خانه / Reviews / نقد و بررسی Natsuki Chronicles

نقد و بررسی Natsuki Chronicles

در این زمان، تمام کاربران از ایکس باکس یکی از خوش شانس است زیرا ما باید دسترسی منحصر به فرد  تواریخ، بازی جدید توسعه یافته توسط استودیو شرکت، و پس از یک انتظار طولانی، او به ما اجازه سوار و ساقه یک حزب برای بیش از پنج سال است. با IRG Review همراه باشید

به  ما به صفوف ناتسوکی قرار می گیرند، او وارواکنش مسکن و بدون بررسی نتایج اعمال خود با افتخار از خلبان، به دستورات اطاعت فارغ التحصیل شد. پرستش فرمانده مطیع دستور داد او را هر دوست مارگارت به هر قیمتی می باشد

اگر پنج سال گذشته شرکت در مورد گسترش مداوم ناتسوکی تواریخ پرسید، پاسخ این شرکت همیشه یکسان بود. همه تاخیر مربوط به تمایل به بهبود کیفیت این عنوان است. اگر چه پنج سال ممکن است بیش از حد برای یک بازی با این ویژگی ها، نتایج به دست آمده واقعا خیره کننده، ایجاد یکی از بهترین بازی های تیراندازی، که ما می توانیم در سال های اخیر استفاده کنید.

گرافیک بخش تواریخ بسیار بالاتر از ما انتظار می رود، بازی با این ویژگی ها، و همیشه حفظ یک نرخ پایدار از ، حتی اگر صفحه نمایش است که واقعا گلوله، انفجار، لیزر، و جهنم از کشتی های دشمن، و آن را می توانید بر روی  بزرگ بازی سرب در شود

ساخت و ساز از سطوح مختلف واقعا عجیب و غریب، و نه تنها ما را محدود به راست، از بین بردن دشمن، بلکه باعث می شود ما سوار محتاط، اگر ما نمی خواهیم برای اجرای کشتی، اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از و کشتن دشمنان متعدد.

تفاوت دقیق بین دو رژیم و ارزیابی آنها خواهد شد بعد از توصیف، اما در اینجا مکانیک کلی از بازی را معرفی می کنیم. در مرحله اول، اگر چه این کار یک عنصر اسکرول افقی با مساحت  است که توانایی برای قضاوت در تماس است، نیز عناصر  پیمایش عمودی وجود دارد. این ممکن است مانند یک بازی ناخوشایند به نظر می رسد، به طوری که احتمال پایان دادن به بازی بسیار کوچک است.

به طور پیش فرض سپر  است که توسط آسیب از آتش و تماس با منطقه کاهش می یابد، اما شما می توانید زنده ماندن اگر شما یک تعداد اشتباهات را ندارد. علاوه بر این، به لطف سیستم توصیف این پس به نام فوق العاده سپر، سیستم محروم شده است، حتی اگر در یک مرحله حدود  خطاهای اجازه داده شد.

به طور کلی، با این حال، طراحی سطح کلی بسیار پیچیده است. به طور خاص، اگر شما تازه به  دشمنان نه تنها در مقابل، بلکه از جلو به عقب، چپ و راست و چپ، و از چپ به راست ظاهر می شود. برای مقابله با این وضعیت، این کار نه تنها با سلاح های متعدد در جهت رو به جلو مجهز است، اما همچنین از نرده جلو و شما می توانید سلاح های ویژه ای برای دستکاری با یک مته برای از بین بردن گلوله استفاده کنید.

در تاریخ و حالت حالت بازی، شما می توانید می گویند که سفارشی سازی سلاح های کلید به تصرف است، و آن را ایجاد یک احساس قوی است که آن را به یک بازی قدرتمند را با حیله گری، شما می توانید ساختار صحنه و حالت حمله رئیس درک و مجموعه ای از اسلحه بود. . در حالت بازی، شرایط وجود دارد که ممکن است برای غلبه بر  ماده، به طوری که به قطع یک سلاح نیست، اما اساسا می توان آن را برای عکسبرداری در حالت عکسبرداری، رژیم سلطنتی استفاده می شود.

ما در سراسر ماجراجویی ما را همراهی کنند، کاملا برآورده عملکرد آن، سازگار هر سطح به شرایط و داستان های مختلف می دهد برخی از عناوین بسیار ساده است، اما بسیار جذاب است که به طور کامل با ضربه سر مطابقت داشته باشد. بدون شک، یکی از بزرگترین معایب نام زبان است،  از آنجا که، اگر صفحه نمایش پر از گلوله است، آن را عملا غیر ممکن است برای متوقف کردن و جعبه کوچک به عنوان خوانده شده در بالا است.

ما قطعا به گیم پلی بازی  تواریخ را وارد کنید. همانطور که ذکر شد، عنوان آن فلش است که کتیبه حزب که با استفاده از ساده است، اما روش بسیار هیجان انگیز برای از بین بردن تمام کشتی های دشمن قبل از آن را می توان نابود است.

ما از دو حالت های بازی مختلف را داشته باشد یک حالت وقایع، که معادل را به حالت داستان، و ما باید برای غلبه بر سطوح مختلف از داستان است. از سوی دیگر، ما باید یک حالت بازی کلاسیک که در آن ما باید سعی کنید برای دیدار با تمام سطوح از این بازی، بلافاصله، و ما می توانیم به رقابت می شود رهبر در فهرست رهبران می باشد.

یکی از ویژگی های اصلی این حافظه  است که ما می توانیم دستگاه های مختلف در ماجراهای باز کردن و می توانید آنها را در مقابل هر سطح به اشتراک بگذارید. کشتی ما مختلف از آتش، که عمدتا پوشش خواهد قسمت جلوی کشتی  که ما می توانیم برای پشت پوشش استفاده کنید و یا در رابطه با جبهه اصلی برای طیف بزرگ از بازی های استفاده می شود و تکمیل تیراندازی خاص است.

هزینه نصب و راه اندازی و یا نصب آن بر روی یک وسیله نقلیه، اما این روش از شلیک خواهد در ما چگونه از آن استفاده کنید، به خصوص در نبرد رئیس بستگی دارد، تفاوت بین مرگ و زندگی. ما می توانیم تصمیم بگیرید که آیا ما می خواهیم به استفاده از آن در دفاع، راه اندازی یک سیستم است که می تواند ما را از قرار گرفتن در معرض، و یا بالعکس محافظت، روش مسئول گرفتن از دشمن کمی آزار دهنده ترین خلاص را انتخاب کنید.

کشتی های ما خواهد شد با یک سپر، که اجازه می دهد تا ما را به مقاومت در برابر تا سه برخورد قبل از آنها نابود مجهز است، اما اگر ما موفق به جلوگیری از آتش دشمن، این پانل با زمان پر شده است. که آنها به اندازه کافی برای غلبه بر سطوح مختلف از تواریخ ناتسوکی، آنها به عنوان فرصت برای دریافت سپر اضافی، بارها و بارها تلاش در همان سطح، ضروری است که، به خصوص در ماده بسیار پیچیده ندارد.

5

5

مزایا

  • تنوع بالای داستان
  • خط زمانی روایی
معایب

  • گرافیک مشکل دار
  • افت فریم در برخی مواقع

0

0

0

0

0

گرافیک - 7.5
گیم پلی - 8
داستان - 7.5
موسیقی - 7.5

7.6

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …