همانطور که از اسم این بازی پیداست شما در این بازی نقش ای ندارید جز دزدی کرد اما این دزدی کردن در حالت های مختلفی در این بازی میسر می شود به طور مثال نقش عمده شما در این بازی این است بعد از اینکه دست از دزدی کردن از انسانهای بیگناه برمیداری تصمیم می گیرید تا به دزدی از دزدان حرفه ای بپردازید در ادامه نقد و بررسی این بازی با irg review همراه باشید
در حال حضرت ابتدایی که شما وارد بازی می شوید می توانید طراحی های گرافیکی که در قسمت های مختلف به وسیله هنر و خلاقیت سازندگان به کار گرفته شده است را مشاهده کنید
در قسمت های مختلف بازی شما می توانید ترکیب رنگ های هنری و همراه حالت های مختلف محیطی که به شما یک زندگی را زنده میکند و در واقع کار میکند تا شما در آن را قدم بزنید تا به خوبی در قسمتهای مختلف این بازی بوی این رنگها را حس کنید
و همینطور کاراکتر اصلی بازی در اکثر اوقات بازی باید کارهایی از جمله مخفی کاری و یا به صورت یواشکی این طرف و آن طرف رفتن و حرکت کردن همانند یک سایه را به خوبی در او مشاهده می کنید همانطور که از اسم این بازی نیز مشخص است شما در آن نقش یک دزد هستید پس از این کارها امری طبیعی است
حالت های محیطی و نقشی که در این بازی طراحی شده اند به گونه ای می باشد که این حالت های مخفی کاری را بیش از پیش برای شما راحت تر می کند و به کاراکتر اصلی اجازه میدهند که خیلی راحت تر از درون این محیط ها به صورت مخفیانه به درون مکانی دیگر برود و دزدیهای خودش را با خیال راحت انجام دهد
زمانی که توجه سایر نگهبان ها و کسانی که در آن محیط هستند زیاد مناسب چشم نیاید به دلیل آنکه فرار کردن در این بازی کاری بسیار چالش برانگیز و همینطور سخت میباشد و از مخفی راه رفتن درون سایه ها کاری بسیار پیچیدهتر از و فکر می کنم دقیقا همین نقطه از بازی است که چالشهای آن را تشکیل میدهد
هنگامی که بازی آغاز میشود شما با یک کات سین ۱۰ دقیقهای روبرو میشوید که داستان بسیاری را برای شما بازگو میکند که اغلب به دلیل طولانی بودن این کاتسین توسط مخاطب و کسانی که آن را تماشا می کند رد می شود
تا بازی اصلی و اما داستان ابتدایی این کار را بازی از این قرار است که کاراکتر اصلی ابتدای داستان ما Celia نام دارد درون یک فرودگاه در لوس آنجلس است و به دنبال مردی می گردد که در نیم فرودگاه برای ماجراجویی هایی به وجود میآید و داستانهای آغاز میشود و همین طور مجدد داستان های مردی که دنبال او می گشت نیز بازگو میشود
اما در ابتدای بازی اول این هدف که شما با آن روبرو هستید باید آن را انجام بدهید این است که یک دوچرخه را از صنعت هالیوود بدزدید و آن را به شخص تحویل دهید تا در واقع به نوعی حالت های آموزشی و بازی برای شما درون این دزدیدن دوچرخه به نمایش در بیاید شما حالت های مختلف بازی در مکانهای مختلف و همینطور سیستم های کنترلی را به خوبی متوجه بشوید
پس از گذراندن حالت آموزشی بازی شد این فکر به سرش را بزند که این بازی با داشتن حالت های کامپیوتری و گرافیک هنری طرحها حالت جذابیتش برای ارائه دادن به مخاطبان باشد اما شما اشتباه می کنید و این بازی در گیم پلی و همین طور در حالت های مختلف روز و شب شما را به دزدی وادار می کند که این کار در آن روز روشن کاری بسیار چالش برانگیز و سختتر است
همینطور در قسمت های مختلف بازی شما زیاد شاهد خشونت های متعددی نیستید و بازی سعی داشته تا با پیش بردن حالت ساده و معمولی آن و بیشتر پایبند بودن به همین ساده بودن گرافیکی گیم پلی خطی از این دزدیها را به ما ارائه میکند که این میتواند در نوع خودش ایرادی بزرگ باشد هرچند که تم بازی را حفظ میکند
اما معمولاً قبل از اینکه شما وارد مکانی به شوید باید تمامی نگهبان هایی که در آن قسمت وجود دارند را مشاهده کنید و زیر نظر داشته باشید و راههای مختلف و استراتژیهایی که قرار است بر روی آنها پیاده کنید تا در نهایت هدف خودتان برای دزدی برسید را در ذهن خود مرور کنید
در این قسمت بازی شباهت های زیادی را به بازیهای ازجمله هیتمن دارد که قبل از حمله کردن باید تمامی حالت ها را بررسی کنید فقط یک طرف خود دارد که در این بازی خشونت زیادی رد و بدل نمیشود و تنها هدف کاراکتر ما دزدی کردن از دزدان است
- گرافیک هنری و طراحی خلاقانه
- ارتباط محیط و گیم پلی
- مکانیزم های تکراری گیم پلی
- داستان حاشیه ای و ساده
- موسیقی یکنواخت در حالات گوناگون