با سلام و وقت بخیر خدمت همراهان همیشگی وب سایت IRG Review بار دیگر در خدمت شما هستیم با مجموعه ی نقدها و بررسی های خود امروز قصد داریم در این مقاله به بررسی بازی بسیار جذاب و معمایی Sorry, James بپردازیم که برای کنسول نینتندو سوئیچ و رایانه های شخصی عرضه شده است. پس تا به انتهای این مقاله با ما همراه باشید.
Sorry, James دارای داستانی بشدت پیچیده و سرگرم کننده و معمایی می باش که بسیاری افراد را گنگ و مبهم تا به انتها با خود پیش می برد و حتی برخی بعد از اتمام بازی بطور کامل بر داستان بازی واقف نمی شوند و هنوز حفره ها و گره هایی برای آنان در بخش روایی و داستان بازی وجود دارد بنابراین خیلی مهم است که تمام حواس خود را هنگام بازی معطوف به داستان آن نمایید.
بنابراین مشاهده می کنید که با بازی ای با داستانی بسیار قوی و روایتی بیار پیچیده رو به رو هستیم که لذت انجام آن را بسیار برای شما بیشتر می کند بخصوص اگر طرفدار این ژانر باشید و از حل کردن معماها و هم چنین پازل ها و جدول ها لذت می برید مطمئن باشید که این بازی برای شما ساخته شده است.
حل معما شامل قرار دادن یک مربع سفید یا سیاه در کنار مربع های دیگر است. اگر یک مربع عدد دارد ، چه تعداد مربع سفید یا سیاه باید به هم متصل شوند. درک این امر آسان است ، اما هرچه بازی مکعب های دوار را در کنار معماهای بزرگتر معرفی می کند ، معماها پیچیده تر می شوند. ممکن است دشوار شود ، اما هرگز احساس نمی شود. پازل ها را نمی توان رد کرد و باید به ترتیب تکمیل شوند.
گیم پلی بازی روان است ولی یادگیری روند آن و نحوه ی انجام دادن بازی و پر کردن خانه های جدول ها در بازی کمی زمان می برد و باید کاملا به مراحل آموزشی ابتدایی بازی که در اول آن ارئه می شوند دقت نمایید تا بعدادچار مشکل در این موضوع که بخش بسیار مهمی و در واقع بدنه اصلی بازی می باشد نشوید.
بنابراین شاید این بزرگترین قسمت بازی باشد و برای این مسئله کاملا روشن است که هدف بازی تمرکز روی پازل ها است. و برای عادلانه بودن ، آنها در ابتدا سرگرم کننده بودند حل کنند. اولین مشکلی که باید حل کنید نحوه ورود به بازی است اگرچه این مشکلی نیست ، اگر نمی دانید به دنبال چه چیزی باشید ، ممکن است در ابتدا دچار سردرگمی شوید. این مساله زمینه ای برای سایر معمای های بازی ایجاد می کند و چگونگی حل این معمای اولیه را فاش نمی کنیم، زیرا فکر می کنم این چیزی است که همه باید آن را درک کنند.
موسیقی بازی نیز بسیار در رند پیشبرد بازی به کمک ما می آید و همچنین به پیشبرد روایت بازی نیز کمک بسیار شایانی می کند و همه چیز آن بموفع و سروقت می باشد و رازآلودگی بازی را به شدت هر چه تمام تر در بازی متجسم می سازد.
هیچ برش یا نمونه ای از آن نمی تواند به شما بگوید چه اتفاقی افتاده است. این کار به حدس و گمان نیاز دارد و ممکن است نیاز به تحقیقات شبکه برای درک بهتر نقاط طرح باشد. از آنجا که تاریخچه چت در واقع پاداشی برای تکمیل پازل ها است ، در صورت عدم پر کردن و پرتاب آنها ، اکثر افراد باعث نارضایتی شما می شوند. بعضی اوقات بازی ها آنچه را که اتفاق می افتد ، به خصوص نکات کلیدی در مورد شخصیت های خاص به شما یادآوری می کنند.
گرافیک بازی بسیار ساده و دوست داشتنی و متناسب با داستان و اتمسفر بازی طراحی شده است و بسیار در روند مرموز بودن و رازآلود بودن بازی تاثیر گذار می باشد بنابراین جنبه های بسیار مثبت زیادی در این سادگی و بسیار پیچیدگی ها در آن نهان شده است که کشف آن ها به نزدیک شدن به داستان اصلی و روایت حقیقی بازی کمک بیشتری می کند.
از نظر بصری ، این بازی یک کار بسیار خوب انجام می دهد ، باعث می شود احساس کنیم در درون این بازی قرار داریم و کار می کنیم و در فضای مرموز خود حس واقعی انزوا ایجاد می کند. موسیقی پس زمینه لحنی زیبا و کم حرف را ارائه می دهد و تجربه حل پازل را آسان تر از ناامید کننده می کند. طراحی بصری ساده و پالت پاستیل در واقع می تواند شبیه سازی ای را که شما با رایانه تجاری انجام می دهید ببه ارمغان بیاورد.
بطور کلی بازی Sorry, James یک بازی بسیار سرگرم کننده در ژانر معمایی می باشد که می تواند شما را مدت ها سرگرم نماید. هم چنین می تواتند برای شما بسیار آموزنده و دربردارنده ی نکات بسیار عمیقی از عشق و خیانت و نکات مربوط به زندگی هر روزه ی خودمان باشد که شاید در زندگی شخصی با آن ها بی توجه باشیم اما در واقع تاثیرات بسیار بزرگی در زندگی خود ما و در آینده و زندگی اطرافیانمان دارند.
- گرافیک ساده و دوست داشتنی
- معماهای بسیار پیچیده
- داستان فوق العاده قوی
- سخت بودن یادگیری حل جدول ها
- پیچیدگی داستان و پایان بندی