خانه / Reviews / نقد و بررسی HEROINE ANTHEM ZERO episode 1

نقد و بررسی HEROINE ANTHEM ZERO episode 1

چه کسی آواز خواند که دریاها را آرام کرد؟ سرود قهرمانانه ZERO یک بازی خیره کننده است که دارای بسیاری از ویژگی های عالی در مورد آن است و شما را از رفتن به آن ماجراجویی علاقه مند است، به لطف آن هنر فریبنده و نمره است که سر و صدا گوش شما و چشم و باعث گرم شما همه اطراف. در حالی که ماجراجویی در هسته آن لذت است، مکانیک و گیم پلی Heroine Anthem ZERO متاسفانه تجربه را کاهش می دهد و در نهایت سرخوردگی بیشتری نسبت به لذت را از بین می برد.  با IRGReview برای نقد و بررسی HEROINE ANTHEM ZERO episode 1  همراه باشید…

سرود قهرمانانه ZERO شما سرزمین های Terasyr را با Wanin Keeper جنگل (که یکی از بسیاری است) عبور می کند، یک گورو جوان است که مسئول اطمینان از اینکه جنگل های Terasyr حاوی تعادل و آرامش است، حفاظت از آن را از هر تهدید احتمالی که ممکن است بوجود می آیند، و توسط یک دختر به نام شاما و شخصیت های دیگر که شما در طول بازی ملاقات و نژاد و نژاد شروع به جنگ به عنوان بیابان درخت جهان می پیوندند. بیشتر از زمانی که شما شروع به کشف تمامی شر و فروپاشی می کنید که جهان را می گذراند، بیشتر می آید و با رفتن شما با بسیاری از دشمنان و کارفرمایان مبارزه می کنید که چالش برانگیز اما باارزش را نشان می دهند، هر کدام با یک نگاه مشخص، احساس می کنند و داستان پشت سر آنها که نقش آنها را به موضوع داستان تبدیل می کند، نه مانع یا پرکننده مانند برخی از بازی ها. متاسفانه، در حالی که تجربه های صوتی و تصویری در همه جبهه ها فوق العاده است، جنگ هایی که شما باید از آنها دور شوید، به دلیل مشکلات آنها مشکل ساز نیست، اما به دلیل اجرای ضعیف و احساس غرور.

این بازی دارای نمایشگر دو نفره ای است که برای آنچه که می خواهد انجام می دهد، کار می کند، اما بین تمام زوایای ناراحتی، سوسو زدن و جنگیدن، احساس می کند که ابتدا به عنوان یک بازی موبایل طراحی شده است و کنترل های واقعی فیزیکی و کنسول ها به دنبال موفقیت است. مبارزه با زرق و برق دار است که همیشه در کتاب من است، اما یک رویکرد سبک فلش بازی دارد، جایی که هر قسمت اندکی از موضع خود جدا شده و به صورت خود حرکت می کند. با این حال، کنترل ها بصری هستند، و انجام یک دسته از combos و مانند آن آسان به اجرا است. با گذشت زمان، می توانید حملات را ارتقاء دهید تا آسیب بیشتری را به بار آورند و کمپ های جدیدی را که در این راه یاد گرفته اید، آغاز کنید و این یک سیستم ساده است که اساسا یک حرکت به سمت بعدی می انجامد بدون اینکه شاخه های زنجیره ای باعث ایجاد اشتباه شود. بزرگترین قرعه کشی قهرمانانه در کمک به همه چیز با هم به شدت به UI تمیز و سیستم منو مربوط می شود. مانند تصاویر گرافیکی، منوها نیز زیبا هستند که در نگاه کردن به آن ها خوب عمل می کنند تا احساس یکپارچگی را به پالت کلی از بازی بیاندازند، بدون آنکه از فونت اصلی برخی بازی های دیگر رنج می برند.

سرود قهرمانانه ZERO به بازیکنان دهه شصتی کمپین است که لذت بردن از آن است، اما به دلیل آن است که در سطوح تنظیم نشده است و اساسا یک راهرو غول پیکر است، نوع طبیعت سوارکاری از حق واقعا لذت بردن از آن را در راه سالم است. Checkpoints چندین دور و بین آنها وجود دارد و در حالی که نقاط صرفه جویی به عنوان اسکرول ها در اردوگاه هایی که شما از طریق آنها دوره ای منتقل می کنید، می توانید از پایان آن همه کارها را احساس کنید، زیرا بیشتر شما فقط می توانید راه خود را به سمت پایین بکشید درست. این چیزی نیست که در مورد بازی های دوچرخه سواری بدانید – آنها مسلما برخی از بهترین بازی های ساخته شده را به ما داده اند و من این ژانر را دوست دارم – اما نقطه ای می آید که شما فقط می خواهید نفس بکشید و در اردوگاه ها وجود داشته باشد خیلی چیزها را در خارج از آن انجام می دهید، بنابراین شما همه کارها را در پرواز انجام می دهید، نه به عنوان یک مهاجم، برنامه ریزی یک دوره صحیح و استراتژی برای به دست آوردن مطلوب ترین نتیجه. به راحتی می توانید بعد از مدتی به جای محل جمع آوری و چیزی که نمی خواهید بروید، اما آنها خیلی کوچک و ناچیز هستند و همه می توانند با خیال راحت نادیده گرفته شوند.

سرود قهرمانانه ZERO دارای ویژگی های زیادی در مورد آن است که آن را یک بازی ارزش به دنبال نگاه داشتن، اما این جایی است که آن را به پایان می رسد در حال حاضر – به سادگی به آن نگاه کنید. با تصاویری خیره کننده و نمره عالی، شما با یک تجربه فوق العاده صوتی و تصویری که منحصر به فرد است و آن را واقعا در مقابل دیگر بازی های “انیمیشن” ایستادگی، اما تجربه اصلی از طریق گیم پلی و دیگر مسائل فنی آن را درمان یک عنوان که ممکن است سرگرم کننده برای نگاه کردن است، اما نه به بازی. داستان، توسعه شخصیت ها و جهان به خوبی کار می کند و زمانی که شما در حال گفت وگو و درگیری های کوتاه مدت رخ می دهد، شما را درگیر می کند، اما هنگامی که این اتفاق افتاده است، شما با این احساس “خوب، در اینجا ما می گوییم، من حدس می زنم” بازگشت به یک تجربه خسته کننده است که به طور کامل پاداش نیست، اما نه کسی که به شما دروغ می گوید – خیلی شبیه یک کار است که به اندازه کافی غذا را روی میز قرار می دهد، اما کاری که می توانید انجام دهید و احتمالا تهدیدی برای سلامت روان شما باشد. این تجربه ای است که شما را از هر ساعت 8 تا 10 ساعت طول می کشد تا تکمیل شود، که همه چیز در نظر گرفته می شود طولانی است، با توجه به این است که یک RPG Indie RPG است، اما شما با احساس سنگینی از تپه به عنوان شما راه رفتن از بازی که بخش های مساوی قابل یادآوری و فراموش نشدنی بود. در حالیکه من یک بازی را انجام داده ام که در آن احساس تناقض با احساسات را داشته ام، اما دانستن اینکه بیشتر قسمت هایی وجود دارد که به طور بالقوه در راه امید به دیدن تعمیرات است که بازی را مانند این عدالت به جای تسبیح تخلص اژدها یا پادشاهی بزرگ است. مشکل این است که نسخه PS4 اخیرا Heroine Anthem ZERO در سال 2016 در PC منتشر شد. مطمئن نیستم که چه مدت طول می کشد برای قسمت بعدی، اما آن را در وضعیتی که ما باید به جای ماهها منتظر بمانیم ( مانند Telltale) برای یک بازی که می تواند یک پیروزی نسبتا بزرگ داشته باشد، اگر چه طاقچه، آن را ترک خواهد کرد آن را در تاریکی قرار داده است، به عنوان بازی های بیشتر و بیشتر از هر ماه و سال است و ساختار کلی خود را در داستان سرایی و سرمایه گذاری از بازیکنان خود را از دست بدهند. با این حال، اگر قهرمان شد، سرود قهرمانانه ZERO آینده ای روشن را پیش رو دارد.

 

دشمن استاندارد خود را می توان با یک یا دو بازدید، اگر چه برخی از آن ها سخت تر می توانند فقط توسط حمله شارژ شما آسیب دیده است. با این حال، دشمنان در این بازی بیشتر از یک تهدید نیستند.ضرب و شتم یک دشمن باعث می شود پول، حمله به قدرت، مواد غذایی (سیب که کمی بهبود می یابد و گوشت، که بسیاری از درمانی بهبود می یابد)، و رون در اختیار شما و بیشتر شما، قوی ترین حمله Wanin خواهد شد. برای مثال، اگر شما 3 مورد داشته باشید، حمله سوم در یک دسته کوچک موسیقی جاز باعث می شود که یک رایحه قوی بنفش به وجود بیاید که کمی از محدوده را اضافه می کند. گرفتن توسط یک دشمن گیر می تواند منجر به از دست دادن گوسفند، بنابراین بر روی انگشتان پا خود نگه دارید.آیتم ها، به هر دلیلی، به طور خودکار به وانیین کشیده نمی شود، که مانع آن بود که من وقتی که سلامتم کم بود، قدم زدن با سیمو و سیب را داشتم. گاهی اوقات دومی به زخم خار زده شد و برای همیشه از بین رفته بود.دشمنان رئیس بیشتر تهدیدی را ایجاد می کنند، اما هنوز در میان سایر بازی های مشابه ژنرال، کارفرمایان oomph ندارند.آنها شما را در لبه صندلی خود نخواهند گذاشت و یا می خواهند پس از چندین بار غرغر کردن صفحه خود را پانچ کنند، پس از اینکه دشمن شایسته ای را بر زمین گذاشتید، یک احساس خسته از هیجان وجود نخواهد داشت. کارفرمایان، هر چند بزرگ و ارعاب، یک الگوی حمله دارند و پس از آنکه سلامتی آنها کم است، خیلی چیزها را عوض نمی کند، زیرا تا آن زمان شما آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده اید.با این حال، آنها، مانند هر چیز دیگری در این بازی، بصری لذت بخش و جالب هستند.زیبایی شناسی جایی است که بازی واقعا درخشان است. انجام شده در سبک انیمه، شخصیت ها تمام نمونه های انسانی هستند: بوف، باریک و زیبا. اگر به این نوع از چیزها احتیاج دارید، لذت بردن از خدمات فن بسیار عالی است.

5

5

مزایا

  • یک تجربه صوتی و بصری باور نکردنی
  • داستان یک ماجراجویی بزرگ است
  • UI بسیار تمیز است و به نظر عالی است
معایب

  • صدا به شدت فشرده شده
  • این بازی می تواند بسیار ناگهانی در مواقع خاصی باشد
  • سبک بازی انیمیشن فلش
  • مبارزه با تکرار و بی حوصلگی

0

0

0

0

0

گرافیک - 7
گیم پلی - 7.5
داستان - 6.5
موسیقی - 7

7

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Metal Slug Tactics

زمانی که انتشار یک بازی سال‌ها بیشتر از انتظار شما طول می‌کشد، همیشه نوعی ترس …