شما باید از یک پارچه دیگر به منظور زنده ماندن در این محیط خصمانه، برش دهید. Guilty Gear یک جنگنده 2D با اصالت و عطر و طعم کافی برای کسب جایگاه خود در این سبک یکبار غالب. بیایید کشف کنیم. در ادامه ما می توانید با نقد و برسی این بازی با تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.
در Guilty Gear شما کنترل یکی از ده کاراکتر را که از ابتدا در دسترس است کنترل می کنید. این جنگجویان ترکیبی از Ken / Ryu / Zangief ilk معمولی هستند، با یک Samurai Shodown کوچک برای اندازه گیری خوب پرتاب می شود. تفاوت در اینجا این است که این شخصیت ها با شادی که معمولا در جنگنده “جدی” دیده نمی شود طراحی شده است. آثار هنری فوق العاده است و این بازی احساس فوق العاده مانگا بدون داشتن مشتق شده است. همانطور که با Samurai Shodown، اکثر شخصیت ها یک سلاح از نوعی از شمشیر معمولی Excalibur استفاده می کنند، به برخی از تیغه های آینده به دنبال، به یک بد و زنجیره ای. با این حال، برخی از شخصیتها تنها با مشت و یا موهای خود مبارزه می کنند. این نوعی تنوع است که Guilty Gear را تازه نگه می دارد .
گیم پلی تنها به حرکات کابینتی معمولی، جهش های هوایی دوگانه، حرکت های فوق العاده (حرکت های هرج و مرج) و شمارنده ها محدود می شود. تفاوت در Guilty Gear، به عنوان مخالف چیزی شبیه King Fighters، این است که جنگجویان GG با سهولت حرکت می کنند که رقبایتان حتی نخبگان Capcom است و در برخی موارد حتی از آنها پیشی می گیرد. این شگفت انگیز است برای جنگنده پلی استیشن، و شما می توانید کنترل بی عیب و نقص پیدا کنید. علاوه بر این، شما با انیمیشن ناهموار نخواهید توانست؛ در عوض، هر شخصیت دارای ثروت زیادی از حرکت و سوپر است، هر کدام در جزئیات خیره کننده ارائه شده است، که کنترل دقیق را تکمیل می کند. در حقیقت، پلی استیشن فریمهای بسیاری از انیمیشن را مدیریت می کند و با سرعت بسیار کم (به جز زمانی که حرکت هرج و مرج روی صفحه نمایش را انجام می دهد)، شما تعجب خواهید کرد که چگونه سیستم های Arc مناسب آن را در مقدار کم RAM موجود – شفافیت، سایه های متعدد آبی، انیمیشن سریع و مستهجن با هزینه کمی برای گیم پلی. تنها نقص های قابل توجه در ارائه، مقدار بسیار بالایی از پیکسل بندی در حرکت فوق العاده و انیمیشن پس زمینه بسیار کمی است. با این حال، شما حتی می توانید به سختی متوجه شوید، زیرا همه چیز به سرعت و خشمگینانه حرکت می کند.
سبک صدای فلز سنگین ترتیب روز است – انتخابی است که متناسب با موسیقی متناسب با تکنوهای سنگین از بازی هایی مانند Tekken 3 و Capcom موسیقی غیر رسمی است که اکثر مبارزان را پر می کند. این قطعا یک جنبه تهاجمی به پرونده ها اضافه می کند. جلوه های صوتی بسیار خوب انجام می شود. در یک سیستم صوتی خوب، خانه شما هر بار زمین لرزه یا دو شمشیر را می بیند، لرزید. موسیقی متن فیلم و جلوه های صوتی شاداب برای ایجاد یک تجربه صدای فوق العاده عالی ترکیب شده است. خوشبختانه، آتلیس با صدایی که به آن فکر کرده بود، نگران نبود. همه چیز اساسا از نسخه اصلی ژاپنی باقی مانده است.
ضعف این بازی مبارزه ای فوق العاده (به ویژه هنگامی که شما در نظر دارید تا چه حد Arc بر روی آن کار می کنید) کمبود گزینه هاست. خوب، یک حالت تمرین و صفحه گزینه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد با چیزهایی مانند زمان مسابقه آشنا شوید، اما کمی دیگر وجود دارد. شما نمیتوانید تعداد دورها را تنظیم کنید یا سختی را تنظیم کنید، چیزهایی که به وضوح آنها را عجیب به نظر میرسانند. مشکل دیگر با Guilty Gear، و تنها کسی نیست که مجرم شناخته شده باشد، کارفرمای بسیار ارزان است. هر کس که یک خشم مرگبار یا X-Men را بازی کند: کودکان آتم در مورد کارفرمایان ارزان می دانند. همین موضوع در اینجا کاربرد دارد خوشبختانه، شما می توانید به همان اندازه که میخواهید، ادامه دهید و پس از هر شکست، کاراکترها را تغییر دهید، بنابراین میتوانید کسی را پیدا کنید که از رئیس قبلی گذشته باشد. متاسفانه، هنگامی که شخصیت های مخفی را باز کنید، می توانید از آنها فقط در حالت استفاده کنید از آنجا که بیکن یک رئیس شگفت انگیز است، شگفت انگیز است. همیشه زمانی که می توانید از آنها در حالت یک نفره استفاده کنید بهتر است.
تجربه بازی Guilty Gear این است که به بهترین قسمت سایر بازی های چهار ستاره دیگر نگاه کنید. اقدام سریع، خشمگین، با شخصیت های بسیار جذاب و حرکتی ارزشمند از سری Darkstalkers، Guilty Gear یکی از معدود مبارزان Non-Capcom یا SNK 2D است تا نوعی تاثیر بر روی ژانر باشد. با گیم پلی فوق العاده ای، گرافیک شگفت آور خوب، شخصیت های مخفی، و تجربه صوتی پیش پا افتاده، Guilty Gear (منهای بعضی از تف و لهستانی) به همان اندازه خوب است.
- گیم پلی جذاب
- صداگذاری متوسط
- گرافیک بد
- داستان نا معلوم