دکتر لئوپولد از سیاره X یک بمب ساخته است. ظاهرا آن را سلین می نامند و می خواهد در تور منظومه شمسی قرار بگیرد. شغل شما این است که اتفاق بیفتد. ساکنان منظومه شمسی در مورد این موضوع خیلی خوشحال نیستند و کارهایی را می کنند که می توانند به شما بیت را بفروشند، اما مطمئن هستم که می توانید آن را انجام دهید. پس با نقد و بررسی بازی Fission Superstar X از تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای irgreview با ما همراه باشید.
شکافت Superstar X ترکیبی از تیرانداز فضای پیمایش با عناصر roguelike است. شما بمب انترپومورف شده را از سیاره به سیاره، جمع آوری بودجه، ارتقاء کشتی خود و شکست دادن دشمنان سخت تر و سخت تر اسیر کنید. هدف این است که زمین را نابود کنید، اما در هر سیاره (از جمله پلوتو فقیر) در سرتاسر راه فرود خواهید کرد. اگر دوست دارید، می توانید بمب را در آنجا منفجر، پایان دادن به اجرای و باز کردن یک کشتی جدید برای مشکلات شما.
داستان افتخار می کند بی معنی است، و من با آن خوبم. بدون ذکر است که چرا فروشگاه های مختلف ارتقاء به طوری که مایل به خدمت شما، و یا چگونه خدمه خود را در مورد همه این احساس می کند. اگر تصمیم گرفتید بمب را منفجر نکنید، زمانی که روی سیاره زمین فرود می آیید، در حالی که ساکنان سرحال و سرحال هستند، در یک مرحله قرار می گیرند. این دیوانه است و من آن را دوست دارم.
این احساس بی احترامی به طراحی بصری شکافت Superstar X منجر می شود. هنرمند (بازدید کنندگان) به وضوح بسیاری از سرگرم کننده با این بازی حال، طراحی موجودات بزرگ فضای ساکن با چشمان پیازی که به تکه های کثیف از روده و روده پس از مرگ منفجر شود. همه ستاره ها، پس زمینه ها و سلاح ها دارای سبک منحصر به فرد خود می باشند که به صورت یکپارچه با هم ترکیب می شوند تا چیزی شگفت انگیزی ایجاد کنند تا یک تصویر تصویری بتواند بیان کند. شکافت Superstar X فوق العاده در حرکت به نظر می رسد.
به طور ساختاری، FSX تا حدی از FTL عقب است. در انتهای هر بخش، مجموعه ای از تصمیمات جالبی وجود دارد. آیا خدمه باید بر آموزش، تعمیرات و یا بهبودی تمرکز کند؟ آیا می خواهید پول خود را در ارتقا یا مهمات صرف کنید؟ شاید زمان آن است که شما جایگزین آن متخصص را پیدا کنید که نمی تواند برای وفاداری هدف قرار دهد. شما نمیتوانید همه اینها را داشته باشید و یادگیری برای تقسیم نیازهای مختلف بمب افکن شما کلید موفقیت است.
مبارزه با لذت فیزیکی است. محل سلاح های خود را در کشتی خود را ایجاد نقاط کور، به این معنی است که شما نیاز به مانور در اطراف دشمن برای آوردن اسلحه خود را به خرس. برای شروع، دو نفر از چهار اسلات خدمه خالی هستند، به این معنی که شما در دو طرف چهار کشتی خود کاملا بی دفاع هستید. انواع سلاح از بشقابهای انرژی ساده و ملات به ستون های الکتریکی و اره های فضایی فضایی غول پیکر، از نقاط قوت و ضعف مختلف که باید در هنگام موقعیت برای مبارزه با آن ها استفاده می شود، متفاوت است.
همچنین کشتی شما دارای یک سپر است که تمام حملات مبتنی بر پرتابه را متوقف می کند، کشتی های دشمن را می برد و باعث می شود که جتپاکرهای فضایی بدون حفاظت به دنبال سلاح باشند. این نیز به عنوان یک پرتو تراکتور عمل می کند، با کشیدن پول نقد از دشمنان شکست خورده است.
من یک مکنده برای یک سیستم قواعد خوب هستم، و آنچه که مبارزه با آن را جالب می کند این است که همه کشتی های دشمن همان قوانینی را که شما انجام می دهید، دنبال می کنند. همان زرادخانه، همان سپر، همان ضعف را برای خطرات زیست محیطی مانند سیارک ها، طوفان های یونی یا کشتی های پلیس بدخلق. این باعث می شود که مبارزه با تاکتیک بسیار زیاد باشد، زیرا شما باید به طور مداوم به تغییر استراتژی خود برای مقابله با هر یک از ورود دشمن جدید از قوی ترین موقعیت ممکن، با توجه به فضا و هوا در حال حاضر.
AI کنترل هر کشتی همچنین به نظر می رسد که به اندازه کافی هوشمند به رسمیت شناختن نقاط قوت خود، تلاش خود را برای حداکثر آسیب زا همانطور که شما انجام می شود و همچنین اجتناب از آسیب های زیست محیطی. همه این عناصر برای اطمینان از اینکه مبارزه در FSX هرگز خسته کننده نیست.
چهار نوع فروش در بازی وجود دارد: استخدام، مغازه های سلاح، کارخانه های کشتیرانی و دکوراسیون بمب، هر چند این تنها پس از مبارزه با یک مینی رئیس ظاهر می شود. ارتقا به تنهایی بستگی به جایی که شما در این بازی است، به این معنی است که سلاح های پیشرفته تا چند سیاره در دسترس نیستند. هیچ راهی برای نابود کردن موارد از دست رفته از کشتی های دشمن وجود ندارد، به این معنی که پول واقعا پادشاه تا آنجا که بهبود زرادخانه شما وجود دارد نگران است. با این حال، هیچ راهی برای فروش و یا تجارت در هر چیزی که شما در حال حاضر حمل، که به طور منظم من را در وضعیت ناخوشایند به شدت نیاز به ارتقاء وجود دارد، اما تنها چند پنی کوتاه است.
گاهی اوقات FSX بهترین کار خود را در توضیح خود انجام نمی دهد. من ساعت ها از مغازه های تزئین بمب اجتناب کردم، زیرا شما فقط می توانید یک فروشگاه را در هر مینی رئیس ببینید و من فرض می کنم که محصولات آنها صرفا آرایشی است – در واقع، لباس های مختلف موجود برای سلین پاداش های بازی تغییر به چیزهایی مانند پول نقد و یا مهمات وانت امتیازات DNA برای بالا بردن کلون خلبان شما قبل از شروع بازی در دسترس هستند، اما مطمئن نیستم که دقیقا از کجا آمده باشند. همچنین قرص جمجمه قرمز وجود دارد که گاهی اوقات از دشمنان می افتد – این قطعا فریاد “بد” است، اما من صادقانه هنوز نمی دانم که آنها چه کار می کنند.
همچنین من نمی توانم به بحث در مورد مشکل بازی بپردازم. هنگامی که شما گذشته از سیاره دوم به نظر می رسد به طرز چشمگیری افزایش یافته است، و غیر معمول است که یک ساعت طولانی به پایان برسد در چند ثانیه زمانی که یک دشمن به طور مستقیم به ضعیف ترین نقطه خود را می رود.
عواقب ناگوار ناشی از این، همراه با فقدان ویژگی سریع به جلو، بدین معنی است که در حالی که هنر برجسته است و انواع مختلف سلاح در این بازی فراوان است، شما قصد دارید وقت زیادی را با بازی FSX صرف کنید از طریق همان دو سیاره باز، با استفاده از همان اسلحه در برابر همان دشمنان. و این بدون وارد شدن به حالت های اختیاری مشکل است که هر دشمن را در بازی با استفاده از تمام زرادخانه سلاح در یک بار از بین بردن.
کشتن خالص شما پول و مهمات و بیشتر از هر دو اگر شما می توانید قطعات تصادفی که پرواز از کشتی های شکسته را جمع آوری کند. به طور تصادفی برای خدمه شما، زره پوش برای کشتی و انرژی شما نیز می تواند جمع آوری شود، گرچه نادر است. از آنجا که اجرا بر اساس زمان است، پس از تکمیل یک تا سه دقیقه کامل، شما به یک ایست بازرسی می روید که در آن شما می توانید یک مکان برای رفتن انتخاب کنید، مانند استخدام شرکت های کشتیرانی، کارخانه کشتیرانی، سلاح ها و سلاح های ویژه. این نیز در اینجا جایی است که شما می توانید در طول یک اجرا صرفه جویی کنید و از کار خود خارج شوید.
این نقاط پرش به سبک FTL به مدت طولانی برای حمله به بازی به طور مرتب در شما پرتاب می کند. قادر به ارتقاء کشتی های خود، جمع آوری شرکای بهتر است که در کارهایشان بهتر عمل می کنند و حتی اسلحه های استاندارد را برای مبادلات قوی تر تغییر می دهند. با پیشرفت بیشتر، فرصت هایی برای خرید پوست برای بمب وجود دارد. به عنوان مثال، در یک اجرا برای هر کشتن، سلامت را به خدمه من بازگردانید، زاویه جدیدی را در مورد مکانیزم پاداش ریسک ارائه دهید.
اغلب چیزهایی که توضیح داده شده نیستند، و برخی از تصادفات ناشی از RNG. در حال مرگ و مجددا در شکافت Superstar X بسیار پایدار است. چه چیزی ارائه می دهد؟ خوب، این نکات DNA وجود دارد که به شما امکان می دهد که کلون خود را در اجرای بعدی افزایش دهید، اما شما آنها را تا کنون و چندین بار دریافت کرده اید. آنها می توانند مورد استفاده قرار گیرند تا هدف، زره و مهارت را به کار بندند که سه ویژگی هر شخصیت است که می تواند در طول سفر استفاده شود. با استفاده از نکات DNA خود برای ارتقاء ویژگی های خدمه خود از گشت و گذار مزایای آن را دارد. و شما امتیاز خود را برای هر اجرا نگه می دارید که می تواند به صورت مجدد مورد نیاز باشد.
Superstar X تقسیم فوق العاده دشوار است و بازی نمی ترسد دوباره و دوباره آن را به شما ثابت کند. با خیلی چیزهای جالب برای انجام و دیدن، شرم آن است که اغلب تلاش می کند تا شما را از تجربه آنها جلوگیری کند. این در دوران حراست من بود و حتی در این لحظه من هنوز هم تعجب می کنم که چرا دوباره می روم. من فکر می کنم خیلی با شخصیت خود در هنر و معجزه در مکان هایی که شما می روید، بیشتر است. من خیلی دوست دارم، اما به طور مداوم فشار دشوار این توصیه را سخت می کند. شکافت Superstar X میتواند از برخی کارها استفاده کند، اما حتی برای چند اجرا حتی قبل از اینکه شما را کنار بگذارد و حتی یک روز دیگر به آن برگردد، هنوز سرگرم کننده است.
- احساس غرور آمیز از سبک
- هنر پیکسل زیبا با جنبه های بزرگ
- هیولای منحصر به فرد رئیس و طراحی دشمن
- پیشرفت Roguelike طول می کشد
- مبارزه با هسته نیاز به چند ترفند دارد
- UI در نگاه اول می تواند گیج کننده باشد