خانه / Reviews / نقد و برسی Stacks On Stacks (On Stacks)

نقد و برسی Stacks On Stacks (On Stacks)

یک سری بازی ها هستند که در ابتدا وقتی کاورشان را نگاه می کنیم و چشممان به شات های بازی می خورد می بینیم که نه این بازی متفاوت است و قرار است یک چیز عجیب و غریب را تحویل ما دهد. بازی Stacks On Stacks (On Stacks) نیز یکی از این بازی ها می باشد که قصد دارد با ظاهر عجیبش مخاطبین مختلفی را به خود جذب کند. با نقد و برسی این بازی همراه تیم نقد و برسی بازی های رایانه ای irg review باشید تا ببینیم که آیا این بازی واقعا یک عنوان جذاب می باشد یا این که گول لنگ و لعاب خوب بازی را خوردیم و داستان چیز دیگری می باشد.

Stacks On Stacks (On Stacks) یک بازی پازل آرکید می باشد که برای پلتفورم های Nintendo Switch, PlayStation 4, Google Stadia, Microsoft Windows, Linux, Macintosh operating systems در دسترس قرار گرفته است. این بازی یک عنوان 13 دلاری می باشد که توسط استودیوی بازی سازی Herringbone Games ساخته شده است و همین استودیو نیز وظیفه ی انتشار این بازی را برعهده گرفته است. این بازی تا دو نفر پلیر را پشتیبانی می کند و از طرفی هم از تمامی حالت های کنسول سوییچ می توان برای تجربه ی این بازی استفاده کرد و در آخر باید به حجم بازی اشاره کرد که حدود 215 مگابایت می باشد.

داستان بازی بسیار احمقانه می باشد و یک کلیشه را به صورت دیوانه واری تعریف کرد است که هدف کلی آن نجات شهر است و باید با شخصیت های عجیب و غریبی از جمله بروکلی و … با ساخت و ساز به کمک محل زندگی خود بروید. بگذارید یک چیزی را همین ابتدا برای شما توضیح بدم. اگر از افرادی هستید که از موضوع های عجیب و غریب و غیر منطقی و تاحدودی دیوانه وارد لذت می برید این بازی برای شما ساخته شده است ولی اگر به دنبال یک تجربه ی منطقی و عاقلانه هستید این بازی نابودتان می کند! داستان بازی یک پدیده ی سلیقه ای می باشد و پیشنهاد می کنم قبل از تهیه ی بازی با خود مرور کنید که از این بازی چه می خواهید.

گیم پلی بازی نیز دست کمی از داستان بازی ندارد. به طور کلی در طول بازی شما باید به چینش قطعات داده شده بر روی هم بپردازید و سیستم کلی آن مشابه همان خانه سازی خودمان است و تا حدودی سیستم قطعه دهی بازی شبیه به تتریس می باشد و همانقدر رندوم است ولی در این بین یک سری اتفاق عجیب و غریب در گیم پلی بازی جای داده شده است. برای مثال یک سری از قطعه ها به صورت اشتباهی به شما داده می شود و یک سری آیتم ها تمام زحمات شما را برای ساخت برج ها به هم میزند که هم می تواند به جذابیت بازی  و غیر قابل پیش بینی بودن آن کمک کند و هم می تواند باعث نابود شدن مانیتور شما به وسیله ی مشتتان شود ! در آخر اما هر کس بتواند برج خواسته شده را تا یک ارتفاع مشخصی بالا ببرد برنده ی بازی می باشد.

استایل گرافیکی بازی از یک رنگ بندی خاص استفاده کرده است که هر جایی نمونه ی آن را ندیده اید و جالب می باشد ولی افراد بسیاری نیز بوده اند که با گرافیک این بازی ارتباط برقرار نکرده اند و می توانید به وسیله ی شات های بازی متوجه شوید که آیا می توانید با استایل هنری بازی کنار بیایید یا خیر. در بخش فنی هم بازی تجربه ی متوسطی را ارائه داده است و می تواند از این بخش از بازی نیز بدون تجربه ی مشکل خاصی عبور کرد. موسیقی بازی کیفیت خوبی دارد و به دل می نشیند ولی آنقدری خوب عمل نکرده است که بتواند شما را شیفته ی خوب کند.

Stacks On Stacks (On Stacks) می تواند یک بازی فوق العاده باشد و در عین حال می تواند یک فاجعه باشد و تمام این ها به سلیقه ی شما بستگی دارد. اگر از افرادی هستید که به تولید محتوا می پردازید این بازی می تواند یک گزینه ی خوب برای شما محسوب شود. از این که با نقد و برسی این بازی همراه وبسایت Irg Review بودید سپاسگزاریم و امیدواریم که از نقد و برسی این بازی لذت برده باشید.

5

5

مزایا

  • تجربه ی عجیب!
  • گیم پلی رضایت بخش
معایب

  • سلیقه ای بودن بازی

0

0

0

0

0

گرافیک - 6.5
گیم پلی - 6.5
داستان - 6.5
موسیقی - 6.5

6.5

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Ato

بازی Ato یک فرض ساده را با محیط‌های خیره کننده، جلوه های صوتی جذاب و …