خانه / News / نویسنده Star Wars: Jedi Fallen Order کار روی این بازی را به پایان رساند

نویسنده Star Wars: Jedi Fallen Order کار روی این بازی را به پایان رساند

کریس آولون، طراح و نویسنده بازی‌های ویدیویی اعلام کرد که کار روی Star Wars: Jedi Fallen Order را به پایان رسانده است. او همچنین روی یک پروژه مخفی دیگر فعالیت دارد که احتمالاً ماه آینده میلادی اعلام خواهد شد. آولون به خاطر نویسندگی چندین بازی داستان-محور، از جمله یکی از محبوب‌ترین آثار ساخته شده Star Wars یعنی Knights of the Old Republic II: The Sith Lords شناخته می‌شود. از کارهای اخیرش می‌توان به Divinity: Original Sin II،Prey و Into the Breach اشاره کرد که همگی هم با استقبال زیادی مواجه شدند. اولون همچنین در ساخت Fallout: New Vegas با تیم نویسندگی آبسیدین (Obsidian) همکاری داشت و داستانگوی ارشد بازی Pathfinder: Kingmake نیز بود. از کارهای آینده آولون علاوه بر Jedi Fallen Order و پروژه مخفی و نامعلومش می‎‌توان Dying Light 2 را نام برد.

می‌توانم بگویم که کار روی Jedi: The Fallen Order را به تازگی تمام کردم و غیر از آن بمب بزرگ دیگری در طی یک ماه آینده انداخته می‌شود! البته شاید.

Jedi Fallen Order توسط ریسپاون (Respawn)، سازنده شوتر اول شخص Titanfall 2 و بتل رویال Apex Legends ساخته می‌شود. وینس زمپلا، مدیرعامل ریسپان در E3 2018 به شکل رسمی از یک بازی Star Wars جدید خبر داد. او Jedi Fall Order را یک داستان تاریک، در فاصله زمانی بین Revenge of the Sith و A New Hope توصیف کرد. شما نقش یک جدای در حال تعلیم (پاداوان) را دارید که از فرمان 66 می‌گریزد و مسلح به یک لایت سیبر، راهی کهکشانی تحت سلطه امپراطوری می‌شود. جزئیات دقیقی از داستان اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که در Jedi Fallen Order با شخصیت‌ها، مکان‌ها و خطوط داستانی نام‌آشنایی روبرو شویم.

الکترونیک آرتز (EA) اعلام کرد که طی مراسم جشن جنگ ستارگان (Star Wars Celebration) امسال، جزئیات بیشتری در مورد Jedi Fallen Order فاش خواهد شد. این رویداد از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ آوریل (۲۲ تا ۲۶ فروردین) ادامه خواهد داشت و در روز شنبه، ۱۳ آوریل (۲۴ فروردین) و طی مراسمی ویژه از Jedi Fallen Order رونمایی می‌شود. خوشبختانه حین Star Wars Celebration اطلاعات بیشتری از فصل جدید The Clone Wars به دست می‌آوریم. این سریال انیمیشنی پس از کنسل شدن در سال ۲۰۱۴ به شکل غافلگیر کننده‌ای فصل هفتمش را دریافت کرد، اما از زمان کمیک کان 2018 تاکنون صحبت زیادی در موردش نشده است.

Jedi Fallen Order فعلاً برای انتشار در پاییز ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده است. اخبار گذشته حاکی از آن بودند که تاریخ انتشار مصادف با فصل تعطیلات خواهد بود، اما یک گزارش مالی از الکترونیک آرتز اشاره دارد که شاید بازی زودتر عرضه شود. براساس همین گزارش مشخص شد که EA برای یک Plant vs. Zombies و Need for Speed جدید نیز برنامه‌ریزی کرده است.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …