در توسعه در استودیو های Avalanche، Rage 2 یک دنباله دار است که هیچکدام از ما انتظار نداشتند تا زمانی که در E3 2018 کشف شد. با وجود کمی ناتوانی، به نظر می رسد و از زمان کوتاهی که با آینده تیرانداز باز است، به نظر می رسد. شما آخرین رنجر است، تنها به دنبال کشف یک جهان پس از آخرالزمانی با موجودات عجیب و غریب، پانک های خصمانه و غارت بی پایان منتظر کشف است. Avalanche Studios اعلام کرده است که Rage 2 پس از راه اندازی دو گسترش بزرگ را دریافت خواهد کرد که هر دو برای خرید به صورت جداگانه در دسترس خواهند بود. با IRGReview برای نقد و بررسی RAGE 2 همراه باشید…
اولین انفجار خشم 2 – ظهور ارواح، در ماه اوت 2019 راه اندازی خواهد شد. دومین، در حال حاضر بدون عنوان، بعدا در سال خواهد بود. چقدر هزینه آنها هنوز مشخص نیست. گرافیک بالا یک بینش مناسب برای تمام محتوای آینده ارائه می دهد، که بیشتر آنها برای همه بازیکنان به صورت رایگان در دسترس خواهند بود. چالش های آشفته، اسلحه های سلاح، کدهای تقلب و دیگر لوازم آرایشی از جمله آنها است، همانطور که روز 30 به روز می شود. خشم یک تیرانداز اول شخص در جهان است که در یک حادثه ی گسترده ای شبیه به اولین بازی قرار گرفته است. بازیکنان در اختیار مجموعه ای از سلاح های کشنده از جمله Wingstick شگفت انگیز شیک است.
اگر چه اصل توسط ID Software توسعه داده شده، وظایف توسعه برای این اقساط به توسعه دهنده Avalanche Studios سوئدی داده شده است که قبلا سه بازی قبلی Just Cause را توسعه داده است.وسایل نقلیه نقش بزرگی در کنار کوه سلاح گرم شما در مورد محل تیراندازی بازی می کنند. اولین تریلر چندین نوع مختلف را نشان می دهد، که بسیاری از آنها تصور می کنند که بازیکنان می توانند چیزهایی را که دوست دارند، سفارشی کنند.تیرانداز اصلی پس از آخرالزمانی به یک cliffhanger تعجب آمیز پایان داد که طرفداران برجسته ای که فریاد می زدند بیشتر به نظر می رسیدند و برای هشت سال طول کشیدند.بسیاری از آنها احتمالا امیدوار هستند که دنباله ای برای این حوادث باشند و با توجه به عنوان، ما فقط این را می بینیم.
اعلام خشم 2 همه را با تعجب فرا گرفت. تیرانداز اول شخص نرم افزار Id Software در سال 2010 تحت رادار قرار گرفت و خود را به عنوان یک پاورقی محبوب و در نهایت فراموش نشدنی در تاریخ ژانر در خود جای داده است. این یک شگفتی بصری بود، مسلما یکی از بهترین نسل ها بود، اما به سادگی نمی توانست یک مخاطب را جذب کند که بتواند زمان را آزمایش کند.
خشم 2 قصد دارد این داستان را ادامه دهد، که در همان جهان پس از آخرالزمان اتفاق می افتد، اما ما 30 سال به آینده را به ما تحمیل می کند. جامعه دودویی یک مجموعه مبهم شرکای شرور، جناح های تشنه خون و موجودات وحشی است که مایل به گریه کردن هستند. خوشبختانه شما مقدار زیادی اسلحه و تعداد زیادی اسلحه دارید. به طور جدی، بسیاری از آنها وجود دارد.
بازی کردن به عنوان واکر، هر کدام از متقاعد کردن مرد یا زن، شما باید با حضور رهبران بزرگ و از بین بردن هر کسی – و یا هر چیز دیگری – به اندازه کافی احمقانه برای ایستادن در راه خود را در بطری آشکار شده است. هشدار داده شود، آن را خونین می شود.
خشم 2 به نظر می رسد ترکیبی هوشمندانه از DOOM و Titanfall 2 است که ترکیبی از بهترین ویژگی های هر فرمول مربوط به تیرانداز را به چیزی می دهد که بسیار جذاب است. هر سلاح، هرچند این تفنگ استاندارد یا تفنگ تهاجمی است، گلوله هایی با وزن خوشمزه ای را که باعث ضربه هر لحظه ای از رضایت خونین می شود را از بین می برد. تاریخچه تاسیس Id Software با این ژانر تمام این موارد است، حتی اگر Avalanche Studio اصلی توسعه دهنده باشد.
آخرین تجربه من با Rage 2 یک نسخه آزمایشی 20 دقیقه ای بود که به سختی به عناصر جذاب تر آن مربوط می شد. من از طریق راهرو فیلتر شدم و تنها با چند سلاح و توانایی کم توانستم آزمایش کنم. هنوز یک انفجار حیرت انگیز بود، اما فقط در حال حاضر دیدم که خشم 2 در زمانی که بر روی همه سیلندرها آتش می گیرد، قادر است. من نیز نگاهی سالم به دنیای باز گرفتم که با سایه های سرسبزی صورتی و زرد در منظره های بیابانی سوزانده شده بمباران شده است.
سفر من در شهر شلوغ Wellsprings شروع می شود، محیطی از بازی اصلی که بسیاری از طرفداران آن را تشخیص می دهند. استودیو Avalanche به نظر می رسد به شدت از آن آگاه است، با تغییر طرح، اما نگه داشتن جو، لمس بصری و حتی برخی از نشانه های درهم و برهنه دست نخورده. به عنوان یکی از اولین هاب های اصلی عمل می کند، با شخصیت هایی پر می شود که شما می توانید آنها را با هم خریداری کنید و مأموریت ها را انجام دهید. توسعه دهندگان من را تشویق کردند که به مسیر ماموریتی دقیق پی ببرند، بنابراین من به شهردار تازه انتخاب شهرداری تبریک می گویم.
او در مقابل درب ورودی خود ظاهر می شود، او خوشحال نیست که من را ببیند، اما به سختی می تواند برای همکاری به عنوان انبوه از راهزنان وحشی شروع به طوفان ساختمان. بلافاصله، مبارزه پویا زنده می ماند. من توانایی هایی را به وجود آوردم که یک هواپیما در اطراف را به هوا می برد و او را در معرض آلودگی گلوله به قفسه سینه قرار می دهد.
او پایین است، اما یک گله از افراد بد در انتهای اتاق آماده اعتصاب هستند. چگونه می توانم پاسخ دهم؟ با پریدن به هوا و تحویل یک زمین ویرانگر – پوند. همه چیزهایی که پشت سر گذاشته شده است، یک استخر خون و چندین اندام است که در مورد محل قرار دارد. چیزهای دوست داشتنی
مخلوطی از فضای داخلی محصور شده و بیابان های پرشور از جهان باز خشم 2 در مقابل یکدیگر قرار می گیرند و به شما زمین های مختلفی می دهند تا مجسمه های پر قدرت خود را پرورش دهید. من فقط 90 دقیقه توانستم چندین توانایی را در بازی داشته باشم – من سیستم ارتقا را لمس نکردم – اما به نظر می رسد که انواع مختلف به نظر می رسد به انتخاب بازیکن و به عنوان ضرب وشتم به همان اندازه که ممکن است. این بسیار سرگرم کننده است و تنظیم فقط در نفع آن کار می کند.
چشم انداز خشم 2 از یک سیاره ویران شده بسیار دور از واقعیت است، نزدیک شدن به مرزهای مرزی از Fallout. حس شوخ طبعی آن به نظر می رسد بر روی ظلم و ستم است، به طوری که NPC ها با نام هایی مانند “Brexit” و “Titty Sprinkles” به عنوان شخصیت های ابراز شده شما را به وضعیت های عجیب و غریب و غیرمنتظره ای منتقل می کنند که به نظر می رسد خیلی بیشتر از آنها ضربه زده است. من فقط یک تکه از کل پای را دیدم و نمی توانم صبر کنم تا بقیه شکل بگیرند.
هنگامی که آسایش Wellsprings را ترک می کنید، شما به سرعت با خودروی زرهی بسته بندی شده با سلاح های شگفت انگیز تسلیم می شوید. سوار من با وزن قابل توجهی در حال چرخش در گوشه های دور، سلاح های من در منزل به طور خودکار قفل شده بر روی اتومبیل های رقیب و دشمنان عابر پیاده به عنوان من رفت. سقوط به آنها احساس شگفت انگیزی می کند، اضافه کردن قابلیت های چند منظوره به سیستم مبارزه با همانطور که شما بین پاها و ماشین با لمس یک دکمه حرکت می کند.
این جایی است که من در اولین اولین Outpost بزرگم – فعالیتی که شامل کشتن دشمنان بی شماری و تکمیل اهداف خاص می گردم. این محل منجر به نابودی کانتینرهای نفت شد تا منابع رقیب را فلج کند. به عنوان پاداش اضافه شده، هر کس بدی که ایستاده بود در نزدیکی ایستاده بود به قطعات کوچک گور شده.
امدادرسانی، مثل تقریبا همه چیز در Rage 2، برای ایجاد هرج و مرج مطلق طراحی شده اند. من خودم را با استفاده از هر یک به عنوان یک زمین آزمایشی برای هر قدرت شناختم و آنها را به عنوان موضوعی ترسناک امتحان کردم تا بتوانم توانایی های جدید را یاد بگیرم. آنها به سادگی مناسب برای این هستند، که شامل اندازه های مختلفی است که به طور فعال من را تشویق می کند تا همه چیز را به هم متصل کند. من صمیمانه امیدوارم که Rage 2 همچنان از ناحیه باز شدن تعجب کند، چرا که برای آن خیلی اهمیت دارد.
من فقط با یک روحیه قابل توجه در زمان خود با روح 2 مواجه شدم، فراتر از چند موضوع بصری روپیه که می توانستم پیش از انتشار آن را امتحان کنم، و این یک ستون مبتنی بر موج بود که من مجبور به تحمل یک ماموریت بودم. قفل شده در یک خیابان، اتاق مربع و با چند تله ناپایدار کنار گذاشته می شود، من به عنوان من منفجر می شوم جهش های من، من دانستن آن است که تنها موضوع از زمان تا زمانی که من پیروز شدن ظهور. فکر می کنم پخش کردن بازیکن به یک فضای کوچک با فرصت کمی برای استفاده از تمام قدرت هایش یک ایده وحشتناک است و خشم 2 را در بدترین حالت نشان می دهد.
در حالتهای مبتنی بر هوردی مانند این، هیچ مشکلی وجود ندارد، اما به طور مشخص فاقد تخیل است که در غالب موارد دیگر در بازی وجود دارد. اگر خشم 2 به این نوع مأموریت در نسخه کامل ختم شود، من دوست دارم همه چیز را با مکان های هیجان انگیز و انواع دشمنان گسترش دهم. شاید اهداف جایزه مشابه اوراق بهادار را به ادویه چیز اضافه کردن؟ استدلال های مشابه می تواند در یک بخش مسابقه کوتاه مطرح شود که، اگرچه کاملا خوب است، در مورد آنچه در مورد خشم 2 وجود دارد، احساس نمی شود.
- یک مجموعه رضایت بخش از قدرت و توانایی پاداش
- ماموریت های داستان اغلب لذت بخش هستند
- مکانیک خودرو وحشتناک
- سیستم منو درهم شکسته و گیج کننده