خانه / Reviews / نقد و بررسی Hell Warders

نقد و بررسی Hell Warders

در حالی که سبک ژانر برج دفاع ممکن است کاملا به همان اندازه که یک بار آن را نداشته باشد، در صورتی که یک توسعه دهنده بتواند چیزی جدید و نوآورانه ای برای ترکیب ایجاد کند، هنوز هم برای جایگزینی بیشتر وجود دارد. یا حداقل، به اندازه کافی مهارت لازم را برای نشان دادن همتایان خود در سوئیچ نینتندو انجام دهید. جهنم Warders، از استودیو های بازی Anti-Gravity توسعه دهنده مبتنی بر هنگ کنگ، واقعا از جعبه سمبل به خاطر برخی از کنترل های کم حجم و کمبود کلی اصالت استفاده نمی کند، اما این یک راه جالب برای کشتن امواج دشمنان بی فکر با دوستان است. پس با نقد و بررسی بازی Hell Warders از تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای irgreview با ما همراه باشید.

این بازی به دنبال یک شهر است که توسط Godfrey 1st به طور انحصاری حکومت می کند. خوب، تا زمانی که پادشاه شیطان ظاهر می کند و ملت را به مرگ می اندازد، این است. با جهنم در دروازه، بازیکنان به عنوان یکی از عجیب و غریبه های جهنم مسئولیت دارند. یک دستور باستانی قهرمانان است که قدرت و توانایی های منحصر به فردی دارد. در حال حاضر، شما می توانید سرنوشت بشریت را بازگردانید و بد را به جایی که متعلق به آن است، ارسال کنید. این یک ساختار داستان ساده است که حداقل می گوید، اما موفقیت در ارائه بازی به برخی از معنی و وزن اضافه شده است.
جهنم، به طور گسترده، خزنده سیاه چال با عناصر RPG، و شامل سه قهرمان متفاوت برای انتخاب از. از آنجا که یک بازی دفاعی برج دفاعی انتظار می رود، دشمنان از طریق درهای مختلف از یک تعداد مشخصی از امواج ظاهر خواهند شد. شغل شما این است که همه آنها را با استفاده از سربازانی که در سرتاسر مناطق اختصاص داده شده است، بکشید. هدف این بازی این است که این شیاطین را از رسیدن به کریستال خود بردارید. این کریستال نوار بهداشتی خود را دارد، و باید آن را به صفر تقلیل دهید، این بازی برای شما خواهد بود.
در صورتی که چنین اتفاقی بیفتد، باید سطح خود را دوباره راه اندازی کنید. همانطور که در بالا اشاره شد، سه قهرمان از آن انتخاب می شوند، هر کدام یک ساخت منحصر به فرد می کنند؛ شمشیر و سپر، دوگانه شات و یک چکش عظیم. این قهرمانان دارای توانایی های فردی هستند که هر کدام از آنها به شیوه ای مناسب می باشند. به گفته شما، در صورتی که شما آنها را تغییر دهید، باید اصلاحات خود را اصلاح کنید. مثال؛ اگر از مأموران شمشیر برای چند ماموریت استفاده کنید و او و نیروهای خود را بالا ببرید و سپس به شخصیت دیگری مبادرت کنید، باید به طور مستقل مسیرهای پیشرفت خود را بزرگ کنید.

هیچ نیازی به پخش سطوح، ذهن نیست، مگر آنکه در همه موارد به حداکثر رتبه بندی برنامه ریزی کنید. بازگشت به مسیر، ارتقاء شما تا حد زیادی تعیین می کند که چقدر قدرتمند است، نه تنها شخصیت خود را، بلکه نیروهای شخصیت شما. با توجه به این که Hell Warders مبتنی بر RPG است، راه های مختلفی وجود دارد که شما می توانید به دنبال آن باشید: قدرت؛ سلامت، سرعت حمله، میزان خسارت و حتی شانس. با این وجود، اگر شما نمی خواهید امتیازات را به شخصیت خود بفرستید، می توانید آنها را در نیروهای خود قرار دهید.
سربازان به عنوان برج های شما خدمت می کنند و در گستره ای از اشکال و اندازه های مختلف قرار می گیرند. شش نفر برای تکمیل اولین شش ماموریت باز هستند و شامل مواردی مانند کمانداران، شفا دهنده ها، سربازان شعله و غیره هستند. بسیاری از بازیکنان به دلیل نقاط ضعف خود در بازی، بازنده می شوند، و در نتیجه به تناسب اندام تنزل داده می شود. هرچند که شما فقط می توانید شش نفر را به هر ماموریت ببرید، به این معنی که وقتی به قهر و آشتی عمیق تر نگاه می کنید، می خواهید گزینه های خود را با دقت بررسی کنید تا شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید.
در اینجا یک آزمایش عادلانه و خطا وجود دارد، اما این یک روش خوب برای یادگیری طناب است و برای نفس و ضعف احساس می شود، بنابراین صحبت می کنند. برخی از نیروهای افزوده به این شیوه عمل می کنند. نه تنها شما می توانید آمار پایه خود را ارتقا دهید، اما شما همچنین می توانید آنها را در هر سطح ارتقا دهید؛ به حداکثر سطح 5 در سطح. این به شما این امکان را می دهد که نیروهای قویتری بسازید، اما هزینه و تعادل وجود دارد که باید توجه داشته باشید. شما می بینید، چون شیاطین را می کشید، دو مورد مختلف را برای مشکلات خود به دست می آورید؛ یکی از جانداران قرمز رنگ است و دیگری یک جسم سفید است.
ستاره های قرمز شما را درمان می کنند، در حالی که ارتعاشات سفید برای ارتقاء و همچنین خرید نیروهای جدید مورد استفاده قرار می گیرد. هر سطح دارای یک کلاه سرباز است، بنابراین واقعا می شود رقص بین انتخاب زمانی که اعداد خود را بزرگ، و زمانی که برای بهره برداری از توانایی های خود را. این ما را به مصنوعاتی می برد که از طریق بازی طبیعی به دست می آورند – راه دیگری برای ارتقاء نیروهای خود به طور کلی. بازیکنان تنها می توانند سه آثار هنری را در هر زمان خاص نگه دارند، اما در حقیقت با مزایا همراه است. مانند فلش های میتریل، که باعث افزایش خروجی خودشان می شود.
در حدود 20 سطح برای کار کردن وجود دارد، با جنگ های رئیس به پرتاب در ترکیب سرعت. مواجه شدن با رئیس بسیار دشوار است و اگر شما آماده نباشید، مطمئنا به شما پول می دهد. آنها نه تنها شما را مانند هالک به لکی می کشند، بلکه اغلب سربازان خود را در یک ضربه واحد می کشند. آنها همچنین در دشمنان استاندارد برای شما رقابت خواهند کرد و باعث می شوند که به طور کلی به چالش کشیدن برسید. در حالی که واقعا سخت است، من از نحوه ترکیب آنها از جریان طبیعی بازی قدردانی می کنم. من تنها آرزو کردم که بیشتر باشد
من همچنین طراحی دشمن و تنوع را درک می کنم. اکثر دشمنان (و بسیاری از آنها در نمایش وجود دارد) همه ورزش خود را از رفتار و الگوهای رفتاری خود را، به طور مداوم شما را مجبور به ارزیابی شرایط خود را در سراسر. این که آیا این واحدهای پرواز برای نگه داشتن کمانداران خود، اشخاص شکنجه شده است که به سرعت به کریستال خود منتقل می شوند، یا جادوگران بزرگ بزرگ که تمایل به رفتن از راه خود برای از بین بردن هر چیزی، Hell Warders می داند که چگونه شما را بر روی انگشتان شما نگه می دارد. گفت: این بازی به خوبی در اطلاع شما از آنچه دشمنان حضور دارند، خوب است.

شما نه تنها به این اطلاعات مفید قبل از هر ماموریت دسترسی خواهید داشت، بلکه بینش بیشتری خواهید دید که دشمن از چه دروازه ای در طی بازی می آید. خط پایین؟ دشمن خود را بشناسید و به خوبی آنها را بدانید. در رابطه با ارائه بصری آنها، این جایی است که همه چیز برای من کمی برای جنوب است. این بازی خوب نیست، به خصوص در مورد مدل های شخصیت بازی. این یک دسترسی ارزان در ابتدا در مورد همه چیز وجود دارد، که به سختی می تواند منفجر کننده بازی باشد، اما چیزی که باعث غوطه ور شدن شد، با این وجود.
جهنم مراقب، بدون تعجب، ورزشی یک ارائه بسیار تاریک، گوتیک و غم انگیز است. این به خوبی تنظیم تناسب بازی است، اما خوشحال بود که جزئیات و پالایش بیشتری را ببینیم. متاسفانه، من نمیتوانم نسبت به صدای ترسناک بازی بازی کنم. من مطمئن نیستم که چه اسلحه ای برای رایت اسکریپت استفاده شده است، اما این به شدت از دست رفته است. این فقط به طور مداوم بیش از حد احساس می شود و بیش از حد مجبور است. خوشبختانه موسیقی متن یک افزودنی ارزشمند است، اما حتی پس از آن، چیزی نیست که پس از رأی اعتباری با شما باقی بماند.
مشکلات دیگری نیز وجود دارد. کنترل ها کمی در طول بازی احساس غرور می کنند، که هرگز نشانه خوبی برای بازی دفاعی برج نیست. این، و من احساس می کردم که در صورت حمله به قهرمانان و سربازان، میزان خسارت تا حدودی متناقض است. من بعضی وقت ها بیشتر در مورد هیئت مدیره قرعه کشی قرآن، برخی از QA های سخت گیرانه و بینش بازخورد بیشتر می بینم.
محتوای کافی در اینجا وجود دارد تا شما را در حالیکه بخواهید خوب بدست آورید، و من اعتراف می کنم، می توانم بسیار خوشحال کننده با دیدن یک طرح با هم به عنوان یک دفاع قوی ایجاد و زباله به امواج دشمنان که نتیجه می شود. تنها چیزی که تکرار در خلیج است، طراحی سطح متنوع بازی است، اما در خارج از آن، کمی وجود دارد، صرفه جویی در مکانیک چند، برای حفظ چیز تازه. شاید بهترین نقطه فروش در اینجا این است که جهنم Warders را می توان در همکاری با تا چهار بازیکن، محلی و آنلاین بازی. فقط، آتش بازی و نوآوری عمیق را انتظار نداشته باشید.

این بازی چندین مکانیسم را با هم به اندازه کافی برای حفظ کشش ترکیب می کند و شامل پشتیبانی از بازی های همکاری برای تقویت ارزش آن می شود. با این حال، مشکل این است که عمق آن در بسیاری از معاصران آن وجود ندارد. علاوه بر این، تصاویری آن نسبتا ضعیف است و دستکاری آنها می تواند غلط باشد. اگر شما در بازار برای بازی دفاعی برج دفاعی هستید، Hell Warders انتخاب بدی نیست، اما شما می توانید در جای دیگر با هزینه ای بسیار بهتر از آن استفاده کنید.

5

5

مزایا

  • چندین مکانیک را به خوبی مخلوط می کند
  • بسیاری از تغییرات دشمن
  • چالش برانگیز اما عادلانه است
معایب

  • دستکاری می تواند کاملا ناپایدار باشد
  • خروجی آسیب می تواند ناسازگار باشد
  • تصاویر گرافیکی ضعیف در سراسر

0

0

0

0

0

گرافیک - 6
گیم پلی - 5.5
داستان - 6.5
موسیقی - 5.5

5.9

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Stunt Paradise

پس از بازی کردن یک عنوان مستقل با مضمون زامبی ها به نام Zombie Derby …