خانه / Reviews / نقد و بررسی Hellmut: The Badass from Hell

نقد و بررسی Hellmut: The Badass from Hell

چیزی شبیه جارو کردن roguelikes نیست. چندین تجربه در بازی به عنوان خرد کردن وجود دارد، اما هنوز هم به عنوان از دست دادن تمام پیشرفت خود و نیاز به شروع به عقب در یک مربع است. Roguelikes توانایی خود را برای پرتاب بازیکنان به سطوح تولید شده به صورت رویه ای افزایش می دهد و آنها را با انبوهی از دشمنان به پاره شدن می پردازند. اضطراب اضافی که از بین می رود و تضمین می کند که هیچ دو بازی به طور مداوم در پشت ذهن خود شناور نخواهد بود. رضایت بخش ترین رگولایک ها این است که با وجود مشکل دشوار آنها، ابزارهای منحصر به فرد را برای غلبه بر این موانع فراهم می کنند. با IRGReview برای نقد و بررسی Hellmut: The Badass from Hell  همراه باشید…

Hellmut که توسط استودیوهای Volcanicc طراحی شده است یک تیرانداز خزنده دوچرخه سواری برای کامپیوتر با یک زیبایی شناخته شده است که می تواند به بهترین شکل به عنوان دنیای جهنمی دشمن با یک خط از شوخ طبعی Swim-esque توصیف شود. فرض Hellmut یک دانشمند دیوانه است که تلاش می کند تا قدرت جهنم را تنها به این نیروهای شیطانی تحمیل کند. پس از اینکه جسدش کشف شد و با موجودی شناخته شده به نام Ka-Ra کشف و احیا شد، بازیکن توانایی مبادله بدن را با اختیارات خود با جهش های مختلف به ارمغان می آورد.

جهش ها نه تنها گیم پلی بازی Hellmut را از دیگر خزنده ها سیاهچاله متمایز می کنند، بلکه زندگی را به آنچه در غیر این صورت دنیوی می شوند، تنفس می کند. اگر Hellmut این مکانیک منحصر به فرد را نشان ندهد و تنها بر آرایه استاندارد اسلحه گرمایی مانند تفنگ ساچمه ای، پرتاب موشک و اسلحه های پلاسما تکیه دارد، Hellmut کاملا غیر قابل تشخیص خواهد بود. موتودها به عنوان کلاس های قهرمانانه ای که از تکمیل چالش های زمانبندی به دست می آیند، در صورتی که بازیکن یک تعدادی از دشمنان را می کشد. هر جهش دارای توانایی های منحصر به فرد است که بازیکن را با راه های مختلفی برای مقابله با جنگ آماده می کند. جهش هایی نظیر Stitcher Monster، ادغام گوشتی که دارای چکش بزرگ است، دارای سلامتی بیش از حد متوسط است، اما گستردگی حمله استاندارد و میزان خسارت ناشی از آن محدود است. جهش دیگری مانند Rat King، شما حدس می زنید که پادشاه موش صحرایی آن، دارای سلامتی کمتری است اما پرتاب موشک ویرانگر را تسریع می کند.

هیچ یک جهش در بازی ها یا کنترل ها، مانند گذشته، حملات ویژه مخرب خاص خود را انجام نمی دهد. این حملات و توانایی ها بدون شک باعث می شود بازیکنان به سوی جهش های خاصی نسبت به دیگران دست پیدا کنند. جهش ها یک لایه دیگری از استراتژی را برای مبارزه با آن که در غیر این صورت بسیار صاف و عرفانی احساس می شود، اضافه می کند. علاوه بر این، بازیکن بر اسلحه های سنتی تر مانند اسلحه های تفنگ، پرتاب موشک، و سلاح های پلاسما که می تواند در خرج کردن کمک کند، سقوط کند.

علاوه بر ارائه راه های منحصر به فرد از طریق انبوه جهنم جویدن، جهش ها به عنوان جانشینی اضافی برای بازیکن عمل می کنند. هنگامی که جهش فعلی پخش میمیرد، آنها را به دیگران که در آن زندگی باز کردهاند، مبادله میکنند. نادیده گرفتن جمع آوری جهش های اضافی بازیکن را در معرض نقص قابل توجهی در ساختن آن به رئیس نهایی قرار می دهد. به نظر می رسد که به اندازه کافی سخت نیست.

دشواری Hellmut بالقوه است که به شدت افزایش یابد. من قایق های زندان را که در آن سطوح گذشته را می لرزید و با کارفرمایان قابل کنترل روبرو می شدم داشتم. از سوی دیگر، من تا به حال اجرا شده است جایی که من به سختی می تواند به اولین رئیس با توجه به انواع دشمنان من همیشه روبرو می شوند. گاهی اوقات من در سراسر اتاق پر از دشمنان که صفحه نمایش با پرتابه پر شده است. و گاهی اوقات می توانم دشمنان متمایل به آهسته و متفکر را ببینم.

اکثریت قریب به اتفاق مرگ من در نتیجه رقابت با رئیس بود و برای منصفانه این باید بیشتر بازی ها باشد، درست است؟ انتظار می رود که رقابت های باس به نقطه اوج مهارت و توانایی بازیکن تا این نقطه برسد. من سخت گیر نیستم و هولمت را صادقانه می بینم. اگر دشمنان جهنمی چالش برانگیز نبودند، روگولیک بسیار ضعیف خواهد بود. اما من خودم را متوجه شدم که چقدر سخت است که بدون هیچ هشداری تغییر کند.

متأسفانه، دو مورد وجود داشت که در آن من یک اشکال بازی را تجربه کردم، که منجر به ترک من بازی فعلی من شد. یک بار، قبل از رئیس نهایی، متوجه شدم که قادر به فعال کردن یک پورتال نیستم، که در محیطی که قبلا پاک شده است، به من حمله کرد. این نیز پس از اتمام یک اتاق چالش رخ داده است و مانع از پذیرش جایزه من یا بازگشت به زندان نشد. این نه تنها ناراحتی بود، اما با توجه به پیچیدگی های دشواری، داشتن یک اجرا که به نظر می رسید قابل کنترل است فقط برای اینکه آن را با اشکال پایان دادن به بازی خراب شد، مزاحم بود.

گیم پلی

در نهایت من “داستان مهم نیست، اما گیم پلی برای آن را تشکیل می دهند!” اسپیل قدیمی خواهد شد، اما تا آن زمان، من آن را ادامه خواهم داد. داستان Hellmut همه چیز مهم نیست، زیرا این گیم پلی است که واقعا تعیین می کند که چه بازیکن از آن خارج خواهد شد. فکر می کنم عذاب ملاقات با مصلحت اسحاق: یک قاتل کشتن شیطانی کامل همراه با جنبه های سیاه چال انداختن، بدون ارتقاء پیچیده به زرادخانه. ارتقاء پایه، با این حال، بسیار راحت در دسترس است. با هر یک از تغییرات، یک سلاح استاندارد، توانایی خاص و (من فکر می کنم) تفاوت های مختلف stat را وابسته به تحول می دانم. Stitchmonster بزرگ، مخزن ارزشمند نسبتا آهسته با متوسط ​​میزان آتش است، اما مقدار خوبی از HP را بسته بندی می کند. پادشاه موش دارای نرخ شلیک شبیه است، اما سریع تر و سریعتر عمل می کند، درحالی که برخی از سلامتی را قربانی می کند. تحولات مختلف ارائه سناریوهای مختلف است. امیدوارم بتوانیم “git gud” را به اندازه کافی باز کنیم تا برخی از آنها در ابتدا باز شود.

دو مجموعه در بازی به شدت شانس خود را در ساخت آن از طریق قلعه بهبود می دهد: سکه ها و سنگ های قیمتی. سکه ها را می توان در فروشگاه به راحتی در یک اتاق تصادفی در هر طبقه قرار داد. Soulstones برای احضار Ka-ra در یکی دیگر از مناطق به طور تصادفی تولید طبقه استفاده می شود. فروشگاه ها می توانند سلاح ها و اقلام مختلفی را برای ارتقاء آمار خود در مجموع، مانند آسیب سلاح، کل HP، و سرعت حرکت فراهم می کند. فراخوان کا ر را فرصتی برای به دست آوردن یک تحول جدید به طور خاص برای آن اجرا می دهد، اما باید خود را با کشتن به طور معمول بین 39 تا 44 بددی در داخل (معمولا به طور معمول) 100 و 160 ثانیه ثابت کند. اگر یکی از طرفداران HP به عنوان یک تحول خاصی از HP بیرون بیایید، فورا به ضعیف ترین دانشمند تبدیل خواهد شد که بازی و اجرای را به پایان خواهد رساند. اگر این به نظر می رسد به معنی، می دانیم که اگر یک تغییر چندگانه در دسترس داشته باشد، قبل از اینکه ضعیف ترین فرم هر دعا را انجام دهد، می توانند تبدیل به تغییر دیگری شوند. سوئیچینگ بین تغییرات به طور کامل مکث زمان نیست، با این حال، به سرعت انتخاب کنید.

اکنون که اصطلاحات فنی ایجاد شده است، اجازه دهید من فقط می توانم از قبل اعلام کنم که Hellmut یک بازی واقعا سرگرم کننده است. این یکی از سرگرم کننده ترین سرگرمی های سیاه چال من است که بر روی تاکتیک های مبتنی بر شانس برای افزایش سختی و استرس تکیه نمی کند. مهم است که توانایی بازیکن برای آزمایش و یادگیری نحوه بهتر شدن در بازی باشد. در عین حال، برخی از نگرانی های من این است که این بازی ممکن است خیلی ساده باشد. طبقات، با وجود سطح، تقریبا دقیقا مشابه با تمایز بسیار کمی طراحی شده اند. گاهی اوقات تله های مرگ وجود دارد که باید از آن گذشت، اما این طور نیست که بازیکنان تکرار شوند، باز هم ممکن است این بازی را ادامه دهند. شما وارد اتاق می شوید، هیولاها بیرون می آیند و بازی می کنند. همه را بکشید و حرکت کنید. در عین حال تکرار بیش از حد، در عین حال اجتناب از بشکه های انفجاری و غلبه بر مبلمان خانگی برای یک یا دو سکه اضافی. هر اجرا حدود 90٪ همانند آخرین، چه نوع دشمن، پیچیدگی طراحی کف، و یا مبارزه با رئیس. به هر حال، در این بازی مبارزه با رئیس وجود دارد. فراموش کرده ام که ذکر کنم؟

این یکی از دو راه است: شما آن را دوست دارید یا نه. نگه داشتن با K.I.S.S. مدل سوگند به سوگند به حالت جهنم من، خلاصه و فضای کلی در خارج از بازی تعیین خواهد کرد که آیا Hellmut برای شما مناسب است. آیا DOOM را دوست دارید؟ شما Hellmut را دوست دارید دوستت دارم زندگی عجیب است؟ Hellmut احتمالا چیز شما نیست. هر چیزی بیش از لذات اساسی نسل کشی شیطانی مثل تقاضای دسر بعد از دسر می شود – ساده و احمقانه نگه داشتن آن. هلموت می کند این چیزی است که آن را با شایستگی خود جذاب می کند.

 

5

5

مزایا

  • بازی بسیار زیبا
  • بسیار سرگرم کننده
  • اقدام بزرگ، جسورانه و خونین
معایب

  • طراحی ساده خطرات احساس تکرار
  • شخصیت های تغییرناپذیر

0

0

0

0

0

گرافیک - 7
گیم پلی - 7.5
داستان - 7
موسیقی - 7

7.1

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Metal Slug Tactics

زمانی که انتشار یک بازی سال‌ها بیشتر از انتظار شما طول می‌کشد، همیشه نوعی ترس …