خانه / News / اطلاعات رسمی اخیر احتمالا به Death Stranding 2 اشاره دارند

اطلاعات رسمی اخیر احتمالا به Death Stranding 2 اشاره دارند

به‌ نظر می‌رسد که به‌زودی پروژه بعدی هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) معرفی خواهد شد و اخیرا شاهد چند افشای جالب از طرف تیم کوجیما بودیم که احتمالا به Death Stranding 2 اشاره دارند.

اخیرا حضور ال فانینگ (Elle Fanning) در پروژه بعدی کوجیما تایید شد و همین موضوع سرنخ‌هایی بابت بازی بعدی شرکت کوجیما پروداکشنز (Kojima Productions) به ما ارائه می‌دهد. همانطور که Gematsu در توییتر اذعان کرد، کاترینا تاراسوا ( Kateryna Tarasova)، تهیه کننده کوجیما پروداکشنز، اخیرا یکی از اطلاعات بازی بعدی کوجیما را بازنشر کرد و در توییت خود برچسب “#DeathStranding” را قرار داد که منجر به گمانه‌زنی‌های گسترده درباره دنباله این بازی شد.

چندی بعد، او توییت دیگری منتشر کرد و گفت که فراموش کرده است علامت سوالی را در انتهای برچسب بگذارد و حتی اگر فرض کنیم که این ادعا درست است، باز هم به نظر می‌رسد که با شوخ‌طبعی کوجیما و تیمش طرف هستیم. این اولین باری نیست که Death Stranding 2 در گزارش‌ها ذکر می‌شود. در اوایل سال جاری، نورمن ریداس (Norman Reedus) به طور اتفاقی فاش کرد که دنباله‌ای در دست ساخت است و ظاهرا هیدئو کوجیما نیز با انتشار توییتی به این شایعات اعتراف کرد.

درباره‌ی HoseinKazemi

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …