خانه / Reviews / نقد و بررسی Vambrace: Cold Soul

نقد و بررسی Vambrace: Cold Soul

بازی های اولیه بازی مجازات وحشیانه بود، و باعث تشویق بازیکنان به وارد کردن سکه های دیگر شد تا دوباره تلاش کنند. بازی های کنسول ابتدایی اغلب با هدف بیان شده برای تبدیل شدن به خیلی دشوار به ضرب و شتم به عنوان یک اجاره، به ایجاد یک خرید برای شانس در تکمیل آنها ایجاد شده است. همانطور که بازی ها طولانی تر شد و سرگرمی بیشتر جریان اصلی یافت، چنین مشکلاتی به سبک بازی به راحتی از بین رفته، جایگزین مکانیک های خشن تر شده که جذابیت فراوانی را به وجود آورند. با این حال، در زیر بخش های بازی، تشویق برای بازی با رویکرد فوق العاده سخت باقی مانده است، که نشان می دهد موفقیت عناوین مانند Dark Souls و Sekiro: Shadows Die Double. استودیو Devespresso Games استودیوی کره ای قصد دارد تا تشنگی مجازات با Vambrees: Soul Cold را از بین ببرد. با توجه به الهام گرفتن از Darkness Dungeon در سال 2016، این ماجراجویی وحشیانه Roguelike یک طاقچه در بازار را با آثار هنری زیبا، یک جهان مرموز و گیم پلی بسیار وحشتناک دشوار می کند. با IRGReview برای نقد و بررسی Vambrace: Cold Soul  همراه باشید…

شهر Icenaire نفرین شده است. سایه پادشاه شر مانع یخ هایی در اطراف شهر ایجاد کرد و هر کسی را از ورود یا خروج جلوگیری کرد. ارتش خود را از wraiths خون تشنه به سر می پروراند خیابان های بی رحمانه، devouring هر طوفان که راه خود می آیند. تنها فضای ایمن در شهر، Dalearch، یک حل و فصل زیرزمینی Dwarven در آستانه یک جنگ داخلی است. یک روز یک مهمانی معشوقه یک زن عجیب و غریب را پیدا می کند که در برف به طور نیمه خنثی فرو رفته است، اولین فرد تازه ای که سالها در آن زندگی می کند. با قدرت ومبرای جادویی که او در اختیار دارد، ورود جدید Evelia Lyric می تواند مانع های یخ زده ای را که افراد اسیر را نگه می دارد را شکست دهد. پدر و مادر او با همراهی برخی از یادداشت های مرموز در مورد ماهیت Icenaire به او رسیدند. به دنبال استخدام گروهی از ماجراجویان متاهل، Lyric به بررسی خیابان های یخ زده می پردازد، با هدف از بین بردن Shade King و باز کردن رمز و راز نوشته های پدرش. این ماجراجویی با نوعی فانتزی شروع می شود، اما همانطور که Lyric بیشتر به شهر لرزان منتهی می شود، داستان پیچ و تاب و چرخش او نیز تغییر می کند.

سطح مورد انتظار در بازی های ویدئویی در طول سال ها تغییر کرده است. بازی های اولیه بازی مجازات وحشیانه بود، و باعث تشویق بازیکنان به وارد کردن سکه های دیگر شد تا دوباره تلاش کنند. بازی های کنسول ابتدایی اغلب با هدف بیان شده برای تبدیل شدن به خیلی دشوار به ضرب و شتم به عنوان یک اجاره، به ایجاد یک خرید برای شانس در تکمیل آنها ایجاد شده است. همانطور که بازی ها طولانی تر شد و سرگرمی بیشتر جریان اصلی یافت، چنین مشکلاتی به سبک بازی به راحتی از بین رفته، جایگزین مکانیک های خشن تر شده که جذابیت فراوانی را به وجود آورند. با این حال، در زیر بخش های بازی، تشویق برای بازی با رویکرد فوق العاده سخت باقی مانده است، که نشان می دهد موفقیت عناوین مانند Dark Souls و Sekiro: Shadows Die Double. استودیو Devespresso Games استودیوی کره ای قصد دارد تا تشنگی مجازات با Vambrees: Soul Cold را از بین ببرد. با توجه به الهام گرفتن از Darkness Dungeon در سال 2016، این ماجراجویی وحشیانه Roguelike یک طاقچه در بازار را با آثار هنری زیبا، یک جهان مرموز و گیم پلی بسیار وحشتناک دشوار می کند.

شهر Icenaire نفرین شده است. سایه پادشاه شر مانع یخ هایی در اطراف شهر ایجاد کرد و هر کسی را از ورود یا خروج جلوگیری کرد. ارتش خود را از wraiths خون تشنه به سر می پروراند خیابان های بی رحمانه، devouring هر طوفان که راه خود می آیند. تنها فضای ایمن در شهر، Dalearch، یک حل و فصل زیرزمینی Dwarven در آستانه یک جنگ داخلی است. یک روز یک مهمانی معشوقه یک زن عجیب و غریب را پیدا می کند که در برف به طور نیمه خنثی فرو رفته است، اولین فرد تازه ای که سالها در آن زندگی می کند. با قدرت ومبرای جادویی که او در اختیار دارد، ورود جدید Evelia Lyric می تواند مانع های یخ زده ای را که افراد اسیر را نگه می دارد را شکست دهد. پدر و مادر او با همراهی برخی از یادداشت های مرموز در مورد ماهیت Icenaire به او رسیدند. به دنبال استخدام گروهی از ماجراجویان متاهل، Lyric به بررسی خیابان های یخ زده می پردازد، با هدف از بین بردن Shade King و باز کردن رمز و راز نوشته های پدرش. این ماجراجویی با نوعی فانتزی شروع می شود، اما همانطور که Lyric بیشتر به شهر لرزان منتهی می شود، داستان پیچ و تاب و چرخش او نیز تغییر می کند.

خیابان های یخ زده Icenaire پر از خطر است، با تله، هیولا، و خود را برای Lyric به تردید با ترس است. هر منطقه یک وب مسیرهای انشعاب است که رویداد تصادفی در هر فضای نقشه اتفاق می افتد. اگر بازیکن خوش شانس باشد، ممکن است این نقطه ممکن است گنج، یک روح دوستانه یا اردوگاه برای برخی از استراحت مورد نیاز باشد. اگر آنها کمتر خوش شانس باشند، ممکن است به یک تله وارد شوند، که به یک شخصیت پر سر و صدا نیاز دارد که حزب را اجتناب کند. با این حال، اغلب اوقات، این مکان دشمنان را شامل می شود که باید ادامه یابد.

مبارزه به نوبه خود مبتنی بر، با سریعترین شخصیت حمله به ابتدا. هر واحد حملات کوتاه، متوسط ​​یا طولانی دارد و دستورالعملی از طرف حزب نقش مهمی در نبرد دارد. شخصیت هایی که در جلوی شما قرار می گیرند، ضربان قله دشمن را تضمین می کنند، بنابراین واحدهای بهداشتی کوتاه / بالایی در آن وجود دارد. از طرف دیگر، آرامگاه های طوالنی مدت، دارای سلامتی کم هستند و نیاز به حفاظت بیشتری دارند. واحدهای می توانند علاوه بر یک حمله اولیه، یک شکوفایی را انجام دهند که یک حمله ویژه است که در طول زمان مورد حمله قرار می گیرد. شکوفایی حرکت های قدرتمندی است که اغلب می تواند موجی از نبرد را بوجود آورد. هر یک از ده کلاس بازی دارای یک حرکت منحصر به فرد است، از Dragoon تجاوز به Arcaster دویدن دشمن با فلش.

ساختن یک حزب متعادل ضروری است و برخی از تلاش ها را به درستی انجام خواهد داد. هر واحد علاوه بر Lyric می تواند مرد، و کارکنان در دسترس برای جای خود را به طور تصادفی تولید شده، به طوری که بازیکن ممکن است در نتیجه با ترکیب های عجیب و غریب. Lyric یکی از اعضای حزب مورد نیاز در تمام ماموریت ها است و واقعا ضعیف است: جک-از همه معاملات در یک بازی است که از تخصص استقبال می کند. همانطور که داستان در حال پیشرفت است، Lyric قوی تر می شود، به آرامی از بدترین عضو حزب به بهترین حالت حرکت می کند. کارکنان سطح بالا و یا بهبود نمی یابند، اما انواع مختلفی از واحدهای در طول زمان در دسترس می باشند، که باعث می شود یک تیم راحت تر تنظیم شود.

هنگام کشف زباله های یخ زده Icenaire، شخصیت ها از یک مجموعه گسترده ای از مهارت های اکتشافی در کنار حرکت های جنگی خود استفاده می کنند. برای اینکه این گروه با خیال راحت از طریق خیابان ها پیشرفت کنند، به افرادی نیاز دارند که تشخیص تله ها را داشته باشند، قفل ها را برداشتند، پیش از آنکه آنها را به راه بیندازند، با بازجویان درگیر شوند و در کمپ نگهداری شوند. ستاره ها به ندرت ستاره می کنند که حزب تمام مهارت های لازم را در یک گروه دارد، اما موارد می توانند برای هر گونه نقصی کمک کنند. عرضه وسیع اقلام بهداشتی نیاز به خواب را کاهش می دهد و یک معاینه خوب می تواند از برخورد دشمن جلوگیری کند. اقلام تنها در اردوگاه ها قابل استفاده است، اما اگر حزب در نبرد بماند، حفظ خواهد شد.

حتی با یک تیم خوب و مجهز و متعادل، پیروزی هرگز قطعی نیست. Wraiths دشمن همواره بسیار قوی تر از شخصیت های پخش است، و ماموریت ها برای پیشرفت داستان طولانی است. رسیدن به اولین رئیس یک ساعت طول می کشد از طریق برف و اگر او بازیکن را شکست می دهد که پیشرفت از دست داده است. مشکل این یک منحنی نیست، بلکه یک صخره است که باید برای صعود تلاش کرد. با این حال، هنگامی که این اولین چالش برطرف می شود، اما بازی به میزان قابل توجهی با بسیاری از مأموریت های جانبی باز می شود و گزینه هایی برای تبدیل شدن به موجودی بهتر می شود. مقاومت در برابر عناصر و شکستن یک رئیس دشوار به حس فوق العاده ای از دستاوردهای چند بازی می تواند مطابقت داشته باشد. با این حال، این چالش اولیه سخت، بسیاری از بازیگران را خاموش خواهد کرد. معرفی برخی از ماموریت های جانبی پیش از این می تواند این ناامیدی را کاهش دهد، و برخی از اهداف جایگزین کوتاه تر را ارائه می دهد و در عین حال حفظ سختی های مورد نظر را نیز حفظ می کند.

Vambrees: روح سرد یک بازی برای همه نیست: می تواند در زمان های سخت، بی رحمانه و حتی ناعادلانه باشد. بازیکنان باید به چالش برسند، با این حال، ترکیب بزرگی از گیم پلی وحشیانه و قصه گویی جالبی پیدا خواهند کرد.

5

5

مزایا

  • سبک هنر زیبا
  • دنیای فانتزی به خوبی توسعه یافته
  • سرب ماده قوی
معایب

  • پیشرفت کوچک
  • کلاس های ناامید کننده و هیولا

0

0

0

0

0

گرافیک - 7.5
گیم پلی - 7
داستان - 7.5
موسیقی - 7

7.3

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Metal Slug Tactics

زمانی که انتشار یک بازی سال‌ها بیشتر از انتظار شما طول می‌کشد، همیشه نوعی ترس …