خانه / Reviews / نقد و بررسی Barry Bradford’s Putt Panic Party

نقد و بررسی Barry Bradford’s Putt Panic Party

امروز سراغ نقد و بررسی بازی مهیج و جذاب Barry Bradford’s Putt Panic Party رفتیم. این بازی توسط شرکت TACS Games طراحی و منتشر شده است. این بازی در سبک بازی های ورزشی و گلف قرار دارد. این بازی به صورت انحصاری برای پلتفرم Nintendo Switch منتشر شده است. شما در ادامه نقد و بررسی بازی Barry Bradford’s Putt Panic Party می توانید با تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.

بازی جذاب Barry Bradford’s Putt Panic Party که توسط TACS Games منتشر شده است با ارائه بالاترین کیفیت محصولات ، بر روی گیم پلی ساده و سرگرم کننده متمرکز شده است. گیم پلی بازی ساده است ، شما باید یک شخصیت را انتخاب کنید و مجموعه ای از دوره ها را با هدف به پایان رساندن موارد مختلف انتخاب کنید. تعداد ضربات بسته به مشکل بودن به سوراخ متفاوت است و هرچه گیم پلی بازی را پیش می برید موانع جدیدی را خواهید دید تا شما را مجبور به فکر کردن استراتژیک کند.

از منوی اصلی بازی Barry Bradford’s Putt Panic Party گزینه ای برای تجربه در حالت تک نفره یا قسمتی با یک حالت آموزش سوم برای ارائه مکانیک های پایه بازی ارائه شده است. هر یک از حالت های بازی شامل تعدادی زیر منو است که به تعریف زمان تجربه بازی کمک می کند. در ابتدا ، بسیاری از آنها قفل شده اند اما از طریق پیشرفت و ضربه زدن به معیارهای خاص ، همه چیز از سختی کلی ، جهت شما در هر دوره، نوع دوره و نماد قابل تنظیم است.

هر یک از فصل های بازی Barry Bradford’s Putt Panic Party شامل 9 سوراخ است که باید پر شوند ، قبل از اینکه دوربین وارد شود یک طرح کلی برای بازیکن به نمایش در می آید و تایمر شروع به شمردن می کند. شلیک اولیه ده ثانیه قبل از ضربه زدن به توپ به شما سلامتی می دهد ، با هر ضربه بعدی یک ثانیه در زمان کاهش می یابد.

طراحی بصری بازی Barry Bradford’s Putt Panic Party ساده اما زیبا است. واضح است برای جزئیات بیشتر و رنگ های پشتیبان از صفحه سوئیچ در حالت دستی عملکرد بهتری دیده می شود.  وقتی بازی می کنید نمادی از نمایشگر بصری را در این دوره مشاهده نمی کنید ، این کار دشوار است ، بنابراین در عوض باید یک هدف دایره ای داشته باشید که توپ را محاصره کند.

بازی Barry Bradford’s Putt Panic Party از لحاظ موسیقی متن عملکرد نه چندان خوبی دارد. جلوه های صوتی بازی شامل ملودی های ساده و جذابی هستند که با گیم پلی ترکیب می شوند و تجربه بازی را لذتبخش می کنند. جایی که این بازی بسیار جذاب بنظر می رسد در بخش چند نفره است زیرا بازی با دوستان سرگرم کننده تر است. بازی همزمان قطعاً با کاهش زمان سنج و اجبار اشتباهات ، رقابت را به وجود می آورد.

بازی Barry Bradford’s Putt Panic Party دارای یک تجربه سرگرم کننده و جذاب است و گلفبازی جذابی را در حرکت ارائه می دهد و واقعاً در چند نفره می درخشد. گنجاندن مکانیک تایمر در حال کاهش است که مطمئناً به افزودن عنصر هراس در خط مقدم کمک می کند. چهار دوره منحصر به فرد و برخی از آواتارهای سرگرم کننده وجود دارد که می توانید انتخاب کنید. این بازی جذاب و سرگرم کننده را به دوستداران و طرفداران بازی های سبک ورزشی و گلف پیشنهاد می کنیم

5

5

مزایا

  • گیم پلی سرگرم کننده
  • طراحی بصری زیبا و ساده
  • موسیقی متن خوب
معایب

  • گرافیک ضعیف
  • داستان بی سرو ته
  • باگ های ریز در عملکرد فنی

0

0

0

0

0

گرافیک - 6
گیم پلی - 7
داستان - 6
موسیقی - 7.5

6.6

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …