خانه / Reviews / نقد و بررسی Ancestors Legacy

نقد و بررسی Ancestors Legacy

امروز سراغ نقد و بررسی بازی مهیج و جذاب Ancestors Legacy رفتیم. این بازی در سبک بازی های استراتژی قرار دارد. این بازی توسط Destructive Creations طراحی و توسط شرکت 1C Company نیز منتشر شده است. این بازی برای پلتفرم های PlayStation 4, Microsoft Windows, Xbox One و PC عرضه شده است. شما در ادامه نقد و بررسی بازی Ancestors Legacy می تاونید با تیم نقد و بررسی بازی های رایانه ای IRG Review همراه باشید.

بازی Ancestors Legacy بسیار شبیه به سبک RTS قدیمی مانند سری بازی های Age of Empires است که از عناصر سنتی مبارزه، جمع آوری منابع و برخی از مدیریت در استخدام نیروها و ساخت پایگاه تشکیل شده است. اما پیچ و تاب زیادی در این بازی وجود دارد. این بازی شامل انیمیشن های جنگی و یک حالت دوربین فوق العاده نزدیک است که تقریبا شبیه به حالت POV است و به بازیکن این امکان را می دهد شکوه و فوق العاده بودن یک مبارزه را مشاهده کند. از نظر تاکتیکی این بازی دارای ویزگی های باورنکردنی و جذایب است از جمله آن ها می توان به انتخاب شکل گیری دفاعی یا حمله ای، سپرهای بلند یا سپرهای کم ارتفاع اشاره کرد. در این بازی مانند اکثر بازی های قدیمی سبک RTS بازیکنان می توانند با ساخت بهترین نوع پیاده نظام و ارتقاء آن به ازی بین بردن دشمنان بپردازند.

در گیم پلی Ancestors Legacy نبرد ها از نظر تاکتیکی محدود هستند زیرا سربازان نمی توانند از جنگ سرپیچی کنند بنابراین پس از اینکه در حال نبرد هستید هیچ کاری برای انتاخب شکل گیری نیروهای شما وجود ندارد. با این حال این بازی از طراحی و مناظر نقشه های سبک RTS کاملاً زیبایی برخوردار است. برای مثال در بازی Dawn of War نقشه های داستانی شامل انواع مناطق کوچک برای اکتشافات بودند و بازیکن را با وقایع و روایت های معمولی و نیروهای جذاب سرگرم می کرد. در اینجا نیز نوعی از نقشه است که Ancestors از سبک آن استفاده می کند که می تواند برای بازیکنان بسیار نوستالژیک باشد. به طور کلی بازی دارای مکانیک فنی بسیار روان و جذابی است و به طور موثری سبک قدیمی RTS را با عناصر خاص انیمیشن مبارزاتی و طراحی جالب در نقشه ها ترکیب می کند.

یکی از ویژگی های جذاب بازی Ancestors Legacy موقعیت یابی ان است. از آنجا که شما فرماندهی نیروها را انجام می دهید و به سربازان خود بگویید که قبل از اینکه واقعاً اتفاقی بیفتد سپر های خود را آماده داشته باشند. برای مثال اگر می خواهید از نیروهای دیگر خود در برابر تیر های آتشین دفاع کنید باید توجه خود را در اولویت قرار دهید. جهت گیری، موقعیت یابی و تشکیل همه نیرو های شما مانند یک بازی فوتبال بسیار مهم است.

در گیم پلی Ancestors Legacy دوربین جذاب ان و امکان تماشای نبردها جذاب است به طوری که در نبردها شما می توانید از تعامل نیرو های اروپایی که یکدیگر را از بین ببرید لذت ببرید، یا می توانید تمام آن را بزرگنمایی کنید و اشکال پیچیده سازندها در که حال برخورد هستند را مشاهده کنید. تصویر بزرگ یک مبارزه در بازی Ancestors Legacy انتزاعی از هندسه تبدیل می شود.

بازی Ancestors Legacy از لحاظ گرافیکی بسیار جذاب و زیبا است. این بازی دارای طراحی های برجسته بصری است که توسط موتور گرافیکی Unreal Engine 4 طراحی شده است هرچند که نمی توان گفت توسعه دهندگان از تمام توان این موتور گرافیکی در طراحی های بازی استفاده کرده اند. محیط های مختلف بازی از سبک های مشخصی برخوردار هستند و هرج و مرج یک جگ و مبرارزه در بازی حاوی تعداد انیمیشن های متععد و جذاب است. در بازی Ancestors Legacy با وجود نام چهره های واقعی تاریخی و ارتش ملل واقعی این بازی متاسفانه از لحاظ تاریخی دقیق نیست. این بازی را می توان یک شبیه ساز استراتژی خیلی خوب دانست که یکی از بازی های جذاب و دارای گیم پلی عمیق است همچنین این بازی یکی از عجیب ترین دوره های تاریخ بشریت را جلا می بخشد و به دید بازیکنان می گذارد. این ویزگی جذاب باعث می شود کخ تجربه استراتژی شگفت آوری داشته باشد.

بازی Ancestors Legacy یک عنوان سبک RTS بسیا جذاب و قوی است و خیلی از بهترین عناصر ژانر را به بازیکنان یادآوری می کند. یکی از ایراداتی که میتوان به این بازی پرداخت غیر از تاریخ این است که با ایجاد یک سبک قدیمی RTS شما بسیاری از مشکلاتی را که در ژانر های دیگر داشتید نیز به وجود می آورد. مشکلاتی مانند مأموریتهای نسبتاً یکسان از جمله تصرف پایگاه ، ایجاد پایگاه، ساختن یک ارتش بزرگ از انواع مشکلاتی و مأموریتهای نسبتاً مشابه ای است که در این بازی وجود دارد.

5

5

مزایا

  • گرافیک خوب
  • طراحی های بصری زیبا و جذاب
  • طراحی محیط ها و شخصیت های قوی و خوب
معایب

  • عدم روایت بخش داستانی
  • موسیقی متن و صداگذاری ضعیف
  • باگ های ریز در عملکرد فنی

0

0

0

0

0

گرافیک - 7.5
گیم پلی - 8
داستان - 6.5
موسیقی - 7.5

7.4

User Rating: Be the first one !

همچنین ببینید

نقد و بررسی بازی Stunt Paradise

پس از بازی کردن یک عنوان مستقل با مضمون زامبی ها به نام Zombie Derby …