خانه / News / پیام مدیر عامل کپکام به‌ مناسبت موفقیت Devil May Cry 5

پیام مدیر عامل کپکام به‌ مناسبت موفقیت Devil May Cry 5

دیروز عصر امبارگو بازی Devil May Cry 5 برداشته شد و شاهد نظرات خوب منتقدان از این بازی بودیم. چند سالی بود که کپکام با آن روزهای اوج خود تا حدی فاصله داشت، اما در یکی دو سال اخیر به‌خوبی توانست کم کاری‌های گذشته را جبران کند. کپکام (Capcom) سال ۲۰۱۹ را با قدرت آغاز کرد. در ابتدا بازی Resident Evil 2 Remake را عرضه کرد که به یکی از بهترین بازسازی‌های صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل شد و در ادامه، دویل می کرای 5 در روز جمعه در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت تا از طریق دانته، نیرو و همچنین کاراکتر V وارد ماجراجویی جدیدی شوند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، مت واکر، تهیه کننده بازی DMC 5، در حساب کاربری توییتر خود ویدیو بسیار کوتاهی را منتشر کرده است. در جریان این ویدیو کیچیرو اوراتا، مدیر عامل شعبه آمریکا کپکام، عبارت «کپکام برگشته است» را می‌گوید. همچنین در تصویر شاهد یک کیک به‌مناسب عرضه بازی Devil May Cry 5 هستیم که شکل و شمایل جالبی دارد. با این تفاسیر باید منتظر ماند و ببینیم در ادامه و رویدادهای پیش روی، کپکام چه مواردی را برای کاربران خود آماده کرده است.

نقد زومجی هم همانند نقد‌های سایر رسانه‌های معتبر جهان دیروز عصر منتشر شد و DMC 5 توانست نمره ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

کپکام با بازگشت به اصول پایه‌‌‌ی Devil May Cry، موفق به ساخت شاهکاری از نسخه‌ی پنجم این بازی شده است. Devil May Cry 5 همان‌چیزی است که طرفداران سخت‌گیر این سری و عاشقان سبک هک اند اسلش بیش از ۱۱ سال و از زمان عرضه‌ی نسخه‌ی چهارم بازی، در انتظار آن بودند. تجربه‌ای که تا می‌‌تواند برای بسیاری از گیمرها، بی‌نظیر باشد.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …