دارای المان‌های چند‌نفره نیست. نتیجه موارد ذکر شده این است که بازی Control تجربه‌ای تک‌نفره بوده که برای انجام آن نیاز به هزینه‌ای فارغ از قیمت بازی ندارید.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …