خانه / Reviews / نقد و بررسی Akash: Path of the Five

نقد و بررسی Akash: Path of the Five

امروز سراغ نقد و بررسی بازی مهیج و جذاب Akash: Path of the Five رفتیم. این بازی در سبک بازی های ماجراجویی و رمان های تصویری قرار دارد. این بازی توسط شرکت Truant Pixel طراحی و منتشر شده است. این بازی برای پلتفرم های Microsoft Windows, macOS و Nintendo Switch و PlayStation 4 عرضه شده است. شما در ادامه نقد و بررسی بازی Akash: Path of the Five می توانید با تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.

بازی Akash: Path of the Five عنوانی به سبک رمان تصویری است که توسط Truant Pixel منشتر شده است. این بازی در دهکده جنگلی تیتراژ آکاش روایت می شود ، جایی که همنوردان جادویی به نام Al’Wan در آن زندگی می کنند. شما وظیفه شفق قطبی 20 ساله را برعهده دارید که به مناسبت مراسم سالگردش برگزار می شود. همانطور که تنها ماده اولیه این روستا در نسل ها دیده می شود او هم به عنوان یک ناجی تعالی یافته و  عینیت یافته است.

داستان بازی Akash: Path of the Five پیرامون اتفاقاتی است که عناصر اولیه با شهرکهای انسانی همسایه آتش بس ناآرامی دارند. قدرت برتر و نیاز به پیدایش با زنان انسانی یا مواجهه با انقراض ، همان چیزی است که باعث آرامش خاطر آنها می شود. فرزندان پسر “Mbblood” بهتر از فرزندان نیستند در کنار اینکه انسان ها آماده شورش هستند و تعداد برتر آنها می تواند یک قیام بالقوه را به چیزی بدتر تبدیل کند. انسانها از وضع ابتلاء عناصر به خوبی آگاه هستند و حضور شفق قطبی ممکن است باعث فرسودگی ماشینهای آنها شود. در بازی Akash: Path of the Five شفق قطبی هم شخصیت اصلی و هم مک گافین این داستان است.

بازی Akash: Path of the Five لحظات نمایشی مناسبی را برای جالب تر کردن اوضاع به وجود آورده است ، اما این بازی سخت و جدی نیست که برای بیرون آمدن از شلوار راحت خود استفاده کنید. به طور کلی گیم پلی بازی تقریباً 3-4 ساعت به طول می انجامد ، پایان های بی شمار بازی ، ارزش پخش مجدد زیادی را به آن می دهد و امکان پیشبرد سریع مطالب قبلاً دیده شده آن را به یک آخر هفته خوب تبدیل می کند.

هر خط گفتگو در بازی Akash: Path of the Five کاملاً عالی طراحی شده است و شخصیت پردازی نیز از طراحی سطح خوبی برخوردار است. برخی از بازیکنان ممکن است عملکرد Andrew Love را بعنوان شخصیت خاموش کازانووا پیدا کنند اما با توجه به برخی از خطوط زباله ای که او باید ارائه دهد ، عملکرد برتر او کاملاً مؤثر است.

بازی Akash: Path of the Five به دلیل عدم وجود بخش کوچکی از تصاویر پیشنهادی آن مسئله ای آزاردهنده برای بازیکن نیست. طراحی شخصیت ها به دلیل رنگهای سرسبز ، سایه ها بافت و استفاده از دقت بالا در طراحی بسیار جذاب است.

در بازی Akash: Path of the Five مکانهای متشکل از محیطهای چند ضلعی سه بعدی عمق و حرکتی را اضافه می کنند که بعضی اوقات در زمینه های رمان بصری بطور سنتی فاقد آن هستند. خود چند ضلعی ها مطابق با استانداردهای امروزی زیباترین یا پالایش نشده نیستند اما با افزودن کار خوبی انجام می دهند. در طی برخی از برشها ، دوربین از طریق این محیطهای سه بعدی عبور می کند ، واقعاً حس حرکت در پیشرفت بازی را به شما می دهد.

بازی Akash: Path of the Five دارای طراحی بصری زیبا و خیره کننده ای است که همراه شده است با بازیگری با صدای فوق العاده ، و موسیقی متن بسیار دلپذیر که با اتمسفر و سبک بازی همگام شده است.

بازی Akash: Path of the Five دارای علائم طراحی محیط چند ضلعی سه بعدی چشمگیری است که بیشتر برنامه نویسان از این تکنیک برای ساختن رمان های بصری پویاتر و کمتر مسطح استفاده می کنند. اگرچه ابتدایی ترین بازی نیست اما این عنوان یک بازی بی نظیر و لذت بخش است. این بازی جذاب را به دوستداران سبک بازی های ماجراجویی پیشنهاد می کنیم.

5

5

مزایا

  • موسیقی متن خوب
  • داستان و شخصیت پردزای خوب
  • طرایح بصری زیبا و دقیق
معایب

  • باگ های ریز در عملکرد فنی
  • گیم پلی نه چندان خوب

0

0

0

0

0

گرافیک - 7.5
گیم پلی - 6.5
داستان - 7
موسیقی - 7

7

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Hero’s Hour

اگر جزو متولدین دهه 90 میلادی باشد، حتما دوران بازی های RPG استراتژی فانتزی نوبتی …