Strike Suit Zero: کارگردان بریده است. این تیرانداز فضایی، اما هرگز، هرگز نمی داند زمانی که کافی است کافی است، آن را گاه به گاه اقدام dogfighting هیجان را از بین می برد. این بازی یک نمونه اولیه از طراحی بازی آشپزخانه غرق می شود، فرض بر این است که اگر یک قاچ سفید در برابر یک سفینه دوی دویون غلبه کند خوب است، و این همان جنگی است که چندین مرتبه در طول هر ماموریت باید مرتفع شود . در حقیقت، البته این رویکرد بی رحمانه. از صبر و شکیبایی شما تقریبا از همان ابتدا به نقطه ای میرسد که به زودی یکنواختی طول می کشد تا کاری را انجام دهد. با نقد و بررسی بازی strike Suit Zero: Director’s Cut با تیم نقد و برسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.
این فرض یک حماسه سنتی فضای اپرا است. این سال 2299 است و شما یک سفینه فضایی بدون صدا را به نام آدامز بازی می کنید که به جنگ داخلی بین سرزمین های مستعمره و مستعمرات سلطه جو تبدیل می شود همانطور که استعمارگران در حال رفتن به تمام ستاره مرگ در خانه هایشان هستند. داستان جذاب است همه چیز در ابتدا بیان نشده است، و بسیاری از سوالات باز در مورد تکنولوژی بیگانه مرموز که باعث جنگ شد، و همچنین در مورد متحدان شگفت انگیز آن ، که یکی از آنها یک AI انسانی مبهم است. کمبود تنش ایجاد شده توسط تهدید به زمین وجود ندارد – تنش به طور چشمگیری در باقی مانده آتش سوزی یک سیاره که به عنوان زمینه ای برای ماموریت دوم مبارزات انتخاباتی عمل می کند، برجسته شده است.
اکثر زمان ها، Strike Suit Zero محتوا است که یک مدرن بر روی تیرانداز فضایی آشنا باشد، با طرح هایی که به Wing Commander برگردند. شما را به spacelanes در کابین خلبان از کشتی های مختلف، و ارتقاء و باز کردن سلاح، زره و دیگر وسایل به عنوان شما را از طریق ماموریت حرکت می کند. کنترل ها به راحتی قابل درک هستند: چوب رول کنترل، زمین، و جاروب کردن، در حالی که دکمه ها تیراندازی، شتاب و کاهش سرعت، و اخراج خاموش موشک هدایت . احساس راحتی نیست ، اگرچه دقت به اندازه کافی نزدیک است تا هر نوع سرخوردگی را از بین ببرد. هدف قرار دادن بیش از حد ساده انگاری تنها مشکل واقعی است، زیرا شما اغلب نیاز به چرخه ای از لیست های طولانی دشمنان را دارید تا انتخاب کنید که می خواهید حمله کنید.
شما همچنین در ابتدا به کیت اعتصاب دسترسی خواهید داشت، یک نوع کشتی سبک ترانسفورماتور که می تواند به یک ربات غول پیکر تبدیل شود هر زمان که شما به اندازه کافی دشمنان و منابع قدرت مانند هواپیماهای بدون سرنشین را به بار آورد تا بر روی منبع انرژی به نام شار. شخصیت بازی به محض این که سوئیچ را تغییر می دهد تغییر می کند، همانطور که شما بلافاصله از پرواز در محاصره اسکادران جلوگیری می کنید، مانند بازسازی خوب Optimus Prime که در فضا قرار دارد. هر زمان که شما تبدیل می شوید، تمام قابلیت های مانور را از دست می دهید و از طرفی بی نظیر به نظر می رسد که به طور کامل از جای خود بیرون می آید، اما توانایی انهدام انفجار های انرژی بزرگ و چرخاندن امواج موشک هایی که کشتی کشتی های دشمن را نابود می کنند.
پیش بینی می شود که مورف شدن در یک جنگ مامور می تواند مؤثر باشد، به ویژه هنگامی که مواجهه با امواج جنگجویان دشمن روبرو می شود و لذت بردن از این لحظه “تماشای این لحظه” است و در ثانیه ثانیه ها را از بین می برد. اما زاویه ی ترانسفورماتور با سرعت سقوط هواپیما خوب نیست. یک لحظه شما حلقه و چرخاندن در سرعت است که ضربه محکم و ناگهانی ستون فقرات؛ بعد شما در محل مانند Big Bertha قفل شده است، دور از همه دور از دور در همه دشمنان اطراف دور زد. تبدیل شدن به یک روبات غول پیکر همیشه با برخی از پشیمانی همراه است، چرا که کل بازی را به یک توقف متلاشی می کند.
با این وجود، چه چیزی باعث می شود که صفر اعتصاب به صفر برسد، مبارزه خسته کننده است. هر یک از 13 سناریو در مبارزات اصلی و نیم و دهه دیگر به عنوان بخشی از قهرمانان اضافی سری ماموریت ناوگان (که به صورت جداگانه به عنوان DLC زمانی که این بازی برای سال گذشته منتشر شد) به فروش می رسد اما همه چیز را ضرب و شتم شما را به ارسال با یک شکل اقدام Megatron. اهداف به ندرت از ماموریت های اسکورت، به نظر می رسد dogfights ابدی و حملات ساده است. در تمام انواع ماموریت، کشتی های دشمن در آینده، و آینده و آینده، در بسیاری از زمان ها از بین می روند، پس از اینکه فکر می کنید ماموریت در نهایت به پایان رسیده است، مثل برخی از ملاقات های بین المللی در مایکل مایرز هالووین. شماره دشمن دشمن رابط کاربری را خنثی می کند. ردیابی کشتی های استعماری یک چالش واقعی در جنگ است، زیرا صفحه نمایش همیشه با پرچم های قرمز به سمت خارج از صفحه به هر تهدید و قطعه فساد ناخواسته تصادفی پرتاب می شود. گریه نبرد شما به زودی تبدیل خواهد شد “به اندازه کافی در حال حاضر!”
بسیاری از Strike Suit Zero در مقایسه با فضانوردان فضایی بیشتری از روزهای گذشته رها شده اند. هیچ صفحه نمایش گزینه های بارگیری بی نظیر وجود دارد، هیچ عرشه تفریحی برای خلوت کردن با همکاران خود یا حتی انیمیشن ها در طول ماموریت های ماموریت های بصری از کشتی های متحد وجود ندارد (در آینده، همه ظاهرا ventriloquist هستند). علاوه بر این، می توان از نقطه نظر کابین خلبان اول یا از یک دوربین عقب خارجی استفاده کرد. مدل های کشتی سبک هستند، با جزئیات کمی، و پس زمینه های ماموریت عمدتا صحنه های استاتیک است که شیک و اتمسفر است، اما هنوز در اثر ضربه، مانند نقاشی های مات در قسمت های قدیمی سفر پیاده روی است. این یک بازی ساده جین است که برای کلاهبرداری ساخته شده است.
فقط موسیقی متن بالا از خط خطی میانجیگری در اینجا بالا میرود، به لطف آهنگهای آیندهنگرانه که مانند خاموشی نمرات موسیقی از Blade Runner و Battlestar Galactica بازسازی شده است. یک صدای مبهم شرقی برای موسیقی وجود دارد، همراه با اصوات کورال و شعارهای غیرقابل تعریف از کلمات عجیب و غریب. تنها چیز عجیب و غریب در مورد موسیقی، صدای کمی از آن فاصله است. به جای جلو و مرکز در مخلوط مانند موسیقی متن فیلم بازی معمول، نمره در اینجا تا حدودی دفن شده است، مانند اگر شما در اطراف گوش دادن به ایستگاه 40 بالای جهان در شماره گیری FM.
با وجود جنگ های جذاب، Strike Suit Zero می تواند از مأموریت و نوع دشمن بیشتر بهره مند شود. هر مرحله اساسا به دفاع از یک کشتی دوستانه، حمله به یک کشتی دشمن یا ترکیبی از آن دو می انجامد. بازی های دیگر فقط به عنوان یک فرمول رویکرد به طراحی ماموریت هستند، اما آنها را با داستان سرایی بهتر و یا برخورد و طراحی سطح آن را مسخره می کنند. در طی چند ماموریت کمپین Strike Suit Zero شما اساسا همه چیزهایی را که مشاهده می کنید دیده اید. مبارزه در سراسر جهان سرگرم کننده است، اما برای رسیدن به مأموریت و نوع دشمن بیشتر در DLC آینده عالی خواهد بود.
گاهی اوقات پست های بازرسی وحشیانه اطمینان از اینکه شما بخش های بزرگی از ماموریت های Strike Suit Zero را نیز پخش می کنید. در بالای آن، شما نمیتوانید در اواسط ماموریت ذخیره کنید و با برخی از آنها بیش از سی دقیقه طول می کشد تا احساس راحتی کنید تا فردی به تک تک بپردازد. اگر پس از اتمام این کمپین تصمیم به بازگشت به سطوح خود دارید، Strike Suit Zero مقدار زیادی انگیزه ارائه می دهد. در بالای سلاح های اضافی بر اساس نمره شما، هر مرحله یک هدف ثانویه ای دارد که شما می توانید آن را برای باز کردن ارتقاء دائمی برای تمام کشتی های خود کامل کنید. آنها به اندازه کافی خوب هستند، و همینطور مبارزه است، زمانی که واقعا مهارت های زیر کمربند خود را به دست آورده اید، آن را ارزشمند کنید.
گاهی ساده است بهتر است حفظ تمرکز بر روی جنگ فضایی فاسد که به سرعت حرکت می کند و پیچیده می شود قبل از اینکه وقت خود را برای پشیمانی از آنچه که می خواهید بازی کنید، Strike Suit Zero : Cut the Director بسیار پر انرژی و قانع کننده است. انفجار در دشمنان و ریختن در کشتی های الهام گرفته از ترانسفورماتور فقط مسدود کردن آنچه که می تواند جذاب، اگر عمیقا قابل پیش بینی، تیرانداز فضایی. مبارزه با Strike Suit Zero به اندازه کافی بزرگ نیست که بتواند به طور کامل مشکلات خود را جبران کند، اما جنگ فضایی مبتنی بر مهارت مطمئنا مسیر طولانی را طی می کند. سطوح قابل توجهی تکراری و داستان نویسی بد نمی تواند احساس خوبی را در مورد ضربه زدن به Strike Suit خنثی کند، و طرفداران شبیه سازی و بازیکنان کمتر هاردکور به اندازه کافی برای شبیه سازی در Zombie Strike Suit پیدا خواهند کرد.
- مبارزه با فضای سریع
- داستان و گیم پلی خوب
- تکراری و یکنواخت
- تصاویری ساده