خانه / Reviews / نقد و بررسی (Shadowgate (remake

نقد و بررسی (Shadowgate (remake

خوب 30 سال پیش، بازی اول شخص و کلیک روی یک شخص بسیار متفاوت بود. این پیشگامان فقط در معضل خود بی رحم و بی رحم بودند، اما این که آنها اغلب شما را مجبور به مطالعه هر اتاق برای انتخاب اقلام سخت به دست می آورد در حالی که قصد داریم پازل های به پایان رسیده را که قبلا شما را بکشند، از دست ندهید. Shadowgate اصلی که در سال 1987 پس از انتشار به NES، N64 و Game Boy Color منتشر شد، در این مفهوم نشان داده شده است و قلعه فانتزی تاریک آن با خطرات و مرگ در هر نوبت پر شده است. گرافیک پایه آن ممکن است در چشم های مدرن خیلی آسان نیست، اما به بازیگران Atari، Amiga و اپل در اواخر دهه 80، آنها یک وحی خونین بودند.شما می توانید با نقد و بررسی این بازی مهیج با تیم نقد و برسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.

البته، مانند بسیاری از چیزهایی که حس نوستالژی داشتند، Shadowgate Kickstarted بود و در نهایت در سال 2014 بازسازی شد و به بررسی های نسبتا مناسب پرداخت. و، مانند بیشتر بازسازی های یکپارچه، این تکرار “جدید” در حال حاضر در نهایت راه خود را به سوئیچ نینتندو راه اندازی شد. سوال این است که چگونه یک بازی کلیک کنید و با کلیک روی ماجراجویی ساخته شده با کامپیوتر در ذهن مناسب بر روی یک پلت فرم دستی؟ خوب، خوشبختانه، این ماجراجویی کمی خشن در گوشی های هوشمند و تبلت ها فقط بیش از سه سال پیش به دست آمده است، بنابراین Shadowgate برای کنترل های دستی دستگاه لمسی بهینه شده است.

با ضربه زدن روی اقلام در موجودی خود و جستجو برای عناصر تعاملی در یک محفظه داده شده است هرگز به مهارت و چابکی به عنوان یک ماوس و صفحه کلید، اما زمانی که با نقشه برداری مفید از اقدامات در شادی باهم مخلوط (کلیک کردن روی “ZL، به بازگشت به اتاق قبلی، “L” برای باز کردن منو سریع دسترسی سریع، و غیره) شما بیش از کنترل به اندازه کافی داده شده برای اطمینان از اینکه شما می توانید در زمان مناسب عمل می کنند، باید عقل سریع مورد نیاز باشد. و شما اغلب به آنها نیاز دارید، زیرا شما هرگز نمی دانید که مرگ شما چه چیزی را می خواهد.

به عنوان یک قهرمان از یک خط دائمی پادشاهان، شما باید وارد یک قلعه پیچیده شده توسط machinations یک کلاهبردار که می خواهد به افزایش دیو قدرتمند از عمق عالم اموات. این فانتزی تاریک ’80s در کلاسیک به یک توپ را روی گوه و هنگامی که با پس زمینه زرق و برق دار از این بازسازی مدرن زوج – که مانند مفهوم هنر به زندگی می آیند نگاه – جهان از Shadowgate است در نهایت با توجه به فضای انتخاب خود را، خود و ماجراجویی پس از آن غنی سزاوار . این نیز باعث می شود آن را کمی بیشتر دوست داشتنی به چشم های مدرن است.

برای کسانی که از خط اصلی بازی MacVenture لذت می برند، با این بازسازی نا امید نخواهید شد. پازل ها، تله ها و چالش های اصلی از اینجا باز می شود و این شامل تهدید دائمی خود می شود. شما همیشه باید یک مشعل روشن را در دست خود داشته باشید، زیرا بدون آن، شما را به تاریکی کامل فرو می ریزد، جایی که تنها یک مرحله می تواند شما را ترک کند و گردن خود را در پله های سرخ سرد در پای خود بشکند. شما می توانید هر زمان ذخیره و بارگذاری کنید (بارگذاری سریع و صرفه جویی سریع به یک کلیک از هر دو آنالوگ برای دسترسی سریع نقشه می شود)، و هنگامی که شما به طور تصادفی banshee را رها کنید و برای مشکلات خود لعنت شوید، آشیانه ی یک اژدها و به یک تردید سوخته، زیرا شما سپر خود را در زمان تأسیس نکردید. و این فقط در ساعت اول یا بیشتر است.

Shadowgate به طور مداوم تلاش می کند تا شما را از این کویل مرگبار بکشد، اما هنگامی که شما قوانین ساده ای از بازرسی، استفاده و ترکیبی از محتوای متنی را تسلط دادید، احساس خوبی از رضایت در میان اتاق های متصل، غارها و زندان ها وجود دارد. برخی از پازل ها اضافه شده اند و دیگران در پیچیدگی گسترش یافته اند، اما در بیشتر موارد، استخوان های مکانیکی بازی اصلی حفظ شده اند. سه دهه پیش، این نوع طراحی پازل فوق العاده ناپایدار بسیار قابل قبول بود، اما در حال حاضر برخی از مباحث کاملا از منطق فاقد منطق است که آسان است از دست بردن چیزی مهم و مهم چند اتاق قبلا.

این بازسازی شامل چهار حالت دشواری است – از جمله حالت فوق العاده بی رحم Ironman (غیرفعال موجب صرفه جویی و نیاز به شما را به پایان بازی در یک اجرا واحد) – و حتی شامل گزینه ای برای بازگشت به انتقال pixelated کلاسیک و بازگرداندن Hiroyuki Masuno chiptunes ایجاد برای بندر اصلی NES. این شرم آور نیست که شما می توانید به تصاویر ویدئویی کلاسیک تلنگر نکنید، اما این موارد کوچک نشان می دهد این واقعا یک ماجراجویی برای طرفداران اصلی است که دوست دارند یک دوز سنگین یکپارچهسازی با سیستمعامل و نوستالژی با سوءاستفادههای بازی خود را داشته باشند. با این حال، نمره جدید ریت داگلاس جایگزین خوب است که فانتزی وحشتناک بسیاری از عدالت را ارائه می دهد.
Shadowgate در سوئیچ نینتندو بسیار مشابه راه اندازی مجدد ما در PC در سال 2014 بود، با همان ترکیب از پازل، مشکل و اکتشاف اصلی شناخته شده و مخلوط کردن آن با برخی از conundrums افزایش یافته و ارائه بسیار جذاب تر است. حتی با استفاده از تصاویر به روز شده، Shadowgate همچنان UI دلخراش دارد، با این حال، دکمه Mapping روی سوئیچ به این مسئله کمک می کند. در کنار مشکلات، این یک بازسازی وفادار است که طرفداران یکپارچهسازی با سیستمعامل از آن استفاده می کنند، اگرچه بازیکنان جدید ممکن است این بازیگر برجسته بازی کند، دندان هایی دارد که کمی سخت تر می شوند.

5

5

مزایا

  • داستان مهیج و ترسناک
  • دارای شخصیت های اساطیری
  • موسیقی قوی
معایب

  • مشکلات گرافیکی
  • عدم بهینه سازی بهتر نسبت به نسخه قدیمی

0

0

0

0

0

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Akatsuki: Lord of the Dawn

Akatsuki: Lord of the Dawn یک بازی نقش آفرینی بی درنگ است که توسط Zoo …