خانه / News / آپدیت جدید CS:GO با هدف بهینه سازی بازی منتشر شد

آپدیت جدید CS:GO با هدف بهینه سازی بازی منتشر شد

کمپانی Valve بروزرسانی جدیدی را برای بازی CS:GO منتشر کرد. مهم‌ترین قابلیتی که در نسخه جدید بازی Counter Strike: Global Offensive اضافه شده است کد دستوری d3d9ex- است که با استفاده از آن می‌توانید ۴۰ درصد از بار مصرفی CPU خود را کاهش دهید. برای استفاده از این دستور کافی است که روی بخش Properties بازی خود در داخل Library پلتفرم استیم کلیک کنید و با باز کردن بخش Set Launch دستور d3d9ex- را اضافه و تایید کنید. در صورتی که برای استفاده کردن از این دستور با مشکل مواجه شدید می‌توانید از طریق ایمیل [email protected] که بایستی با موضوع “D3D9EX” ارسال شود، مشکل خود را با بخش توسعه‌دهنده بازی در میان بگذارید.

در آپدیت جدید قابلیت‌های جدید دیگری نیز در اختیار بازیکنان قرار گرفته است که از طریق بخش Game Setting در دسترس خواهد بود. از این به بعد امکان Mute کردن تیم حریف در بازی فراهم شده است. گزینه دیگری که اضافه شده است مسدود کردن ارتباط درون بازی با تمام افراد داخل بازی (خودی و دشمن) به غیر از دوستان یا افرادی که در داخل Party شما هستند، است. در این بین قابلیت مخفی کردن عکس آواتار حساب کاربری و تغییر نام افرادی که در لیست دوستان شما نیستند نیز به بازی اضافه شده است.

با توجه به اتمام مسابقات IEM Katowice 2019 از این به بعد بازیکنان قادر به استفاده از گرافیتی‌های رویداد نخواهند بود. در بخش دیگری از این به‌روزرسانی زمان رای‌گیری برای تغییر نقشه بازی در سرورهای رسمی افزایش یافته است و در نهایت یک مشکل فنی که بعد از جایگزین شدن بازیکنان با ربات به وجود می‌آمد برطرف شد. در این مشکل بعد از جایگزین شدن بازیکن با ربات، مدال بازیکن از بخش رتبه‌بندی یا همان Scoreboard بازی حذف نمی‌شد که با آپدیت جدید برطرف شده است.

همچنین ببینید

اسپنسر: حاضریم مدت تعهد پیشین خود مبنی بر ارائه CoD روی پلی استیشن را افزایش دهیم

فیل اسپنسر، رئیس بخش گیمینگ مایکروسافت، در مصاحبۀ اخیر خود اعلام کرد که حاضر است …