خانه / Reviews / نقد و بررسی a plague tale innocence

نقد و بررسی a plague tale innocence

بعد از ظهر دوست داشتنی در پاییز، Amicia De Rune به دنبال شکار با پدر و سگ خانواده خود است، صحنه بسیار گرم و آرام شما فقط در حال حاضر همه چیز خیلی زود بسیار اشتباه است. این امر هرگز تکان دهنده نیست وقتی که Amicia به طور ناگهانی با چاقی مواجه می شود، که خود را نه تنها به عنوان یک بیماری وحشتناک ظاهر می کند، بلکه به عنوان یک توده ای پر سر و صدا از موش ها که همه چیز را در پی می آید.  پس با نقد و بررسی بازی a plague tale innocence از تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای irgreview با ما همراه باشید.

Amicia و پدرش راه خود را به خانه می برند، فقط برای پیدا کردن Inquisition در آستانۀ خود. به دلایلی ناشناخته می خواهیم برادر کوچکی Amicia Hugo را دوست داشته باشیم و از طریق کشتار راه خود را از دست ندهیم. به دلیل بیماری، هوگو کوچولو یک زندگی کاملا سرپناه را زندگی می کرد و اساسا بیگانه به خواهرش است، اما در مواجهه با مرگ، وظیفه او در محافظت از او در هر هزینه است. داستان طاعون از قدرتمندانه با مقدمه ای کاملا قریب الوقوع به عملیات خشن خطی شروع می شود که می بیند که خواهر و برادر از طریق اموال خانوادگی از طریق دزدان دریایی خود را گمراه می کنند، در حالی که سربازان بازجویی کار کوتاهی از عزیزان خود می کنند.

این نیز یک مقدمه موثر در مورد ابزار و مسئولیت های شما است: به عنوان Amicia شما Hugo را در طول گذرگاه های نابود نگه دارید، و نه اجازه رفتن از دست خود را مگر اینکه مطلقا لازم است و محافظت از او از اهداف وحشتناک ترین. اگر از کوه نوردی به انجام برسد، هوگو بالا می رود و برای اولین بار، و او کمک می کند تا باز کردن پاساژ های جدید با فشار دادن از طریق سوراخ خواهر او مناسب نیست. زنجیر Amicia یک آیتم چند منظوره است که می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای منحرف کردن سربازان با پرتاب سنگ در موارد فلزی در نزدیکی و یا از بین بردن کلیدهای ساده از کشیدن پل ها و مانند آن.

به زودی بچه ها آن را به یک شهر کوچک می رسانند. در اینجا، نه تنها میزان بالایی از طاعون مشخص می شود، بلکه همچنین این که چگونه آمیکیا به طرز وحشیانه کم پیش می رود مراقبت از کودکی که او به سختی می داند و چه کسی در مورد تمایل به بازگشت به خانه به سر می برد. نافرمانی هوگو یک منبع کاملا واقع گرایانه از سرخوردگی در طول بازی است و بسیاری از کاراکترهای Amicia از این که چگونه آن را مدیریت می کنند، می آید. او تنها فرزند خود می تواند اشتباهی انجام دهد و صبر خود را از دست بدهد، اما در گفت و گو قوی همیشه تلاش می کند بهترین زمان خود را برای بار دوم به شدت تحت تاثیر قرار دادن وضعیت خود را به هوگو.

متاسفانه اقدامات شما در داستان طاعون به طور عمده از فضای سرکش که روایت می کند را پشتیبانی نمی کند، عمدتا به این دلیل که این یک بازی است که برای شروع چالش برانگیز نیست، به تدریج آسان تر می شود و در نهایت تقریبا خسته کننده می شود. اولین بار که شما مجبور به استفاده از خشونت هستید، یک ریش غول پیکر موشها را می بینید یا یک شمع مرده ها را احساس می کنید، تا زمانی که همه این موارد به طور معمول به کسب و کار تبدیل شوند.

شما هیچ چیز را فقط با پیچ و تاب و چند سنگ شروع می کنید، که می توانید آن را به دشمنان بیفزایید. با گذشت زمان زرادخانه شما، به لطف تعدادی از دستور العمل های کیمیاگری که به شما اجازه می دهد بمب ها، پیش رفته ها و طعمه های موشی را بسازید، رشد می کند. در تئوری این باید برای گزینه های زیادی در مورد چگونگی خلاص شدن از دشمنان یا اطراف آن ایجاد شود، اما داستان طاغلو همیشه با راه اندازی مواد مورد نیاز کیمیاوی در نزدیکی یا به معنای واقعی کلمه داشتن همراه شما به شما می گوید که چه کاری باید انجام دهد.

در حالیکه گزینه های شما رشد می کنند، تعداد انواع دشمن ها وسط وسط بازی که دیده اید و تعداد کمی از سربازان را به آرامی راه خود را از راه پیش رو راه می اندازید، اغلب احساس می کنند که تکراری نیستند تا تهدید. موش ها از یک نیروی وحشتناک به یک ناراحتی رنج می برند، به عنوان روش های بیشتری برای کار کردن در اطراف آنها با استفاده از اجسام نور و خوابیده سربازان به دست آورید.

مقدار خشونت در صفحه نمایش نیز در نهایت یک مشکل تونال ایجاد می کند – دشوار است که باور کنیم که Amicia واقعا از آنچه که او انجام می دهد خسته شده است، چرا که او نیز لوسترها را روی سر مردم می اندازد. خواهر و برادر و دوستانش که در طول مسیر می کنند دیدگاه جالبی را در مورد بسیاری از وحشت های قرن چهاردهم و روابط تکاملی خود با یکدیگر به نمایش می گذارند، اما یک داستان عجیب و غریب در انتهای آن، فرود در آخرین لحظه

داستان قحطی اساسا یک بازی خفا است، اما یکی که تقریبا همیشه در دفاعی است. شما سعی در پنهان شدن در سایه ها ندارید، بنابراین می توانید کسی را بیرون بکشید و از کسی بترسید، به راحتی می توانید از چشم و فرار بمانید. حتی بدون تنظیمات منحصر به فرد که برای اکثر بازی های ویدئویی چیز غیر معمولی است، و در نتیجه، تمرکز داستان طلایی کمتر در مورد عمل و بیشتر در حل پازل و داستان سرایی است. اگر چه این بازی یک پا در حقیقت تاریخی دارد، لحن بازی از همان ابتدا هدفمند است و موشها بیشتر شبیه یک تپنده شیطانی نسبت به یک آلودگی طبیعی هستند. ما در مورد این که سوختگی کابوس برای موفاف ها نیست، شوخی می کنیم، حتی اگر شما به طور فعال از موجودات واقعی در بازی لذت ببرید، با صداهای وحشتناک و توانایی آنها برای از بین بردن مردم به استخوان، مانند پوراناهای زمین متولد شده، توسط هر اندازه گیری هوگو بیشتر وقت خود را صرفا وحشت زده می کند، به طوری که شما به عنوان Amicia برای هدایت او به ایمنی – به معنای واقعی کلمه است. شما باید دست نگه داشتن دست هوگو را داشته باشید یا اگر مدت زیادی طول بکشد، آن را شروع خواهید کرد و این باعث ایجاد مشکلاتی می شود که شما تلاش می کنید تا کارها انجام شود. اگر رادار مأموریت اسکورت شما فقط از بین رفته است، شما باید بیش از حد نگران نباشید، زیرا این بازی دقیق نیست، اما به دلیل آشکارتر شدن آشکار این ایده ارائه می شود. در عوض، هر قطعه مجموعه ای بیشتر شبیه یک پازل است که در آن شما از این واقعیت استفاده می کنید که موش ها از نور و به ویژه آتش استفاده می کنند، یا از آنها اجتناب می کنند و یا در مسیر Inquisition قرار می دهند. این می تواند در زمان و حوادث، و بازی کار خوبی است از تظاهر به شما در خطر بیشتر از شما در واقع هستند، اما مکانیک و تنظیمات بیش از حد جالب به اندازه کافی برای بهانه دود و آینه است.

امیسیا و هوگو به طور کامل به طور ناامن نیستند، زیرا هوگو قادر است در شکافهای کوچک قرار بگیرد که هیچ کس دیگر نمی تواند و خواهرش دارای زنجیری باشد که بتواند سربازان را بیرون بکشد، بسوزاند یا حتی آنها را بکشد. او همچنین می تواند با مهمات متناوب بارگذاری کند که می تواند شروع یا خاموش شود یا موش ها را به سمت یک نقطه خاص جذب کند. مبارزه هنوز یک بخش جزئی از بازی است، اما در پایان بعضی از فصلها شاهد مبارزه های اصلی هستیم، و آخرین آن به ویژه بسیار چشمگیر است. با وجود اسکریپت اصلی که احتمالا به زبان فرانسه نوشته شده است، گفت و گو شگفت انگیزی خوب است و مشخص کردن هوگو، مرجع اصلی زیرنویس، به ویژه خوب است. او نه تنها از بارگیری تحریک کننده در شرایط گیم پلی اجتناب می کند، بلکه شخصیتی واقعا جذاب است که در اطراف آن قرار دارد. همانطور که او به طور واضح آسیب دیده است، عجیب و غریب کودکانه او در دیدگاه های ناخوشایندی که او می بیند بسیار مشتاق است، مانند عشق بی قید و شرط او به خواهرش.

توانایی هوگو برای پیدا کردن زیبایی و همراهی در اطراف او، با وجود تمام بسیاری از ترورها، واقعا شگفت انگیز است و به مراتب دقیق تر از بسیاری دیگر از بازی های برجسته نشان داده شده است. صدای بازی و گرافیک، به ویژه انیمیشن، خیلی بهتر از آنچه شما می توانید تصور کنید و فضای ترسناک Lovecraftian را ایجاد کنید، چیزی نیست که شما از یک بازی در مورد دو فرزند در قرون وسطی فرانسه انتظار داشته باشید. داستان طاعون یک شگفتی استقبال همه جانبه است، اما فضای و تصویری از دو منجر است که بیشتر تحت تأثیر قرار می گیرد و بلافاصله باعث می شود که ما بدانیم که چرا استودیو Asobo در حال ساختن فیلم های نامنظم کودکان برای بیشتر آنها هست. اگر چه شاید این تجربه ای بود که آنها را درک می کرد که چگونه کودکان فکر می کنند و عمل می کنند. هر چه که باشد، آنها خودشان را با این بازی روی نقشه قرار داده اند و ما قصه طاووس را پیشنهاد می دهیم: Innocence to anyone. خوب، هر کسی که از موش ها نترسد، این است. به لطف کاراکترهای قوی بصری زیبا و عاطفی، داستان عجیب و غریب از گیم پلی گمشده و تناقضات تونسی رنج می برد.

5

5

مزایا

  • مشخصات عالی از منافع
  • گیم پلی خوب
  • انیمیشن عالی
  • عناصر گیم پلی جالب
معایب

  • پازل می تواند احساس تاسف و نه کم عمق

0

0

0

0

0

گرافیک - 8.5
گیم پلی - 8
داستان - 8.5
موسیقی - 7.5

8.1

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Cryptmaster

من هرگز تاکنون یک بازی نقش آفرینی مانند Cryptmaster را تجربه نکرده بودم و اگرچه …