خانه / Reviews / نقد و بررسی The Surge 2

نقد و بررسی The Surge 2

امروز سراغ نقد و بررسی بازی مهیج و جذاب The Surge 2 رفتیم. این بازی در سبک بازی های نقش آفرینی و اکشن قرار دارد. این بازی توسط شرکت Deck 13 طراحی و توسط Focus Home Interactive نیز منتشر شده است. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows نیز عرضه شده است. شما در ادامه نقد و بررسی بازی The Surge 2 می توانید با تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.

نسخه اول بازی Surge به طور کلی مورد استقبال طرفداران و منتقدین قرار گرفت ، اما علاوه بر یک ایده تازه از عناصر علمی و مکانیکی چیز کاملی به فرمولش اضافه نکرد. در عوض بازی Surge 2 ترفندهایی را ایجاد می کند و به پایه ای نسبتاً محکم که قبلاً در آن وجود داشت ، اضافه می کند. نتیجه یک بازی است که جاه طلب تر و هنوز هم لذت بخش است ، اما مطمئناً عنوانی انقلابی نیست.

داستان بازی Surge 2 مستقیماً پس از وقایع بازی اول اتفاق می افتد ، اما به جای دنبال کردن مسیر شخصیت قبلی وارن اینبار نقش شخصیت دیگری را بر عهده داریم و این بار شخصیت خود را به دلخواه تنظیم کنیم و حتی یکی از چندین پشت پرده را انتخاب کنیم. اگرچه این یک تغییر خوشآمدگویی است ، اما به نظر می رسد که پرده پشت پرده تاثیری در داستان بزرگتر ندارد و باعث می شود که چرا در وهله اول گزینه ای برای انتخاب یک گزینه وجود دارد.

داستان بازی The Surge 2 به همراه شخصیت شما در وسط یک رویداد تکان دهنده جهانی که در شهر جریکو نیمه آخرالزمانی اتفاق می افتد روایت می شود. ویروس کشنده ای به نام Defrag در حال گسترش است و ماشین های نانیتی در حال ویران کردن زندگی مردم هستند. در شهر جریکو ، تعدادی از جناح ها از A.I.D نظامی گرا به آیین مذهبی بنام بچه های جرقه شهر را تصرف کرده اند و همگی انگیزه های خاص خود را دارند. هدف شما در گیم پلی بازی The Surge 2 پیدا کردن دختر جوانی به نام آتنا است و شما را در هر منطقه از شهر جریکو خواهد برد. داستان بازی دارای روایت جذاب و دنبال کننده ای است. اگرچه در کل داستان بازی فراموش شدنی است اما قابل تحمل است. در این بازی شخصیت های به یاد ماندنی ای وجود دارد که در طول مسیر با آنها روبرو می شوید و صداگذاری بازی نیز با کیفیت و خوب است.

نکته مهم و اصلی نسخه اول بازی Surge بدون شک گیم پلی آن بود و در اینجا تا حد بیشتری بهتر شده است. سیستم هدف گیری اندام ها برمی گردد و یک بار دیگر ویژگی نمایش گیم پلی بازی Surge 2 را به نمایش می گذارد. شما قادر خواهید بود به قطع اندام دشمنان برای به دست آوردن اسلحه دشمن خود یا یک سپر دفاعی بپردازید. گیم پلی بازی The Surge 2 هم از منظر غارت و شخصیت سازی کاراکتر اصلی کاربردی است و هم از لحاظ بصری رضایت بخش است ، به خصوص وقتی دوربین در یک حرکت آرام ارائه می شود.

از نظر مکانیکی نبردها در The Surge 2 عالی است و انواع مختلف سلاح از نظر عملکرد متفاوت است. همچنین در این بازی مکانیک دفع حمله نیز اضافه شده است که لایه دیگری از مهارت را برای مبارزات به ارمغان می آورد. شما می توانید جهت حمله دشمن را بفهمید و در لحظه حمله او را خراب کنید. در حالی که این مکانیک ایده ی خوبی برای خلع سلاح کرن دشمنان معمولی است ، اما در مورد باس فایت ها حتی مفیدتر است و می تواند باعث باز شدن موارد اساسی شود که بندرت در غیر این صورت خواهید یافت. توانایی جدید دیگر این نسخه هواپیمای بدون سرنشین است که می توان با انواع سلاح ها و ابزارهای مختلف که هم در جنگ و هم در اکتشاف کمک می کند ، مجهز شود. این هواپیمای بدون سرنشین همچنین یک عملکرد چند نفره ناهمزمان سرگرم کننده را اضافه می کند ، جایی که می توانید پیام های گرافیتی را به سایر بازیکنان در سراسر جهان بگذارید.

Surge 2’s Jericho City یک مکان جذاب تر از یک مرکز فنی است اما متاسفانه از نظر بصری به خوبی طراحی نشده است. چند بخش اصلی از شهر وجود دارد که تلاش می کنند خود را از یکدیگر متمایز کنند اما عمدتاً تنوع در آنها کم است. مناطق مختلف شهر جریکو از نظر اندازه تقریباً بزرگ است ، اما The Surge 2 در طراحی میانبرها و مسیرهای پنهان کار بزرگی را انجام می دهد که باعث می شود مناطق بازی پر جزئیات بنظر برسند. در حالی که همه چیز خوب به نظر می رسد نورپردازی بسیار کنتراست سنگینی دارد. با این حال انیمیشن ها و فریمرها به طور مداوم یکدست و نرم هستند و مشکلی برای بازیکن ایجاد نمی کنند.

در شهر بازی The Surge 2 با سایبورگهای عصبانی و روبات های تشنه خون و همچنین تعدادی باس فایت جذاب و خشمگین روبرو می شوید. اما متاسفانه در طراحی باس فایت ها و دشمنان تنوع زیادی به کار گرفته نشده است. علاوه بر این بسیاری از چالش های بازی The Surge 2 سخت اما در نهایت قابل دستیابی هستند. همچنین برخی کاراکتر های دوستانه در آنجا وجود دارند که به شما می توانند اطلاعات مفیدی را ارائه کنند.

بازی Surge 2 پیشرفتهای چشمگیری نسبت به نسخه قبلی خود دارد اما خارج از خطوط رنگی ندارد. با این حال این واقعیت از این که این بازی یک جهنم بسیار سرگرم کننده است دور نیست. این بازی جذاب و سرگرم کننده را به دوستداران و و طرفداران بازی های سبک اکشن و نقش آفرینی پیشنهاد می کنیم.

5

5

مزایا

  • گیم پلی سرگرم کننده و روان
  • مکانیک فنی روان
  • طراحی بصری دقیق و چشمگیر
  • جلوه های صوتی با کیفیت
معایب

  • گرافیک دارای اشکال
  • موسیقی متن نه چندان خوب
  • طراحی نه چندان خوب دشمنان

0

0

0

0

0

گرافیک - 7.5
گیم پلی - 8
داستان - 7
موسیقی - 7

7.4

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …